Fyraett, 10.8.2005 13:11:
:DD joskus joutunu anniskelee, ja meinannu repee huolel ku virolaiset pyytää lihapullii: Lihapalli
Mä tuos ihmettelin kun selostaja puhu urheilijasta nimeltä Paha-Bill, et mikäs lempinimi tjn tuo on, kunnes valkeni et yhden urheilija nimi on Mikk Pahapill.
Katos nyt Fyraett, mähän sanoin jo aikaisemmin et vielä päästään kiveksiin tässä topicissa, ja katso missä nyt ollaan...:D :D
pallit on kyllä kans tosi jees, vaikka en sellaisia itse suoranaisesti omistakaan (välillisesti kyllä) :D
minä <3 pallit
ja etenkin kun ne on aika tärkeä osa toisen sukupuolen etupyllyä niin se tekee niistä kahta houkuttelevammat kapistukset :D
jos oisin oikein rankka niin sanoisin nyt *pallejanuoleskel* mut onneks en oo :D
Joo, heliumpallit on kyllä paljo paremmat ku tylsät ilmapallit :D Ne on jotenki...hmm...lennokkaammat :D
Sit jos imee heliumpalleja niin ääni muuttuu hassuks :D
e-nergique, 10.8.2005 13:38:
Joo, heliumpallit on kyllä paljo paremmat ku tylsät ilmapallit :D Ne on jotenki...hmm...lennokkaammat :D
Sit jos imee heliumpalleja niin ääni muuttuu hassuks :D
Sit jos ui vappuna kännis, nii vetää vaa selkää ja heeliumpallit pitää pinnal :D
sit tytöt imailee niit ja kikattelee, oi kuinka sileää, kuin kiinalainen silkki >___<
Android, 10.8.2005 14:09:
Se pitää kyllä todeta että palleja venytellessä on syytä noudattaa pientä varovaisuutta :D Niiden repeäminen kun saattaa olla vähän ikävämpi homma :D
:DDD
Musta alkaa tuntua että oon iloinen siitä että mulla on pallit vaan välillisesti :D
Tosin en tietenkään toivo kenenkään palleille repeämistä! :D
Mutta tässä saattaa nyt tulla se piste vastaan että on löydetty asia mitä ei kannata venytellä :D
Jos pallit on kovin venyneet, niin siitä saattaa jopa tulla vaatteiden kanssa ongelmia, sillä on ehkä hieman hankalaa tunkea molemmat pallit jompaan kumpaan punttiin :D En tietenkään osaa tässä asiassa mitään asiantuntijalausuntoa antaa koska omissa housuissani ei pysyvästi ole palleja, mutta kuvittelisin että asia on näin :D
Johtopäätös: Pitkäpalliset miehet joutuvat käyttämään hametta...? :D
Musta alkaa tuntua että oon iloinen siitä että mulla on pallit vaan välillisesti :D
Tosin en tietenkään toivo kenenkään palleille repeämistä! :D
Mutta tässä saattaa nyt tulla se piste vastaan että on löydetty asia mitä ei kannata venytellä :D
Jos pallit on kovin venyneet, niin siitä saattaa jopa tulla vaatteiden kanssa ongelmia, sillä on ehkä hieman hankalaa tunkea molemmat pallit jompaan kumpaan punttiin :D En tietenkään osaa tässä asiassa mitään asiantuntijalausuntoa antaa koska omissa housuissani ei pysyvästi ole palleja, mutta kuvittelisin että asia on näin :D
Johtopäätös: Pitkäpalliset miehet joutuvat käyttämään hametta...? :D
Joo, pallit kannattaisi venyttelyn suhteen melkeinpä unohtaa, kyseessä on kuitenkin sen verran herkkä ja tärkeä osa etupyllyä :D Itse kun olen tuota etupyllyä venytellyt niin on tullut pituutta sen verran lisää että sitä on pakko pitää jommassakummassa puntissa, ja se hankaloitta jo hieman kävelyä :D Ei erityisen käytännöllistä arkisessa käytössä :D Puhumattakaan erektiosta, jonka saaminen esim perhejuhlissa ja muissa juhlallisissa tilaisuuksissa voi johtaa hyvin mielenkiintoisiin tilanteisiin. Silloin pitää vaan käyttää mielikuvitusta, mutta onneksi meillä pyllytiimiläisillä sitä riittää :D