:D

2,389 posts, 120 pages, 627,548 views

Android

#1481 • • Android

e-nergique, 11.8.2005 13:32:
Voin todella vannoa että minulla ei ole aikomustakaan hylätä pylly-ystäviäni, saati laiminlyödä pyllyni ja etupyllyni hyvinvoinnista huolehtimista ja venyttelyä :D
Tosiasiahan on se että meillä kaikilla on pylly ja etupylly ja joillakin myös pallit ja niistä on vaikea päästä eroon eli niistä on pidettävä huolta! :D Mutta en kyllä usko että kukaan niistä eroon haluaisi päästäkkään! :D Siksi tuntuu hassulta, että ihmiset eivät tahdo asioista keskustella :D

Pyllyjä, etupyllyjä ja palleja voi kuitenkin käyttää niin monella tavalla ja ne luovat niin monia mahdollisuuksia kiinnostavaan ja antoisaan elämään :D On erittäin sääli, jos ne eivät pääse oikeuksiinsa :D Niiden maailmaanhan voi tutustua yksin, kaksin tai vaikkapa suuremmalla joukolla, eli niiden tutkiminen sopii melkeinpä tilanteeseen kuiten tilanteeseen (poislukien ehkä perhejuhlat :D). Itse olen aina tykännyt kokeilla erilaisia juttuja niiden kanssa, ja joka päivähän oppii jotain uutta itsestään tällä tavalla :D Kunhan pääsee eroon tietystiä estoista näiden ihanien ruumiinosien suhteen niin avautuu aivan uusi maailma :D
e-nergique

#1482 • • e-nergique STT

Android, 11.8.2005 14:18:
Kunhan pääsee eroon tietystiä estoista näiden ihanien ruumiinosien suhteen niin avautuu aivan uusi maailma :D

Pylly-, etupylly- ja pallimaailma *sydän* :D

Kaikkien pitäis tutustua tähän maailmaan!!! :D
Se antaa niin paljon... :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Fyrisch

#1483 • • Fyrisch

e-nergique, 11.8.2005 14:21:
pallimaailma *sydän* :D

Heeliumpalli ::___DDDDDDDDDD

'Koht' alkaa muuten koulut taas, pääsee kiusaa opettajii kaikil näil uusil jutuil!
e-nergique

#1484 • • e-nergique STT

Fyraett, 11.8.2005 16:28:
Heeliumpalli ::___DDDDDDDDDD

'Koht' alkaa muuten koulut taas, pääsee kiusaa opettajii kaikil näil uusil jutuil!

Hei sehän ois ihan tosi hyvä idea pitää opettajalle luento pyllyveyttelyn saloista ja heliumpalleista heti kärkeen syksyn ekalla tunnilla :D
Sais lukuvuoden komeesti käyntiin! :D

--

Verano

#1485 • • Verano Merituuli

Android, 11.8.2005 13:22:
---
e-nergique, 11.8.2005 13:16:
Täällä on vain viime aikoina ollut jotenkin niin hiljaista,
---

Joo, harmillista kyllä että moni tuntuu hylänneen meidän joukkomme ja pyllymme. Mutta sinähän olet luvannut käsi pyllyllä ettet hylkää meitä ja minäkin voin luvata saman :D
Minäkin tykkään niistä kaikista :D

En mä ole ainakaan teitä hylännyt, en ikuna!

Lomailen töistä, jolloin jää myös ihanasti enemmän aikaa venyttelyharjoituksiin :D

Mitäpä lomalla muutakaan tekisi :D

*pyllyjännepussail*
e-nergique

#1486 • • e-nergique STT

Verano, 11.8.2005 16:57:

Lomailen töistä, jolloin jää myös ihanasti enemmän aikaa venyttelyharjoituksiin :D

*pyllyjännepussail*

Tämä valaiseekin keskustelun hiljaisuutta :D Ymmärrän täysin että loman haluaa - ja se kuuluukin - käyttää venyttelyyn :D

Ihana kuulla että olet edelleen mukana joukossamme! :D

*pyllyäsitakaisinpussail*

--

Verano

#1487 • • Verano Merituuli

e-nergiquen signa:

Mitä outoja hymiöitä sun signassas vilisee?!?

Ihan hämmennyin, et oonko eksynyt väärään topikkiin :D
Progress

#1488 • • Progress
*:D*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Android

#1489 • • Android

Verano, 11.8.2005 16:57:

*pyllyjännepussail*

*pyllyäsipussail*

Ihana nähdä sinua rakas...:D

En mä uskonutkaan että ikinä hylkäisit meidät, tarvitsemme toisiaan, ja pyllymme myös :D
Android

#1490 • • Android

Verano, 11.8.2005 17:02:
---
e-nergiquen signa:

---

e-nergique meni ihan sekaisin, kun ruvettiin puhumaan palleista :D
Android

#1491 • • Android
[pieni]Verano, I wanna make sweet love to you...<3 :D[/pieni]

<3
Verano

#1492 • • Verano Merituuli

Android, 11.8.2005 18:56:

<3

[pieni]ai tällee julkisesti :D *punastel* <3 <3 :D[/pieni]
Android

#1494 • • Android

Verano, 11.8.2005 19:00:
---
Android, 11.8.2005 18:56:

<3

---

[pieni]ai tällee julkisesti :D *punastel* <3 <3 :D[/pieni]

[pieni]No, ei ehkä julkisesti, tai ihan miten vaan :D Kyl sekin kelpaa :D Sä saat päättää :D Sori, en vaan voi tunteilleni mitään, oot liian ihana <3 <3[/pieni]
Verano

#1495 • • Verano Merituuli

Android, 11.8.2005 19:08:
[pieni]No, ei ehkä julkisesti, tai ihan miten vaan :D Kyl sekin kelpaa :D Sä saat päättää :D Sori, en vaan voi tunteilleni mitään, oot liian ihana <3 <3[/pieni]

[pieni]No jos mä valitsen molemmat :D Välillä on kyl vähän hämmentävää lukea sun rakkaudentunnustuksia, mutta ei kai sille sitten mitään voi, jos olen sun mielestä ihana, niin olet sinäkin <3 <3[/pieni]
Android

#1496 • • Android

Verano, 11.8.2005 19:24:
[pieni]No jos mä valitsen molemmat :D Välillä on kyl vähän hämmentävää lukea sun rakkaudentunnustuksia, mutta ei kai sille sitten mitään voi, jos olen sun mielestä ihana, niin olet sinäkin <3 <3[/pieni]

[pieni]Kiitos :D

Voin yrittää hillitä itseäni, jos koet olosi liian hämmentyneeksi :D katsotaan miten onnistuu :D
[/pieni]
Verano

#1497 • • Verano Merituuli

Android, 11.8.2005 19:30:
[pieni]Kiitos :D

Voin yrittää hillitä itseäni, jos koet olosi liian hämmentyneeksi :D katsotaan miten onnistuu :D
[/pieni]

[pieni]Noh, ehkä mä kestän :D onhan venytteleminen niin ihana asia, ettei sitä voi koskaan tehdä tai siitä puhua liikaa :D [/pieni]
Android

#1498 • • Edited Android
[pieni]Nyt en tiedä mitä sanoisin :D On kai tullut sanottua vähän liikaakin tähän asti *ujostelee* :D[/pieni]

Ai niin...

e-nergique

#1499 • • e-nergique STT

Verano, 11.8.2005 17:02:
---
e-nergiquen signa:

---

En tiedä mikä mielenhäiriö mut valtasi eilen, pallikeskustelu ehkä tosiaan hämmensi minua :D
Nyt olen korjannut signani järjellä ymmärrettävään muotoon :D

Pahoitteluni vielä :D

Ai niin... *pyllistel*

--

Android

#1500 • • Android

e-nergique, 12.8.2005 09:17:
En tiedä mikä mielenhäiriö mut valtasi eilen, pallikeskustelu ehkä tosiaan hämmensi minua :D
Nyt olen korjannut signani järjellä ymmärrettävään muotoon :D

Pahoitteluni vielä :D

Ai niin... *pyllistel*

Vällilä tulee hetkiä elämässä, jolloin hämmentää, se on ihan luonnollista. Silloin kannattaa esim venytellä, se yleensä rauhoittaa ja saa ajatukset kohdistumaan siihen kaikkein tärkeimpään; pyllyyn :D Unohtamatta tietysti etupyllyä ja palleja :D

Huomenta vaan sullekin senkin pyllistelijä :D