:D

2,389 posts, 120 pages, 599,569 views

e-nergique

Posts: 568

#1761 • • e-nergique STT
Ehkä olisi hyvä kehittää pyllyillemme jotain syys/talviaktiviteettia, jotta kehtaamme paljastaa pyllymme taas ensi kesänä :D
Syksyn, talven ja kevään aikanahan pyllyt ovat pääasiassa vaatteiden alla piilossa ja muut eivät niitä näe ellei sitten satu kyseeseen yhteinen venyttely/harjoittelusessio. :D

Aktiviteetin tavoitteena olisi siis se, että pyllyt pysyisivät timmissä kunnossa ja venyisivät. :D Pyllyt, etupyllyt ja pallit myös tarvitsevat paljon erilaisia virikkeitä pimeän ajan aikana, sillä onhan se ahdistavaa olla lähes 24/7 peitettynä ja vangittuna paksun vaatevuoren sisään! :D

Siis ideoita tuotantoon!!! :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

kml

Posts: 1,142

#1763 • • kml Keyhole Markup Language
:D

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

JR Ewing

Posts: 985

#1764 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
pyllymaalaus :D
Fyrisch

Posts: 4,525

#1765 • • Fyrisch

e-nergique, 23.8.2005 11:25:
Ehkä olisi hyvä kehittää pyllyillemme jotain syys/talviaktiviteettia, jotta kehtaamme paljastaa pyllymme taas ensi kesänä :D



Mä meen ainaski talviunelle koht, mun ei tarvii miettii onneks tota :D
Android

Posts: 3,908

#1766 • • Android

Fyraett, 23.8.2005 11:49:
---
e-nergique, 23.8.2005 11:25:
Ehkä olisi hyvä kehittää pyllyillemme jotain syys/talviaktiviteettia, jotta kehtaamme paljastaa pyllymme taas ensi kesänä :D

---


Mä meen ainaski talviunelle koht, mun ei tarvii miettii onneks tota :D



No jopas on kummaa, oma pylly vasta rupeaa heräämään kunnolla kun syksy alkaa :D
Fyrisch

Posts: 4,525

#1767 • • Fyrisch

Android, 23.8.2005 11:50:
No jopas on kummaa, oma pylly vasta rupeaa heräämään kunnolla kun syksy alkaa :D



kannattaa vaa varoo sitku kylmyydes venyttelee, siin saattaa lihakset mennä rikki :D
Android

Posts: 3,908

#1768 • • Android

Fyraett, 23.8.2005 11:55:
---
Android, 23.8.2005 11:50:
No jopas on kummaa, oma pylly vasta rupeaa heräämään kunnolla kun syksy alkaa :D

---


kannattaa vaa varoo sitku kylmyydes venyttelee, siin saattaa lihakset mennä rikki :D



Ei kun kylmyydessä on se hyvä puoli et silloin pitää venytellä koko ajan ettei tuu komplikaatioita. Ja mikäs sen parempaa kuin jatkuva venyttely :D
e-nergique

Posts: 568

#1769 • • e-nergique STT

Fyraett, 23.8.2005 11:55:
---
Android, 23.8.2005 11:50:
No jopas on kummaa, oma pylly vasta rupeaa heräämään kunnolla kun syksy alkaa :D

---


kannattaa vaa varoo sitku kylmyydes venyttelee, siin saattaa lihakset mennä rikki :D



= *reps*

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1770 • • Android
Tarvitteko neuvoja siitä miten kannattaa venytellä kylmissä olosuhteissa? :D
e-nergique

Posts: 568

#1771 • • e-nergique STT

Android, 23.8.2005 13:08:
Tarvitteko neuvoja siitä miten kannattaa venytellä kylmissä olosuhteissa? :D



Mun mielestä olis ehkä hyvä vaan ihan suoraan laatia sellanen pyllyvenyttelyn opaskirjanen/video, mistä oli muistaakseni jo aikaisemminkin puhetta. :D Siinähän vois ihan hyvin käsitellä myös venyttelyn erilaisissa olosuhteissa ja että mitä silloin pitää ottaa huomioon välttääkseen repeämisen :D

[pieni]toisaalta joskus on ihan hauska repeillä :D[/pieni]

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1773 • • Android

e-nergique, 23.8.2005 13:13:
---
Android, 23.8.2005 13:08:
Tarvitteko neuvoja siitä miten kannattaa venytellä kylmissä olosuhteissa? :D

---


Mun mielestä olis ehkä hyvä vaan ihan suoraan laatia sellanen pyllyvenyttelyn opaskirjanen/video, mistä oli muistaakseni jo aikaisemminkin puhetta. :D Siinähän vois ihan hyvin käsitellä myös venyttelyn erilaisissa olosuhteissa ja että mitä silloin pitää ottaa huomioon välttääkseen repeämisen :D

[pieni]toisaalta joskus on ihan hauska repeillä :D[/pieni]



Tuo on kyllä loistava idea :D Suostutko olemaan kuvissa kirjassa tai näyttelijänä videossa? Voisin mielelläni ruveta kirjoittamaan tuollaista opaskirjaa. Sitähän voisi sitten jakaa esim. kouluissa ja muissa julkisissa paikoissa :D

Kansallinen pyllypäivä vielä kruunaisi kaiken :D
Fyrisch

Posts: 4,525

#1774 • • Fyrisch

e-nergique, 23.8.2005 13:13:
Mun mielestä olis ehkä hyvä vaan ihan suoraan laatia sellanen pyllyvenyttelyn opaskirjanen/video



sinä verano android ja minä = video

joo kyl mul on kamera jol me voidaa kuvata :D
Android

Posts: 3,908

#1776 • • Android

Fyraett, 23.8.2005 13:16:
---
e-nergique, 23.8.2005 13:13:
Mun mielestä olis ehkä hyvä vaan ihan suoraan laatia sellanen pyllyvenyttelyn opaskirjanen/video

---


sinä verano android ja minä = video

joo kyl mul on kamera jol me voidaa kuvata :D



Siistii :D Kyl mä sit ehkä voisin olla mukana videossa :D
Fyrisch

Posts: 4,525

#1777 • • Fyrisch

Android, 23.8.2005 13:18:
Siistii :D Kyl mä sit ehkä voisin olla mukana videossa :D



Ensimmäinen otos voitaisiin tehä ajankohtases ympäristös eli ulkona jossai, sillon saisit näyttää kikkas kuinka venytellä kylmyydes :D

tytöt sopis sit taustalle vetää naku äxää
e-nergique

Posts: 568

#1778 • • e-nergique STT
Tottakai siihen videoon pitää osallistua! :D
Eihän siitä tuu mitään jos ei kaikki pyllyjengiläiset oo mukana :D

Android vois näyttää niitä vinkkejään ja sit Android ja Verano vois venytellä yhdessä kun ne on kuitenkin tää meidän pyllypariskunta :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1780 • • Android

e-nergique, 23.8.2005 13:38:
Tottakai siihen videoon pitää osallistua! :D
Eihän siitä tuu mitään jos ei kaikki pyllyjengiläiset oo mukana :D

Android vois näyttää niitä vinkkejään ja sit Android ja Verano vois venytellä yhdessä kun ne on kuitenkin tää meidän pyllypariskunta :D



Kuulostaa hyvältä :D On ilo päästä jakamaan venyttelyvinkkejä muille :D

Verano-kulta, miltäs kuulostaa? :D Voitais keksiä jotain aivan erityisiä yhteisvenyttelyjä tätä videota varten :D