Spice KESÄN PÄÄTÖSBILEET! 20.8.2005 @ Kotka

94 posts, 5 pages, 16,444 views

Dementation

#62 • • Dementation wednesday?

Jää, 18.8.2005 15:30:
Joo ei me purra helposti käy vaa juttelemaan. joo siis paikka sijaitsee sapokassa ei siinä satamassa mis oli meripäivät vaa toiselpuolel samalla jossa vähä sivummas sijaitsee Maretarium! Käännyt vaan kun näet puisen sillan ni siihen ja se tien päähän ni olet jo perillä!

kiitos neuvoista... Koitan selvitä paikalle...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

flw

#63 • • flw
Tänne pitää kyl nyt päästä. Vaikka kottikärryillä, jos ei muulla. *nauru*
ReiNe

#64 • • ReiNe
nyt alkaa jo tanssijalka tamppaa, yritän sanoo sille että huomenna huomenna*vink* mut ei. onneks huominen on ihan kohta*joo*

--
femalejunglist

Dementation

#66 • • Dementation wednesday?
Ja bileet kutsuu... Oli vähän univelkaa, joten nukuin 14 tunnin yöunet... Eiköhän sitä nyt jaksa sheikata äässiä milla lehdon tahtiin... *jiihaa*

Alle 12 tuntia bileiden alkuun. *joo*

--

Caro²

#67 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Tänään juu.. Nyt on sitten mukana ihan oikea kamerakin, kohtuullisen valovoimaisella optiikalla (jos jotain kiinnostaa niin, 50mm/f1.8), kuvia lienee siis odotettavissa ainakin jotain mikäli onnistuu. Totuttelen tuossa samalla tulevaan kalustoon *hihu*
Arctos

#68 • • Arctos Vitun Insinööri!!

Caro², 20.8.2005 11:14:
Tänään juu.. Nyt on sitten mukana ihan oikea kamerakin, kohtuullisen valovoimaisella optiikalla (jos jotain kiinnostaa niin, 50mm/f1.8), kuvia lienee siis odotettavissa ainakin jotain mikäli onnistuu. Totuttelen tuossa samalla tulevaan kalustoon *hihu*

Upeeta!! Paitsi että taitaa olla pakko ajaa parta ja muutenkin siistiytyä.. *houh*

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

Dementation

#69 • • Dementation wednesday?

Caro², 20.8.2005 11:14:

Harmi että mulla on parturi vasta keskiviikkona... Pitää poseerata sitten tunteella ettei kukaan katso fledaa... *ainahyvännäköinendemehymiö* *muhaha*

--

tir

#70 • • tir
odotettavissa siis illalla: kameran pakoilua mutta hyvää musiikkia *joo* *jiihaa*
(sen verran vakoilin kun tanu levylaukkuaan pakkasi että sinne eksyi muutama loistava [lue: minun pakista kaivettu *vink*] lätty mukaan *hihu*)
Caro²

#71 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Axu-T on juuri soittanu, ja Pellé D jatkaa. Sinne vaan istuskelemaan ja ihmettelemään.. menenpä takasin *sydän*

tir, 20.8.2005 12:03:
odotettavissa siis illalla: kameran pakoilua

Axu-T yritti ja epäonnistui:
Jupe

#72 • • Edited Jupe
Voi pylly, taitaa jäähä tänään pileet väliin kun eip oo mitään kulkuneuvoa ja päivän fillari kiintiö on jo täynnä.. *grr**kivatsulle**nyyh**uuh*
Pitäkää hauskaa munkin (ja nunnan) puolesta.

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

Ninnu

#73 • • Ninnu
No jeu juu ja perkele. Ois tää tullu yhden bissen juomaan mut toi toinen eij anna.Nyt on kesä,nyt pitää liikkuu kaikkial.Koht on syksy ja talvi ja sit tääl hiljenee ni ei oo ees mitää minne mennä.Mut ei....tai,ehkä mä karkaan.*juonittel*
flw

#74 • • flw
voi perseen perse. Näyttää siltä, että olin läksiäiset sopinu väärälle päivälle. *eiei* Vois potkia porukan pois ja lähteä joraamaan. *juonittel*
Dementation

#75 • • Dementation wednesday?

flw, 20.8.2005 20:57:
voi perseen perse. Näyttää siltä, että olin läksiäiset sopinu väärälle päivälle. *eiei* Vois potkia porukan pois ja lähteä joraamaan. *juonittel*

Läksiäisten jatkothan oli just näissä bileissä... *vink*

--

Dementation

#76 • • Dementation wednesday?

Ninnu, 20.8.2005 20:18:
No jeu juu ja perkele. Ois tää tullu yhden bissen juomaan mut toi toinen eij anna.Nyt on kesä,nyt pitää liikkuu kaikkial.Koht on syksy ja talvi ja sit tääl hiljenee ni ei oo ees mitää minne mennä.Mut ei....tai,ehkä mä karkaan.*juonittel*

Sano toiselle ettei oo niin nihkee... Ja jos on kuitenkin niin siitä vaan bilettään ilman sitä...

--

Dementation

#77 • • Dementation wednesday?

zet, 20.8.2005 18:31:
Voi pylly, taitaa jäähä tänään pileet väliin kun eip oo mitään kulkuneuvoa ja päivän fillari kiintiö on jo täynnä.. *grr**kivatsulle**nyyh**uuh*

Fillarillahan me muutkin ollaan liikenteessä... Eli liikettä vaan...

--

ETJ

#78 • • ETJ Failed specimen

Dementation, 20.8.2005 21:10:
---
zet, 20.8.2005 18:31:

---

Fillarillahan me muutkin ollaan liikenteessä... Eli liikettä vaan...

Kyllä mä autolla ajattelin kävästä :D
Dementation

#79 • • Edited Dementation wednesday?
Ekat bileet kotkassa... Jatkuu ilmeisesti yhä, mutta itselle iski väsy. *blush*

Kiitos kaikille jotka tuli juttelemaan tai edes hymyili takas, kun heille hymyili.
Moni paikalla ollut, joiden kanssa puhuin, valitteli hiukan porukan vähyyttä, mutta minusta se oli mahtavaa.Ei ollut ahdasta tanssia, mutta se vähäinen jengi oli silti fiiliksellä mukana. Tykkään! *sydän*

*sydän* Milla Lehto *sydän* Pakko kiittää, setti oli mahtava ja oikein hyvin tuli "sheikattuu äässii" Lisää tälläistä.

Mistään bileisiin liittyvästä en voi valittaa, sillä palvelu oli hyvää ja paikka kiva.
Juomatkin oikein halpoja ja narikka ei maksanut ollenkaan *aplodit*
Järkkääjien settikin kuulosti kivalta, mutta kuten sanottua, väsy iski, kiitos kuitenkin.

Seuraavia bileitä odotan jo innolla, ei enää super ahdasta ja kuumaa mulle kiitos. *kiitoskiitos*

ps. erkan kebab vai mikä lie myy pahaa kebabia. Tää oli illan ainoa miinus.

--

Pekko Haimi

#80 • • Pekko Haimi Our Stolen Theory / Beach X
juups...

ihkut pileet etten sanoisi :) Axu-T ja Pelle D, takuuvarmaa housea = toimii... oma soittelu meni..noh jotenkin se meni :P Markus S(idechain;):n aikana ei ollut ihmisiä oikeen talossa, meni hyvä partysetti tyhjälle lattialle :/ Milla Lehto, ekaa kertaa kuulin alusta loppuun, leidillä tosiaan oma saundinsa, tänään oli liian väsy heilumaan tanssilattialla joten meni kuuntelemiseksi pelkästään :/
"Trio Spice" heitti makian hittiputken ja piti siinä sitten hiki puristaa pintaan väsymyksestä huolimatta :P

jeeps..

ja vissiin nukkumaan sitten..ohhoijakkaa..