Klubbarin hymiöiden sielunelämä

106 posts, 6 pages, 37,386 views

Juhgu

Posts: 7,921

#61 • • Juhgu Virnistelijä
Kyllä igor on THE hymiö, eikä vähiten nimen ansiosta.

isoigor.gif
[pieni](propsit sille kuka tuon joskus animoi, en muista)[/pieni]

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Hoitsu

Posts: 154

#62 • • Hoitsu HOITOTAKUU=)
Naurattaa niin et sattuu mahaan*hahjust*
En oo kyl ymmärtänyt mitä tää merkki tekee tääl *yingyang* jingajangihymiö?

--
Päivä ilman hymyä on hukkaan heitetty=)

nuance

Posts: 1,963

#64 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Hoitsu, 21.7.2005 15:02:
Naurattaa niin et sattuu mahaan*hahjust*
En oo kyl ymmärtänyt mitä tää merkki tekee tääl *yingyang* jingajangihymiö?



Enemmän mua hämmästyttää se, että mä oon tainnu käyttää tota hymiöö jo pariinkin kertaan. *ding*
onni3mk

Posts: 3,973

#66 • • onni3mk Onni on.
Miks tää hymiö *haukottel* nostaa kättään samalla kun haukottelee?

--
Onni on.

Elmiira

Posts: 1,446

#67 • • Elmiira

onni3mk, 23.7.2005 14:27:
Miks tää hymiö *haukottel* nostaa kättään samalla kun haukottelee?



Venyttelee? Jos se on just heränny?

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

onni3mk

Posts: 3,973

#68 • • onni3mk Onni on.
Miks tässä hymiössä *pier* tyttö pierasee? *toktok* Ja siis sehän on ilmiselvää, et jos hymiö on vaaleenpunanen, se on tyttö ja jos sen kanssa on vihree hymiö, se on poika!

--
Onni on.

Karski

Posts: 6,049

#69 • • Karski Pomon kätyri

onni3mk, 21.9.2005 14:33:
Miks tässä hymiössä *pier* tyttö pierasee? *toktok* Ja siis sehän on ilmiselvää, et jos hymiö on vaaleenpunanen, se on tyttö ja jos sen kanssa on vihree hymiö, se on poika!



Aika hassua, mä en mitenkään yhdistä noita
värejä sukupuoliin. Johtuu ehkä siitä että
penskana mut puettiin aina punasiin vaatteisiin
ja sisko sinisiin :P

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Epailija

Posts: 5,636

#70 • • Epailija Physicist, 2nd class.

onni3mk, 21.9.2005 14:33:
Miks tässä hymiössä *pier* tyttö pierasee?



Miksi ei? Piereskeleväthän tytötkin. Jos sukupuoliroolien rikkominen häiritsee, niin tuon lopun punastelun pitäisi vähän paikata. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

sapeli

Posts: 11,768

#71 • • sapeli jokukukamikä?
Niin hauska kuin *ökkö* onkin, se on imo kahdestakin syystä ärsyttävä... Ensinnäkin, se venyttää rivikorkeuden ihan mahdottomaksi, vähän kuin *täh*... Toiseksikin, se ei ollenkaan sovi noiden muiden hymiöiden teemaan (pallo-oliot).

Ihan kiva ylläri veteraaneille näin klubbarin synttärien alla, mutta jos se vaikka katoaisi niiden jälkeen niin mua ei juuri harmittais *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kala

Posts: 543

#72 • • kala Selfmade Executable

sapeli,
Niin hauska kuin...


Second that.

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.

Nectarine

Posts: 475

#73 • • Nectarine Rouva T
*purr* = *plur* *sydän*

--
Prinsessa Ruusunen

Avatar
#75 • • Equalizer Guest

onni3mk, 23.7.2005 14:27:
Miks tää hymiö *haukottel* nostaa kättään samalla kun haukottelee?



Pitää venytellä*nauru*
embie

Posts: 531

#76 • • Edited embie Shwoopsie poo
Ja mä en ole edes huomannu et tältä tippuu pala persettä:*lmao*
*nauru*

OT: mä oon monesti mesessä ja tekstaillessa alkanu kaipaamaan näitä klubbarin hymiöitä... addiktoitunut *ding*
josbe

Posts: 1,982

#77 • • josbe suomalainen juhlakinkku

onni3mk, 21.9.2005 14:33:
Miks tässä hymiössä *pier* tyttö pierasee? *toktok* Ja siis sehän on ilmiselvää, et jos hymiö on vaaleenpunanen, se on tyttö ja jos sen kanssa on vihree hymiö, se on poika!


Joo samaa oon kelannu täst *pus*
Miksi aina tyttö???
meklr

Posts: 206

#78 • • meklr Kun hiiret on poissa, niin kissat hyppii seinille.

josbe, 21.10.2005 22:48:
---
onni3mk, 21.9.2005 14:33:
Miks tässä hymiössä *pier* tyttö pierasee? *toktok* Ja siis sehän on ilmiselvää, et jos hymiö on vaaleenpunanen, se on tyttö ja jos sen kanssa on vihree hymiö, se on poika!

---

Joo samaa oon kelannu täst *pus*
Miksi aina tyttö???



kuka sano et punanen on tyttö??? siis ton viime vuosisadan alus punanen oli poikien väri ja vaaleana sininen tyttöjen... mul ainakin on punasii vaatteita enemmän ku sinisii...?!
Chare

Posts: 412

#79 • • Chare kiltti tyttö

onni3mk, 20.7.2005 19:50:
Just nyt muistin, et oon aatellu *lmao* tällä olevan mikrofoni kädessä. Siitä, miten se liittyy nauramiseen, ei mulla oo hajuukaan *nauru*



ei hitto, mul on oli ihan sama juttu aluks.. hih.. ja kelasin et ompas outo hymiö.. *hih*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

josbe

Posts: 1,982

#80 • • josbe suomalainen juhlakinkku

meklr, 22.10.2005 01:30:
kuka sano et punanen on tyttö??? siis ton viime vuosisadan alus punanen oli poikien väri ja vaaleana sininen tyttöjen... mul ainakin on punasii vaatteita enemmän ku sinisii...?!



En tiedä, kannattaisko tätä enää tässä lähteä selittelemään, mutta jos et sitä tajunnut, niin se nyt vain yritti olla sellanen pikku läppä.
Toisaalta taas, kun sitä vähän pidempään kelailee, niin kyllähän sellainen sanaton sopimus on ollut yhteiskunnassamme ainakin viimeisimmän vuosisadan ajan, että nämä ko. värit ovat vakiintuneet erottamaan toisistaan mies- ja naissukupuolta, esim. jo synnyntyslaitokselta. Mikä ei tietenkään estä ihmisiä käyttämästä ihan minkävärisiä vaatteita itse tykkää. Vai luulitko tosissaan, että meillä onni3mk:n kanssa ei tosiaan ole ollenkaan esim. sinisiä vaatteita?
Vrt. ironinen sävy:

onni3mk, 21.9.2005 14:33:
Ja siis sehän on ilmiselvää, et jos hymiö on vaaleenpunanen, se on tyttö ja jos sen kanssa on vihree hymiö, se on poika!