Jinx, 26.7.2005 18:54:
Jollakinhan noi halvat hinnat on katettava eli sitten työntekijöiden selkänahasta olkoon vaikka kuinka halpaa mutta kyllä mä mieluummin lentomatkani teen vaikkapa SAS:llä tai jollain muulla "kunnon" yhtiöllä
Nyt ihan tyhmä kysymys, mutta minkä takia lentoemännän / stuertin pitäis saada enemmän liksaa kuin toi 1500 käteen kuussa (en kyllä tiedä ton summan paikkansapitävyyttä, mutta käytettäköön sitä kun se muutenkin tässä threadissa esiintyy)? Mistä kohtaa toi palkka on jotenkin pieni tai kohtuuton? Mun mielestä aika hyvä liksa siitä, että kaataa kahvia ja näyttää hätäpoistumistiet.
Lentokapteeneiden ja perämiesten palkat kyllä ymmärrän, ne vaatii jo aika paljon osaamista, ja ovat kuitenkin vastuussa aika monen ihmisen hengestä. Mutta kyllä toisaalta mun mielestä esimerkiks Finnairin palkoissa on jo hiukkasen ilmaa välissä, koska mä väitän ihan rehellisesti, ettei nykyaikaisen lentokoneen lentäminen oo juurikaan kauheesti vaikeempaa kun junan kuljettaminen tai bussin ajaminen. Ihan oikeesti.