Illusions Productions 14.8.2005 @ helsinki

67 posts, 4 pages, 9,608 views

Mimir

Posts: 1,366

#61 • • Mimir Rouva Yninä
Kas näin lähti tämän neidin illuneitsyys, täällä oli ihan älyttömän kivaa *jiihaa* Tullessa oli vähän sellanen olo, että jaksaakohan sitä tanssia, mutta kas kummaa, kerran kun sinne tanssilattialle pääsin, niin siinä tulikin sitten tanssittua bileet loppuun asti, 4½ tuntia meni ilman taukoja ihan kevyesti ja pidempäänkin olis jaksanut. Se katon avaaminen oli hieno, ihan älytön fiilis.

Järjestäjien lisäksi suuri kiitos rakkaalle veljelleni kyydistä ja seurasta. Sitten toki kiitos niille parille ihmiselle, jotka toivat mulle juomista kun en itse malttanut lähteä hakemaan, ja iiiiso kiitos sille ihanalle tytölle, joka tarjosi mulle pezin *sydän*

Oon vieläki ihan fiiliksissä. *hihu*

--
[Wings are growing on her.]

Josba

Posts: 322

#62 • • Josba Anjunadiggari
Oli kyllä niin mahtava häppeninki, että kyllä kannatti tulla kaupunkiin ja valvoa koko yö!*hymy* Ja meinasin vielä jättää tulematta... Se olisi ollut paha virhe!

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

UnityF

Posts: 15,721

#63 • • Edited UnityF joo just se
*plur* [iso] KIKSU SOI JA KATTO AUKES![/iso] *plur*

Oli niin loistavaa, saavuin paikalle monen takaiskun jälkeen kyyneleet simmuissa.
Lähin pois.. Onnelisena hymy huulilla.
Tanssin koko aamun ja nautin niin paljon, tuli mieleen vanhat ajat kun patis & viltsu oli paikalla *hali*

Fiilis oli jotain ihan uskomatonta *sydän*


Ens illuja odotellen *plur*
MetsänHenki

Posts: 376

#64 • • MetsänHenki Teknokissat Ry
oli kyllä kerrassaan mahtavat bileet *sydän* todella hyvää kiksua ai jai ai *plur*
Avatar
#65 • • CryOniC Guest
*kiitoskiitos*kivaa oli! :)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#66 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja


Janne, 14.8.2005 12:42:
Oli mukana tieteellisyyden vuoksi Suunto t6. Tässä sykekäyrä kotiovelta Nosturin ovelle (kun oltiin lähdössä). Huomaa kalorinkulutus, huh! Selitykset huippukohdista mukana - "jonkun" verran nousi syke kun alkoi liekittää! *super*



Ihan loistojuttu toi käyrä! biletys on tiedettä *hih*

En liioittele, jos sanon, että tässä oli yhdet vuoden parhaista bileistä *kiitoskiitos* Tähän mennessä siis *iihhih* Noin kuudesta kymmeneen tuli liekitettyy ihan täysii, sitten ehkä vähän väsähti. Ei se silti mitään haittaa, hyvät muistot jäi tästä *jiihaa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

blender

Posts: 2,552

#67 • • blender Arcade | KAIKU
Parhaat bileet taas pitkään aikaan! *plur*