e-nergique, 11.8.2005 13:32:
Voin todella vannoa että minulla ei ole aikomustakaan hylätä pylly-ystäviäni, saati laiminlyödä pyllyni ja etupyllyni hyvinvoinnista huolehtimista ja venyttelyä :D
Tosiasiahan on se että meillä kaikilla on pylly ja etupylly ja joillakin myös pallit ja niistä on vaikea päästä eroon eli niistä on pidettävä huolta! :D Mutta en kyllä usko että kukaan niistä eroon haluaisi päästäkkään! :D Siksi tuntuu hassulta, että ihmiset eivät tahdo asioista keskustella :D
Pyllyjä, etupyllyjä ja palleja voi kuitenkin käyttää niin monella tavalla ja ne luovat niin monia mahdollisuuksia kiinnostavaan ja antoisaan elämään :D On erittäin sääli, jos ne eivät pääse oikeuksiinsa :D Niiden maailmaanhan voi tutustua yksin, kaksin tai vaikkapa suuremmalla joukolla, eli niiden tutkiminen sopii melkeinpä tilanteeseen kuiten tilanteeseen (poislukien ehkä perhejuhlat :D). Itse olen aina tykännyt kokeilla erilaisia juttuja niiden kanssa, ja joka päivähän oppii jotain uutta itsestään tällä tavalla :D Kunhan pääsee eroon tietystiä estoista näiden ihanien ruumiinosien suhteen niin avautuu aivan uusi maailma :D