2,389 posts, 120 pages, 628,518 views
Android, 7.8.2005 22:34:
[pieni](Olen venytellyt tuota etupyllyä aika lailla viime päivinä, uskon että sen yhteensovittaminen etupyllysi kanssa tulee olemaan erittäin mieluisa kokemus :D Puhumattakaan pyllystä :D *suutelee pitkään ja intohimoisesti* Minä ja pyllyni kaipaamme sinua erittäin, erittäin paljon, rakas...) [/pieni]
Android, 8.8.2005 14:42:
*etupyllyäylpeänäesittel*
Venyttely on tuottanu tulosta :D
Ennen;
8---D
Nyt;
8=====D
:D
e-nergique, 8.8.2005 14:45:
---
Android, 8.8.2005 14:42:
*etupyllyäylpeänäesittel*
Venyttely on tuottanu tulosta :D
Ennen;
8---D
Nyt;
8=====D
:D
---
*sanattomanahuokail* UPEETA!!! :D
Verano on varmasti nyt ylpeä :D Uskon että teidän yhteisistä etupyllynvenyttelyharjoituksista tulee mahtavat :D
Oon niin ylpee mun kaikista pylly-ystävistä :D
Android, 8.8.2005 14:58:
Toivottavasti Verano on mielissään, sillä hänen Palatsinsa ansaitsee vain parasta...:D
Ja kyllä meillä tosiaan riittää aihetta olla ylpeitä itsestämme, ajattele miten paljon olemme saavuttaneet näin lyhyessä ajassa ja miten paljon edistystä on tapahtunut...:D Mitä tähän nyt sanois...Ihanaa :D
Lisäyksenä vielä että oon erittäin ylpeä sinustakin, tuohon lasituoppitempuun ei sentään jokainen kykene, pyllysi on varmasti iloinen :D
Android, 8.8.2005 14:58:
---
e-nergique, 8.8.2005 14:45:
Verano on varmasti nyt ylpeä :D Uskon että teidän yhteisistä etupyllynvenyttelyharjoituksista tulee mahtavat :D
Oon niin ylpee mun kaikista pylly-ystävistä :D
---
Toivottavasti Verano on mielissään, sillä hänen Palatsinsa ansaitsee vain parasta...:D
Lisäyksenä vielä että oon erittäin ylpeä sinustakin, tuohon lasituoppitempuun ei sentään jokainen kykene, pyllysi on varmasti iloinen :D
Tres, 9.8.2005 12:35:
Tää topikki on kyl menny ihan päin
persettä.
Android, 9.8.2005 19:01:
Repesin tänään. Mitäköhän tähän nyt sanois....:D vaan :D
Eräs V:llä alkava on luultavasti vaan iloinen tästä *pussail* :D