Illusions Productions 14.8.2005 @ helsinki

67 posts, 4 pages, 10,487 views

#41 • • *Mirri* Guest

Janne, 14.8.2005 12:42:
Oli mukana tieteellisyyden vuoksi Suunto t6. Tässä sykekäyrä kotiovelta Nosturin ovelle (kun oltiin lähdössä). Huomaa kalorinkulutus, huh! Selitykset huippukohdista mukana - "jonkun" verran nousi syke kun alkoi liekittää! *super*

Hyvin sä Janne vedit! *nauru*
Mun viuhka meni kahtia kovasta kulutuksesta mut onneks oli nalle puh- tarroja laukussa joilla näppäränä tyttönä korjasin sen. *iihhih* Oli kyl kivaa. *joo*
inka

#42 • • inka juppihippireivaaja

Janne,
Oli mukana tieteellisyyden vuoksi ...

Aivan loistavaa toiminta!! :DD Mä haluun kans tollanen illan mittarin! että vois syödä sit hyvällä omallatunnolla pizzan kotimatkalla!
Syder

#43 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Olipas *sydän*

--
Divida et impera.

SilverJo

#44 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Totaalisen epätodellinen fiilis ja silti samaan aikaan aivan järjettömän mahtava! *plur* *sydän* Ei yksinkertaisesti voi sanoin kuvailla, oon varmaan joutunut (päässyt:) taivaaseen! *sydän* *enkeli* Kiitos Tab (varsinkin viimeisistä kahdesta tunnista! *plur*)!! *kiitoskiitos**aplodit**sydän* Ja Kuisma! *plur*

*plur* *sydän* *pihkassa* Yksinkertaisesti täydelliset aamubileet! *pihkassa* *sydän* *plur*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Coon--

#45 • • Coon-- 5,2 mmol/l

SilverJo, 14.8.2005 13:11:
Totaalisen epätodellinen fiilis ja silti samaan aikaan aivan järjettömän mahtava! *plur* *sydän* Ei yksinkertaisesti voi sanoin kuvailla, oon varmaan joutunut (päässyt:) taivaaseen! *sydän* *enkeli*

Mä oon sit siellä varmaan kans *plur*

Aivan loistavaa... loppua kohden meno vaan parani ja sain itsestäni enemmän irti... *plur*
seuraavaa kertaa odotellen *jiihaa*
ninni

#46 • • ninni sydän
*plur* kyllä oli kivaa ihan loistavaa mä tykkäsin *sydän*
vaikka väsymys tuli ihan liian ajoissa *igor*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

Displacer

#47 • • Displacer

Oli mukana tieteellisyyden vuoksi Suunto t6. Tässä sykekäyrä kotiovelta Nosturin ovelle (kun oltiin lähdössä). Huomaa kalorinkulutus, huh! Selitykset huippukohdista mukana - "jonkun" verran nousi syke kun alkoi liekittää! *super*

Mulle kans tommonen!
Amnesia

#48 • • Amnesia

Ei hyvä tavaton *lmao* *aplodit* *nauru*
Mitäs biisejä tuolla on kohdissa 3:25 (selkeä sykenousu) ja 5:05 (lasku) *ding*
Viltsu

#49 • • Viltsu noname
HYVÄ TAVATON!

Eipä ole aikoihin tullu vedettyä yhtä täysii. *jiihaa*

Porukan lataus näissä on yksinkertaisesti taattua: *pihkassa**plur**pihkassa**plur* siihen vielä tilaa tanssia niin eipä sitä muuta sitten taas tarvittukaan.

Takuuvarmasti mukana vielä jatkossa *aplodit*

Te ootte mahtavia :)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

alphamagic

#50 • • alphamagic
*hihu*
oli kyl ihanaa ihanaa kiksuu, oioioi.
kaheksan tunnin yöunet, aamupala ja illuihin, loistava sunnuntaiaamu *jiihaa*
näitä lisää... *hih*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Hippo

#51 • • Hippo At the edge of sanity but not insanity
Mahtavat aamut. Jalkaakin jaksoi nostella oikein kunnolla nilkkakivuista huolimatta. Huomenna nää on varmaan turvonneet, mutta hällä väliä. *nauru*

Ja sitten joku onnistui jättämään purkkansa sellaseen paikkaan, että varmasti istuin sen päälle narikoilla. Lähdin juoksemaan yläkertaan purkan venyeässä perässä kun en alkuun huomannut. *igor*

--
Lets pump ourself full of magic monkey juice and take a trip to spacelab!

OlliS

#52 • • Edited OlliS Further

Mainiota Janne! *jiihaa*

tohon vielä liitteeksi koko illan tracklist, niin voidaan tutkia mitkä biisit toimii sulle parhaiten ;)
RhonaN

#53 • • RhonaN Lapa
Aivan mahtavat aamut *sydän*

--
Pitää tanssii lujempaa et saadaa muut kiinni!

Hixxy

#54 • • Hixxy HaroPup
Huhhu että soittivat muuten hyvää kiksua *hymy* pitkästäaikaa niin että hymyilytti vaa, sen aikaa ku siellä oltiin ni kyllä tanssitti!!!!!! ei muista koska olis viimeksi ollut näin tyytyväisenä aamuissa!
Uhuu

#55 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

Hixxy,
ei muista koska olis viimeksi ollut näin tyytyväisenä aamuissa!

kehtaatkin pitää hauskaa ilman mua!! =(

-maalaishuuhkajauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Blues

#56 • • Blues Koning van Afrika
Vaikkei lattialla tullut oltua pahemmin, oli meno mitä mainioin ja jalka vipatti vilkkaasti *hymy*
Jannen täytyy alkaa pitämään enemmän tilastoja jotta näkee milloin tulee parasta kiksua *nauru*
Aamun huippuhetki oli kyllä katon aukeaminen ja alhaalla olleet palvoivat sitä.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

sts

#57 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Nyt se on tieteellisesti todistettu: KIKSU TOIMII!!!1111

(en voinu vastustaa)
JuHnu

#58 • • JuHnu
ei voi kyl muuta sanoo ku *plur* oli tosi mahtavaa settii kummaltaki*pihkassa* meinas jammaaminen loppuu kesken ku jalat oli nii muusina,mut ku ei vaa pystyny ja nyt on rakkuloit jalas muistona*nauru**heiii* illupäivä paras päivä*super**aplodit*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..

AnderS

#59 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Oli kivaa sen aikaa kunnes jaloista loppui veto ja
alkoi siirtymätaival höyhensaarille. Ei vanha jaksa enää
tuollaista bileryöppyä yhelle viikonlopulle mutta pakko yrittää
ku pää ei vanhene kropan kans samaan tahtiin...

Mä rakastan Nosturin äänentoistoa!!!!
Samu

#60 • • Samu Bodhisattva

*clip*

"Aktiviteetti: Kiksua" *nauru*

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson