Klubbarin hymiöiden sielunelämä

106 posts, 6 pages, 37,497 views

Ninka

Posts: 564

#81 • • Ninka

embie, 21.10.2005 22:46:

OT: mä oon monesti mesessä ja tekstaillessa alkanu kaipaamaan näitä klubbarin hymiöitä... addiktoitunut *ding*



sama juttu ja usein sit tulee kirjotettua se *nauru*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

ezzy

Posts: 8,060

#82 • • ezzy Droid-pappa

meklr, 22.10.2005 01:30:
---
kuka sano et punanen on tyttö??? siis ton viime vuosisadan alus punanen oli poikien väri ja vaaleana sininen tyttöjen... mul ainakin on punasii vaatteita enemmän ku sinisii...?!



ghey *tirsk*
e-nergique

Posts: 568

#83 • • e-nergique STT

Ninka, 22.10.2005 17:47:
---
embie, 21.10.2005 22:46:

OT: mä oon monesti mesessä ja tekstaillessa alkanu kaipaamaan näitä klubbarin hymiöitä... addiktoitunut *ding*

---


sama juttu ja usein sit tulee kirjotettua se *nauru*



täytyy myöntää että usein menee sormi suuhun kun ei ookkaan klubbarin hymiövalikoimaa saatavilla *joo* tuntuu välillä tosi vaikeelta mesessä ilmaista itseensä kun ei pysty kertoon sitä noilla palleroilla...
oon sit kehitelly kauheen määrän omia tähtien väliin laitettavia sanoja helpottaan tuskaa *pepsodent*

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

¡ Previous post about a year ago !
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#85 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Päätin sit kaivaa naftasta kaikki vanhat hymiöt *hih*

R.I.P

Old school hymiöt *uuh*

kiitoskiitos.gif
kivatsulle.gif
juonittel.gif
muhaha.gif
piru.gif
heiii.gif
hahjust.gif
iihhih.gif
taputapu.gif
yessir.gif
saali.gif

Ja sitten vielä olemassa olevia mutta sellaisia joita ei näy hymiölistassa

*purr**ökkö**battery*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

MiMoSa

Posts: 1,664

#86 • • MiMoSa

e-nergique, 24.11.2005 11:47:
---
Ninka, 22.10.2005 17:47:
---
embie, 21.10.2005 22:46:

OT: mä oon monesti mesessä ja tekstaillessa alkanu kaipaamaan näitä klubbarin hymiöitä... addiktoitunut *ding*

---


sama juttu ja usein sit tulee kirjotettua se *nauru*

---


täytyy myöntää että usein menee sormi suuhun kun ei ookkaan klubbarin hymiövalikoimaa saatavilla *joo* tuntuu välillä tosi vaikeelta mesessä ilmaista itseensä kun ei pysty kertoon sitä noilla palleroilla...
oon sit kehitelly kauheen määrän omia tähtien väliin laitettavia sanoja helpottaan tuskaa *pepsodent*


Sama homma täällä!*joo* Esittelin näitä klubbarin hymiöitä kerran kaverillekin kun olin eka valittanu sille et haluan esim. meseen samat hymiöt mitä täällä on.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Syntse

Posts: 1,652

#87 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

MiMoSa, 23.3.2007 11:22:
---
e-nergique, 24.11.2005 11:47:
---
Ninka, 22.10.2005 17:47:
---
embie, 21.10.2005 22:46:

OT: mä oon monesti mesessä ja tekstaillessa alkanu kaipaamaan näitä klubbarin hymiöitä... addiktoitunut *ding*

---


sama juttu ja usein sit tulee kirjotettua se *nauru*

---


täytyy myöntää että usein menee sormi suuhun kun ei ookkaan klubbarin hymiövalikoimaa saatavilla *joo* tuntuu välillä tosi vaikeelta mesessä ilmaista itseensä kun ei pysty kertoon sitä noilla palleroilla...
oon sit kehitelly kauheen määrän omia tähtien väliin laitettavia sanoja helpottaan tuskaa *pepsodent*

---

Sama homma täällä!*joo* Esittelin näitä klubbarin hymiöitä kerran kaverillekin kun olin eka valittanu sille et haluan esim. meseen samat hymiöt mitä täällä on.



Ja sitten eikun tallentamaan klubbarin hymiöt koneelle ja laittamaan ne meseen niin ongelma on poistunut. :)
Snaggo

Posts: 1,147

#88 • • Snaggo ;__;

Syntse, 23.3.2007 11:46:

Ja sitten eikun tallentamaan klubbarin hymiöt koneelle ja laittamaan ne meseen niin ongelma on poistunut. :)



Paitsi et ne venyy rumannäköisiksi siel :(

ja *lmao*-hymiöhän selvästi taputtaa pöytää ku on niin hauskaa *hih*

--
bojoing.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#89 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

MiMoSa, 23.3.2007 11:22:
---
e-nergique, 24.11.2005 11:47:

---

täytyy myöntää että usein menee sormi suuhun kun ei ookkaan klubbarin hymiövalikoimaa saatavilla *joo* tuntuu välillä tosi vaikeelta mesessä ilmaista itseensä kun ei pysty kertoon sitä noilla palleroilla...
oon sit kehitelly kauheen määrän omia tähtien väliin laitettavia sanoja helpottaan tuskaa *pepsodent*

---

Sama homma täällä!*joo* Esittelin näitä klubbarin hymiöitä kerran kaverillekin kun olin eka valittanu sille et haluan esim. meseen samat hymiöt mitä täällä on.



Mulla on ainakin mesessä nää klubbari hymiöt *ding* Ja näkyy ihan normaalisti *hihu*

Ilman näitä ei pärjää *hymy*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Dementation

Posts: 2,892

#90 • • Dementation wednesday?

Steven Hoaks, 23.3.2007 10:56:
Päätin sit kaivaa naftasta kaikki vanhat hymiöt *hih*

kivatsulle.gif
muhaha.gif
yessir.gif



Kolme kaikkien aikojen parasta hymilöä *joo*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

remotion

Posts: 5,283

#91 • • remotion nostatus guru

Steven Hoaks, 23.3.2007 12:02:
Mulla on ainakin mesessä nää klubbari hymiöt *ding* Ja näkyy ihan normaalisti *hihu*

Ilman näitä ei pärjää *hymy*


sama homma. toimii ainakin kolmella viimesellä versiolla mesestä. että päivitelkääs meseä ne joilla ei toimi.
MiMoSa

Posts: 1,664

#92 • • MiMoSa

Syntse, 23.3.2007 11:46:
Ja sitten eikun tallentamaan klubbarin hymiöt koneelle ja laittamaan ne meseen niin ongelma on poistunut. :)


Mites se sit niinkun käytännössä tapahtuu?

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Anime

Posts: 1,939

#93 • • Anime Retrostööpeli
*kiitoskiitos* takas!!!

--
-K

josbe

Posts: 1,982

#94 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Ninka, 22.10.2005 17:47:
---
embie, 21.10.2005 22:46:

OT: mä oon monesti mesessä ja tekstaillessa alkanu kaipaamaan näitä klubbarin hymiöitä... addiktoitunut *ding*

---


sama juttu ja usein sit tulee kirjotettua se *nauru*


Pikkasen tulee myöhässä tämä kommentti (puolitoista vuotta *nauru*), mutta tiedoksi että meseen voi kopioida klubbarihymiöitä. *iloinen*
josbe

Posts: 1,982

#95 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Steven Hoaks, 23.3.2007 10:56:
juonittel.gif


Kuinka olenkaan kaivannut häntä! (Ja hmm.. mitäköhän se kertoo luonteenlaadustani *nauru*)
Syntse

Posts: 1,652

#96 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

MiMoSa, 23.3.2007 12:15:
---
Syntse, 23.3.2007 11:46:
Ja sitten eikun tallentamaan klubbarin hymiöt koneelle ja laittamaan ne meseen niin ongelma on poistunut. :)

---

Mites se sit niinkun käytännössä tapahtuu?



Hymiön päällä oikealla näppäimellä tallenna kuva nimellä tai save picture as tai vastaavaa. Laitat ne jonnekkin kansioon ja sitten sieltä mesen hymiöistä import tai add tai vastaavaa en itse ole mesen käyttäjä niin ei ulkoa voi muistaa mutta tyttelille nuo tuli joskus lisäiltyä.
Jago

Posts: 4,039

#97 • • Jago un-trained monkee

Steven Hoaks, 23.3.2007 10:56:


noi on kyllä tosi ihquja, muutama myös ihan tarpeellisia
*kiitoskiitos*ta oon käyttäny muutaman kerran(vaikkei näykkään), kun mikään muu ei ihan korvaa sitä

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Sin_nombre

Posts: 203

#98 • • Sin_nombre
*kissatappelu* jeeaaa catfight!!! *justjoo* moon miettiny pohtiiko toi jotai vai onko se nolona....
KooKie

Posts: 4,338

#99 • • KooKie aka. Petress Pan

Denkel, 23.3.2007 13:00:
*justjoo* moon miettiny pohtiiko toi jotai vai onko se nolona....



Toi on kauniisti ilmaistuna sellainen "Sä olet ihan hakoteillä." -hymiö, eli voisin käyttää sitä vastauksena noihin sun esittämiisi vaihtoehtoihin. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Ninka

Posts: 564

#100 • • Ninka

josbe, 23.3.2007 12:24:
---
Ninka, 22.10.2005 17:47:
---
embie, 21.10.2005 22:46:
---
Pikkasen tulee myöhässä tämä kommentti (puolitoista vuotta *nauru*), mutta tiedoksi että meseen voi kopioida klubbarihymiöitä. *iloinen*



Nykyään voi...sillon kun ton viestin oon pistänyt ni ei ainakaan mun mesellä voinu... olis pitäny ostaa joku älyttömän hintanen "hymiöpakketi" erikseen.

MUTTA onneksi ajat ovat muuttuneet *joo* *aplodit*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*