Spice KESÄN PÄÄTÖSBILEET! 20.8.2005 @ Kotka

94 posts, 5 pages, 15,034 views

Individual

Posts: 10,942

#41 • • Individual HYPNO!

LaiZga, 11.8.2005 18:49:
aika hyvät soitto ajat.. niiku oikeest jotaa rajaa kuitenkii milla lehto tulos soittaa ja se sit soittaa 00-1.30 et nii just *taputapu**ding**eiei*



Mutta eiks se oo hyvä, että illan tähti soittaa jo tuohon aikaan niin kotkalaiset on vielä ( toivottavasti ) silloin suht´järjissään, eivätkä ole ehtineet sammua vessaan tai penkkien väliin. *nauru*
Arctos

Posts: 634

#42 • • Arctos Vitun Insinööri!!

LaiZga, 11.8.2005 18:49:
aika hyvät soitto ajat.. niiku oikeest jotaa rajaa kuitenkii milla lehto tulos soittaa ja se sit soittaa 00-1.30 et nii just *taputapu**ding**eiei*



On muuten viimeset Spice'it tällä poppoolla, joten aateltiin laittaa järjestävän seuran äijien levylakkujen helmet jonoon ja fiilistellä oikeen huolella. Suotakoon meille se ilo.. Jooko? *blush*

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

Individual

Posts: 10,942

#43 • • Individual HYPNO!

Arctos, 11.8.2005 21:08:
---
LaiZga, 11.8.2005 18:49:
aika hyvät soitto ajat.. niiku oikeest jotaa rajaa kuitenkii milla lehto tulos soittaa ja se sit soittaa 00-1.30 et nii just *taputapu**ding**eiei*

---


On muuten viimeset Spice'it tällä poppoolla, joten aateltiin laittaa järjestävän seuran äijien levylakkujen helmet jonoon ja fiilistellä oikeen huolella. Suotakoon meille se ilo.. Jooko? *blush*



Eiköhän se oo kohtuullista, että edes kerran on järjestävän seuran miehet ykkösslotissa illan päätteeksi, eikä esim. päivällä.
tir

Posts: 951

#44 • • tir
ja imo tuo millan aika on illan paras aika soittaa... *vink*
Caro²

Posts: 5,301

#46 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Eiköhän nää kotkan känniääliöt o heitetty pihalle ennenku spicen jannut alottaa *hihu*

Ihan hyvä näin.
LaiZga aka ksc..

Posts: 49

#47 • • Edited LaiZga aka ksc..

Arctos, 11.8.2005 21:08:
---
LaiZga, 11.8.2005 18:49:
aika hyvät soitto ajat.. niiku oikeest jotaa rajaa kuitenkii milla lehto tulos soittaa ja se sit soittaa 00-1.30 et nii just *taputapu**ding**eiei*

---


On muuten viimeset Spice'it tällä poppoolla, joten aateltiin laittaa järjestävän seuran äijien levylakkujen helmet jonoon ja fiilistellä oikeen huolella. Suotakoon meille se ilo.. Jooko? *blush*

joo no jos sit muistatte kans soittaa hyvää musaa, mitä en kyllä hetkeäkän epäile että ette soittais hyvää musaa..*iloinen**vink* muttamutta hyvät bileet tulossa ja toivotaan että ihmiset älyy tulla paikalle aijoissa.. *jiihaa**aplodit**nauru*
Jää

Posts: 336

#48 • • Edited Jää
MarkusS on ollu kans viimex vuonna miekka ja kirves Kotkassa silloin hän soitti vielä nimellä Maas eli kannattaa saapua ajoissa paikalle tsekkaamaan miehen uusimmat kujeet!

alla UrmaZZZ ja MarkusSSSS
Jupe

Posts: 571

#49 • • Jupe
Juu u. Tänne jos ei pääse tampereelle asti. Viimeksi oli aika *uuh* ku ei oikeestaan ollut ketään tuttuja piristämässä *haukottel**igor**hahjust* *juonittel*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

Arctos

Posts: 634

#50 • • Arctos Vitun Insinööri!!
Jokainen kanssa bailaaja on potentiaalinen uusi ystävä.. Toisen on tosin vähän potentiaalisempia kuin toiset.

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

Jupe

Posts: 571

#51 • • Jupe
Tää ei oo kovin potentiaalinen, hyvä että paikalle jaksaa/pystyy raahautua.. *hmph**uuh**känni*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

Dementation

Posts: 2,892

#52 • • Dementation wednesday?

a98, 11.8.2005 22:14:
riippuu paikasta, kotkassa tuohon aikaan on 4 ihmistä..



Hienoa vaan jos paikalla on vaan 4 ihmistä, mulle se ainakin riittää jos setti on hyvä. Eipähän jengi töni ja ole haitaksi jos haluaa tehdä isompia "äässin-sheikkaus" - kuvioita...

En tiedä kuinka usein kotkassa muutenkaan on ahdasta tanssilattialla... Olen tottunut Turkuun ja silloin tällöin Helsinkiin ja Tampereeseen... Niissä on usein ihan liian ahdasta...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

MEinesalo

Posts: 98

#55 • • MEinesalo
Toivottavasti kaikki menee putkeen. Itse en pääse osalistumaan kesän päätösbileisiin koska olen ulkomailla.
Jää

Posts: 336

#56 • • Jää

Kievarih, 16.8.2005 00:04:
Toivottavasti kaikki menee putkeen. Itse en pääse osalistumaan kesän päätösbileisiin koska olen ulkomailla.



No tuut sit joskus myöhemmin, seuraavax sit järjestelet paremmin tot kalenterii! *hih**piis*
LoFi

Posts: 726

#57 • • LoFi
dämmit. tulee kiire päivä.

No mutta Millaan mennessä olen kyllä saletisti paikalla :) Täytyy kaivaa kovalevyn kätköstä vanhat millan setit ja fiilistellä valmiiks niitä
LaiZga aka ksc..

Posts: 49

#58 • • LaiZga aka ksc..
jihaa alkaa näyttää hyvälle nimittäin on luvattu ihan unelma keliä lauantaiksi..*plur* *jiihaa*
Dementation

Posts: 2,892

#59 • • Dementation wednesday?
Mä en tiedä, onko mulla nettiyhteys kunnossa kun tuon tän koneen sinne Kotkaan perjantaina, joten yhteydenpito voi olla hankalampaa, mutta jos näkee mua näissä partyissa yksinään orvon tai vähemmän orvon näköisenä, saa tulla nykimään hihasta...

Missä tää paikka muuten sijaitsee? Eli miten löydän helpoiten tänne...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jää

Posts: 336

#60 • • Jää

Dementation, 17.8.2005 11:57:
Mä en tiedä, onko mulla nettiyhteys kunnossa kun tuon tän koneen sinne Kotkaan perjantaina, joten yhteydenpito voi olla hankalampaa, mutta jos näkee mua näissä partyissa yksinään orvon tai vähemmän orvon näköisenä, saa tulla nykimään hihasta...

Missä tää paikka muuten sijaitsee? Eli miten löydän helpoiten tänne...



Joo ei me purra helposti käy vaa juttelemaan. joo siis paikka sijaitsee sapokassa ei siinä satamassa mis oli meripäivät vaa toiselpuolel samalla jossa vähä sivummas sijaitsee Maretarium! Käännyt vaan kun näet puisen sillan ni siihen ja se tien päähän ni olet jo perillä!