klubitus.org: The Mansion - Halloween Masquerade 28.10.2005 @ Helsinki

151 posts, 8 pages, 32,778 views

Long John

Posts: 1,348

#141 • • Long John Skenekuningas


ps. kukakohan oli se ison "veitsen" kanssa heilunut tyyppi jonka kanssa taistelin jossain vaiheessa *nauru*



Mun veistä ainakin pahoinpideltiin. *nauru* Tarttee tarkemmat tuntomerkit...*ding*
ãnimãnic

Posts: 153

#142 • • ãnimãnic Nomad
Oli aivan loistavat bileet taas vaihteeks eikä kaduta yhtään et lähdin täältä "pohjoisesta" saakka käymään *hihu* Oli todella hienoa että ihmiset olivat jaksaneet panostaa pukeutumiseen!

Kiitoksia kaikille tutuille ja muillekin mukana olleille loistavasta seurasta *hihu* Nähdään taas seuraavalla kerralla *joo*

--
I am impossibillity itself, I am the destruction of all that is multiple and many
// Jacobi

Ahi

Posts: 154

#144 • • Ahi Nyt alkaa uusi elämÄ.
Ehdottomasti vuoden kohokohtia! Kannatti kulkea kauenpaakin. Paikka, porukka, panostus!!!

-xx-, 30.10.2005 10:35:
ps. kukakohan oli se ison "veitsen" kanssa heilunut tyyppi jonka kanssa taistelin jossain vaiheessa *nauru*


Vai vielä veitsi? Se oli kirves! *nauru* Taisipa tulla haastettua riitaa...

--
-Tunne on tunnettava, taito opittava, yksin tieto voidaan antaa-

UrmaZ

Posts: 187

#145 • • UrmaZ
Jep oli kyl kivat kinkerit! Oli kiva huomata että jengi oli nähnyt niinkin paljon vaivaa pukeutumiseen, pisteet siitä teille. Musakin oli loistavaa. Ainoa asia mikä jäi hiertämään oli se että joku lurjus meni ja pölli mun kännykän. Se oli Nokia 5140i musta ja luvassa on löytöpalkkio jos sellaiseen törmää. Ikävää että sitäkin porukkaa eksyy tälläisiin tapahtumiin, mutta muuten tosi JEES kemut!
littlebig

Posts: 753

#146 • • littlebig aaat-chi kung

UrmaZ, 1.11.2005 21:40:
Jep oli kyl kivat kinkerit! Oli kiva huomata että jengi oli nähnyt niinkin paljon vaivaa pukeutumiseen, pisteet siitä teille. Musakin oli loistavaa. Ainoa asia mikä jäi hiertämään oli se että joku lurjus meni ja pölli mun kännykän. Se oli Nokia 5140i musta ja luvassa on löytöpalkkio jos sellaiseen törmää. Ikävää että sitäkin porukkaa eksyy tälläisiin tapahtumiin, mutta muuten tosi JEES kemut!



LAITTAKAA KÄNNYKKÄÄNNE SUOJAKOODI PÄÄLLE NIIN SE PALAUTUU POLIISILLE KUN KUKAAN EI SITÄ VOI KÄYTTÄÄ!!!
anteeks, jäi volume kaakkoon... *jeesus*

--
straight ______

gay ^______^

anqqa

Posts: 4,034

#147 • • anqqa tirehtööri
Vielä sunnuntaihin asti aikaa äänestää. Myös äänestäneiden kesken arvotaan paketti mihin sisältyy 2 hengelle sisäänpääsy seuraavaan klubitus-tapahtumaan sekä energiajuomaa.

Ja äänestyshän löytyi osoitteesta http://klubitus.org/mansion/aanestys.php

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Ahi

Posts: 154

#149 • • Ahi Nyt alkaa uusi elämÄ.
Hieno ylläri! Mulla oli hauskaa. Ei tainnut muitakaan pahasti kirveen heilutus häiritä, kun ääniä kertyi.
Hienoisesti hävettää viedä voitto kaupasta ostetulla puvulla kun näki miten paljon muut oli panostanut. Minulla riitti musta silmämeikki, huppu päähän ja hyvää mieltä...

Olisi hauska nähdä jonkinlaista tilastoa? Pärjäsikö omalla ja kaverin äänellä vai tuliko ääniä kenties tuhansia?


[iso]Kiitos Klubitus[/iso]

--
-Tunne on tunnettava, taito opittava, yksin tieto voidaan antaa-

Displacer

Posts: 1,828

#150 • • Displacer
ei voittanut meikäläisen suosikki mut onnea *aplodit*
anqqa

Posts: 4,034

#151 • • anqqa tirehtööri
monien suosikki siivooja sai ylivoimaisesti eniten ääniä mutta palkattuna esiintyjänä jäävätty pois.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!