:D

2,389 posts, 120 pages, 618,595 views

Android

Posts: 3,908

#1081 • • Android

Verano, 2.8.2005 11:14:
---
Android, 2.8.2005 11:06:
Tai no, miksei reiätönkin voisi revetä. Silloinhan sille ainakin tulis reikä :D

---


Tästä olin juuri aikeissa huomauttaa, koskaan ei ole liian myöhäistä repeämiselle :D
Ja me muut pyllyjen ystävät autammen tietysti mielellämme :D



Niin joo, sähän oot revennyt :D Mutta oliko sulla ihan tavallinen reikä ennen sitä, vai puuttuiko se kokonaan niin kuin serolla? :D
Android

Posts: 3,908

#1082 • • Edited Android
Eli mulla ja e-nergiquellä on tavallinen reikä, Verano on revennyt ja serolla ei ole reikää ollenkaan. Tavallaan ollaan sitten aika monikulttuurinen pyllytiimi. Voimamme ja joustavuutemme piilee siis nimenomaan erilaisuudessa :D
e-nergique

Posts: 568

#1083 • • e-nergique STT

Android, 2.8.2005 11:15:
---
Verano, 2.8.2005 11:14:
---
Android, 2.8.2005 11:06:
Tai no, miksei reiätönkin voisi revetä. Silloinhan sille ainakin tulis reikä :D

---


Tästä olin juuri aikeissa huomauttaa, koskaan ei ole liian myöhäistä repeämiselle :D
Ja me muut pyllyjen ystävät autammen tietysti mielellämme :D

---


Niin joo, sähän oot revennyt :D Mutta oliko sulla ihan tavallinen reikä ennen sitä, vai puuttuiko se kokonaan niin kuin serolla? :D



ja tästä vielä lisäkysymys, että miten sellanen revennyt reikä toimii? :D onko ollut mitään rajoitteita? :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1084 • • Edited Android

e-nergique, 2.8.2005 11:18:
ja tästä vielä lisäkysymys, että miten sellanen revennyt reikä toimii? :D onko ollut mitään rajoitteita? :D



Vai onkohan se ongelma nimenomaan se että ei ole mitään rajoja tai rajoitteita? :D Miten sellainen reikä pysyy kiinni, vai tarviiko sen edes pysyä kiinni? :D Itse kun tykkään siitä että se voi olla kiinni tai auki, ihan oman fiiliksen mukaan :D

Niin ja Verano tosiaan voisi kans valaista minua tässä :D
e-nergique

Posts: 568

#1085 • • e-nergique STT

Android, 2.8.2005 11:17:
Eli mulla ja e-nergiquellä on tavallinen reikä, Verano on revennyt ja serolla ei ole reikää ollenkaan. Tavallaan ollaan sitten aika monikulttuurinen pyllytiimi. Voimamme ja joustavuutemme piilee siis nimenomaan erilaisuudessa :D



erilaisuus on rikkaus :D

ja pylly on aarrearkku :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

e-nergique

Posts: 568

#1087 • • e-nergique STT

Android, 2.8.2005 11:19:
---
e-nergique, 2.8.2005 11:18:
ja tästä vielä lisäkysymys, että miten sellanen revennyt reikä toimii? :D onko ollut mitään rajoitteita? :D

---


Vai onkohan se ongelma nimenomaan se että ei ole mitään rajoja tai rajoitteita? :D Miten sellainen reikä pysyy kiinni, vai tarviiko sen edes pysyä kiinni? :D Itse kun tykkään siitä että se voi olla kiinni tai auki, ihan oman fiiliksen mukaan :D

Niin ja Verano tosiaan voisi kans valaista minua tässä :D



kyllä siinä tietenkin tietynlainen kontrolli on mukava olemassa :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1088 • • Android

e-nergique, 2.8.2005 11:23:
kyllä siinä tietenkin tietynlainen kontrolli on mukava olemassa :D



Aivan :D Sitä just mietin, et miten se kontrolli toimii Veranolla :D Meillä se kuitenkin taitaa toimia aika pitkälti samalla tavalla :D
Tai no kyllähän mä myönnän että oon joskus menettäny kontrollin kun on kokeillu vähän rajoja :D Mut hei, sitä sattuu :D
e-nergique

Posts: 568

#1089 • • e-nergique STT

Android, 2.8.2005 11:26:
---
e-nergique, 2.8.2005 11:23:
kyllä siinä tietenkin tietynlainen kontrolli on mukava olemassa :D

---


Aivan :D Sitä just mietin, et miten se kontrolli toimii Veranolla :D Meillä se kuitenkin taitaa toimia aika pitkälti samalla tavalla :D
Tai no kyllähän mä myönnän että oon joskus menettäny kontrollin kun on kokeillu vähän rajoja :D Mut hei, sitä sattuu :D



niin no kato eihän niitä rajojaan välttämättä saa selville muuten kun kokeilemalla :D

mutta joo, sanoisinpa että meidän pyllyjen mekaniikka on aika lailla samanlainen :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

serotonot

Posts: 3,137

#1090 • • serotonot Paul Easy

Android, 2.8.2005 11:22:
---
e-nergique, 2.8.2005 11:19:
ja pylly on aarrearkku :D

---


Joo, ja Veranon tapauksessa ehkä pikemminkin palatsi täynnä kultaa :D


:D

mut toi reiättömyys on vähä vaikea asia mulle.. tiedättekö ku lapsena harjas hampaita ni oli vessassa sellainen mainostarra jossa luki "REIKIÄ NOLLA!" ja sitten kun se harja eksyy väärään paikkaan niin lopputulos on mitä on...


:D
Verano

Posts: 4,649

#1091 • • Edited Verano Merituuli
Hetken olen varattuna työasioissa ja täällä käydään vilkasta keskustelua pyllystäni :D

Android, 2.8.2005 11:22:
Veranon tapauksessa ehkä pikemminkin palatsi täynnä kultaa :D



Näinhän se kieltämättä on :D
Sinne on moni eksynyt, ja jäänyt sille tielle :D

Takapyllyhän mulla on ollut jo aikojen alusta. Reilu kymmenen vuotta sitten aloin harrastamaan venyttelyä ja eikä aikaakaan kun mulla oli myös etupylly.
Pyllyhän pysyy parhaiten vetreänä ja hyväntuulisena ahkeralla ja monipuolisella harjoittelulla ja käytöllä :D
Android

Posts: 3,908

#1092 • • Android
Ootko sero ikinä harkinnut tahallista repeaämistä, vai oletko tyytyväinen tilanteeseen niin kuin se on?
e-nergique

Posts: 568

#1093 • • e-nergique STT

Verano, 2.8.2005 11:41:

Takapyllyhän mulla on ollut jo aikojen alusta. Reilu kymmenen vuotta sitten aloin harrastamaan venyttelyä ja eikä aikaakaan kun mulla oli myös etupylly.
Pyllyhän pysyy parhaiten vetreänä ja hyväntuulisena ahkeralla ja monipuolisella harjoittelulla ja käytöllä :D



eli siis suositellaan venyttelyä myös serotonotille ja muille toistaiseksi reiättömille :D

sullakin varmasti parani elämänlaatu sen jälkeen kun sait isellesi etupyllyn, luulisin ainakin :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1094 • • Edited Android

Verano, 2.8.2005 11:41:

Näinhän se kieltämättä on :D
Sinne on moni eksynyt, ja jäänyt sille tielle :D



Pylly on houkutteleva, mutta myös vaarallinen, sen voimia ja lumoutta pitää tosiaan kunnioittaa ettei käy huonosti :D


Takapyllyhän mulla on ollut jo aikojen alusta. Reilu kymmenen vuotta sitten aloin harrastamaan venyttelyä ja eikä aikaakaan kun mulla oli myös etupylly.



Yhdistyykö takapylly, etupylly ja pylly edestäpäin jossain kohtaa?


Pyllyhän pysyy parhaiten vetreänä ja hyväntuulisena ahkeralla ja monipuolisella harjoittelulla ja käytöllä :D



En voisi olla enempää samaa mieltä. Olet selkeästi suuri pyllyjen ystävä :D
Verano

Posts: 4,649

#1095 • • Verano Merituuli

e-nergique, 2.8.2005 11:53:

sullakin varmasti parani elämänlaatu sen jälkeen kun sait isellesi etupyllyn, luulisin ainakin :D



No todellakin! :DD
En voisi kuvitellakaan elämää ilman pyllyilyä :D

Enkä ilman :D :tä!

:D
:Devyl

Posts: 533

#1096 • • :Devyl is Pink
Pylly on pylly vaikka voissa paistais. Oli se sitten pylly edestä päin tai pylly takaa päin tai ihan tavallinen pylly vaan.
Ehdotan että me pyllyilijät ryhdymme aktiivisesti ajamaan kaikkien pyllyjen oikeuksia. Järjestäytyneisyys on voimaa.
Ajatelkaa kuinka vahvoja meidän kaikki (etu ja taka) pyllymme voisivat olla yhdessä? Tehkäämme maailmasta parempi kaikka pyllyille. Nyt loppuu tää perseettömyys.
liittykää K.R.P:hen (Klubittajat ja Rokkarit Pyllyjen puolesta)

:D

--
:D Pyllyt pystyyn ja kannat kattoon *plur*

Android

Posts: 3,908

#1097 • • Android

:Devyl, 2.8.2005 12:07:
Ehdotan että me pyllyilijät ryhdymme aktiivisesti ajamaan kaikkien pyllyjen oikeuksia. Järjestäytyneisyys on voimaa.
:D



Hei, mä ehdotin jo aikaisemmin tässä topicissa että asetun ehdokkaaksi eduskuntavaaleissa ja ajan pyllyjen asiaa. e-nergique ainakin lupautui äänestämään mua :D

Sit vaalikampanjassa voidaan esitellä venytystekniikoita sekä hurjia akrobaattisia temppuja. Ties vaikka joku yleisöstäkin repeäisi siinä samalla.
:Devyl

Posts: 533

#1098 • • :Devyl is Pink
ja tää topic on kyl lähety vähän käsistä. Vaikka :D ja Pylly onkin hyvin läheisiä asioita. Miksemme pistäisi omaa pyllytopiccia. Jätetään :D :D:lle

--
:D Pyllyt pystyyn ja kannat kattoon *plur*

Verano

Posts: 4,649

#1099 • • Verano Merituuli

:Devyl, 2.8.2005 12:10:
ja tää topic on kyl lähety vähän käsistä. Vaikka :D ja Pylly onkin hyvin läheisiä asioita. Miksemme pistäisi omaa pyllytopiccia. Jätetään :D :D:lle



Ei missään nimessä!!!

Pylly ja :D on erottamattomat!

:D
e-nergique

Posts: 568

#1100 • • e-nergique STT

:Devyl, 2.8.2005 12:10:
ja tää topic on kyl lähety vähän käsistä. Vaikka :D ja Pylly onkin hyvin läheisiä asioita. Miksemme pistäisi omaa pyllytopiccia. Jätetään :D :D:lle



hei mulla on käynyt tää sama asia mielessä, koska pylly on niin tärkeä ja merkityksellinen asia että mun mielestä se ansaitsis oman topicin :D

mut meidän ei silti tulis unohtaa :D-voimaa :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!