:D

2,389 posts, 120 pages, 598,128 views

Android

Posts: 3,908

#1401 • • Android

Verano, 9.8.2005 19:05:
Mistä arvasitkin, että olisin :D
Mä oon venytellyt tässä oikein kunnolla, kohta meidän pitää venytellä yhdessä, kulta :D



Tieto siitä että sinäkin harjoittelet ja venyttelet ahkerasti motivoi minua suunnattomasti, rakas :D Sinä päivänä kun yhdessä pääsemme venyttelemään tulemme huomaamaan että kaikki harjoittelu todella on ollut sen arvoista, olen täysin vakuuttunut siitä :D

*yhdessävenyttelystähaaveil*
Verano

Posts: 4,649

#1402 • • Verano Merituuli

Android, 9.8.2005 19:10:
Sinä päivänä kun yhdessä pääsemme venyttelemään tulemme huomaamaan että kaikki harjoittelu todella on ollut sen arvoista, olen täysin vakuuttunut siitä :D

*yhdessävenyttelystähaaveil*



Kaikki harjoittelu itsessään on jo huumaavan ihanaa, mutta kun pääsemme yhdessä harjoittelemaan ensi kerran niin... huh, mielikuvitukseni ei edes riitä kuvittelemaan sitä täydellistymistä :DD
Avatar
#1403 • • . Guest
Paskapuhetta*nauru*
milla

Posts: 3,699

#1404 • • milla

Verano, 9.8.2005 21:24:
---


Kaikki harjoittelu itsessään on jo huumaavan ihanaa, mutta kun pääsemme yhdessä harjoittelemaan ensi kerran niin... huh, mielikuvitukseni ei edes riitä kuvittelemaan sitä täydellistymistä :DD



hei get a room ja kirjotelkaa privas, tää alkaa olee ihan naurettavaa!
Verano

Posts: 4,649

#1405 • • Verano Merituuli

milla, 9.8.2005 21:29:

hei get a room ja kirjotelkaa privas, tää alkaa olee ihan naurettavaa!



Sisko on eka joka avas suunsa :DDDDD

Me ei olla vielä rohkastuttu niin pitkälle, täällä on helpompaa. Mutta joskushan meidän on se tehtävä, eikö niin kulta :D
Epailija

Posts: 5,636

#1406 • • Epailija Physicist, 2nd class.

milla, 9.8.2005 21:29:
hei get a room ja kirjotelkaa privas, tää alkaa olee ihan naurettavaa!



Nimenomaan eli ihan on-topicia on siltäkin osin. :D

Legalize ( I )! :D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Verano

Posts: 4,649

#1407 • • Verano Merituuli

Epailija, 9.8.2005 21:35:
tää alkaa olee ihan naurettavaa!

---


Nimenomaan eli ihan on-topicia on siltäkin osin. :D

Legalize ( I )! :D



:D
milla

Posts: 3,699

#1408 • • milla

Verano, 9.8.2005 21:33:
---



Sisko on eka joka avas suunsa :DDDDD

Me ei olla vielä rohkastuttu niin pitkälle, täällä on helpompaa. Mutta joskushan meidän on se tehtävä, eikö niin kulta :D

suku on pahin*pahis* ei vaan, piti testata mahdollisen uuden brother-in-law.in huumorintajua ;)
Verano

Posts: 4,649

#1409 • • Verano Merituuli

milla, 9.8.2005 21:39:
suku on pahin*pahis* ei vaan, piti testata mahdollisen uuden brother-in-law.in huumorintajua ;)



Kyllä mä esittelen sen sitten sulle, kunhan itse ensin vähän tutustun <3

:D

[pieni]*rakastapyllyäpussail*[/pieni]
Android

Posts: 3,908

#1410 • • Android

Verano, 9.8.2005 21:33:
Sisko on eka joka avas suunsa :DDDDD

Me ei olla vielä rohkastuttu niin pitkälle, täällä on helpompaa. Mutta joskushan meidän on se tehtävä, eikö niin kulta :D



Kyllä vain, ensiksi pitää vaan kerätä rohkeutta tässä topicissa :D *pussail*

Muut on vaan kateellisii :D
Android

Posts: 3,908

#1411 • • Android

milla, 9.8.2005 21:39:
---
Verano, 9.8.2005 21:33:
---



Sisko on eka joka avas suunsa :DDDDD

Me ei olla vielä rohkastuttu niin pitkälle, täällä on helpompaa. Mutta joskushan meidän on se tehtävä, eikö niin kulta :D

---
suku on pahin*pahis* ei vaan, piti testata mahdollisen uuden brother-in-law.in huumorintajua ;)



Huumorintajuani saa vapaasti testata, uskon että se jo tässä topicissa on ilmennyt ettei se ihan heti lopu kesken :D
Verano

Posts: 4,649

#1412 • • Verano Merituuli

Android, 9.8.2005 21:46:
Huumorintajuani saa vapaasti testata, uskon että se jo tässä topicissa on ilmennyt ettei se ihan heti lopu kesken :D



Eksä ookaan ollu tosissas?!?! :(

:D
Android

Posts: 3,908

#1413 • • Edited Android

Verano, 9.8.2005 21:49:
---
Android, 9.8.2005 21:46:
Huumorintajuani saa vapaasti testata, uskon että se jo tässä topicissa on ilmennyt ettei se ihan heti lopu kesken :D

---


Eksä ookaan ollu tosissas?!?! :(

:D



Oi kulta, en suinkaan tarkoittanut keskustelua meistä ja pyllyistä, lähinnä osuuteni tässä topicissa ennen sitä...:D Taidat kyllä tietää tämän :D
Olen myös huumorilla vastannut tiettyihin viesteihin jotka ovat olleet kriittisiä meitä ja toimintaamme kohtaan, ymmärrystä kun ei kaikilta ole herunut. Mutta en ole antanut kenenkään provosoida :D

Kun päästään venyttelemään yhdessä luulen että viimeistään koet miten tosissani olen...:D En ikinä jättäisi sinua ja pyllyäsi!

*pyllyäsisuutel*

Ihana oot rakas Verano...:D
Verano

Posts: 4,649

#1414 • • Verano Merituuli

Android, 9.8.2005 21:57:
Ihana oot rakas Verano...:D



Tiesin, että sinuun ja pyllyysi voi aina luottaa *ihastuksestahuokail*

:D
Android

Posts: 3,908

#1415 • • Android

Verano, 9.8.2005 22:01:
---
Android, 9.8.2005 21:57:
Ihana oot rakas Verano...:D

---


Tiesin, että sinuun ja pyllyysi voi aina luottaa *ihastuksestahuokail*

:D



[pieni]Kulta, haluaisin viettää tulevan yön kanssasi venytellen ja harjoitellen kiihkeästi, haluan näyttää sinulle miten paljon rakastan sinua ja pyllyäsi. Haluan että pyllysi saa kokea nautintoa josta se vaan on unelmoinut ennen...:D Olemme molemmat odottaneet sitä hetkeä niin paljon jolloin sinä ja minä ja pyllymme saisivat kosketella tosiaan, tuntea toistemme lämmön ja ihanuuden. Verano, sinä ja pyllysi on jotain aivan ainutlaatuista, olen maailman iloisin ihminen kun saan kunnian harjoitella kanssasi...:D [/pieni]
Spanks

Posts: 789

#1416 • • Edited Spanks Löysä P***a
ja puhetta pepuista... *aplodit**jiihaa**aplodit**muhaha**kuolaa**muhaha**aplodit**jiihaa**aplodit*

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Spanks

Posts: 789

#1417 • • Spanks Löysä P***a
:D

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Jutu

Posts: 3,054

#1418 • • Jutu Blondi

Spanks, 9.8.2005 22:24:
:D


Menee vähän aiheen sivusta, mutta joku tainnut lukea vähän Taru Sormusten Herraa *vink* :D

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Android

Posts: 3,908

#1419 • • Edited Android
Eihän tuo kuva nyt pahemmin mitään kerro, eihän tuosta edes käy ilmi paljonko se venyy :D

Näkisittepä rakkaani pyllyn ja miten lumoavan kaunis se on...Sen jälkeen käsityksenne pyllyistä saattaisi hieman muuttua...:D Ja mitä parasta, se ei vaan näytä hyvältä, se on myös käyttöominaisuuksiltaan aivan omaa luokkaa :D

*rakkaanpyllyäsilittel*
Termiittien kuningas Tilli

Posts: 119

#1420 • • Termiittien kuningas Tilli Asyleum Laboratory ja Seikkailevat Nintendomiehet
Tä topic on kyllä ihan pyllystä.


[iso]:D[/iso]

--
Menkää tekin kuplan sisään!