Dave Clarke

210 posts, 11 pages, 42,991 views

Valentina

#161 • • Valentina
Kivvvaa oli*jiihaa*Vaik se musiikki oli KOVALLA!Mutta ei se minua haitanut, jaksoin tanssia aika pitkään!Ois kyllä ne korvatulpat voinu olla mukana, kun ei niittä missään ole ees jaettu..tai en ole ainakin nähnyt!

Joku kirjoitti aikaisemmin että henkilökunnan palvelu oli p.., Taas mun mielestä palvelu oli erinomainen, vaikka joskus joutui venamaa pitkään siellä tiskillä.Ja kyllä ne tytöt jaksoivat hymyilläki!

--
- Mitä reivaaja sanoi toiselle kun heiltä loppui ekstaasi?
- Vittu tää musiikki on perseestä!

JR Ewing

#162 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Tykkäsin ihan, mutta jossain mätti...se olin varmaan sit mä. Olin oottanu näitä bileitä hieman liikaakin kun näitä teknokekkereitä on liian vähän tässä maassa. Hienoa, että Clarken kaltasia tyyppejä saadaan tänne periferiaan soittaan. Tykkäsin kyllä enemmän Tonin ja Jaakon seteistä...alhaalla oli niin hirvee tungos, että alko ahistaan. Ja vitutti vaan jonottaa puol iltaa juomaa jonottaen. Mitähän mieltä mä nyt oikeen sit oon..jiirinjaarin. Krapula ainaki nyt on...*haukottel*
-TD-

#163 • • Edited -TD-
Todella iso kiitos house nationin väelle, aivan luxusbailut, välillä selkäpiissä käväs paasitornin planet of lovet etc.... Ei voi muuta kun forcettaa!!!!! Aivan uskomaton jälkitäpinä :D:D:D:D

Tosta kenen vastuu läpästä sen verran et jos meet raksalle duuniin ja astut naulaan ilman turvakenkiä niin kenen vastuu???? Jos tiedät et bailuissa tulee olemaan db:itä (niinkun pitääkin ja reilusti) niin aikuisella ihmisellä voi olla takaraivossa pieni aavistus siitä että esim apteekissa ja 10 muussa mestassa mydään korvatulppia.Isolla äänellä ja paineella=parhaat bailut.

<3<3<3<3<3<3<3<3

Iso kiitos
keijo imailija

#164 • • keijo imailija mofo
hyvät teknobileet ja yläkerrassa oli tunnelmaa!
ens kerralla enemmän savuu ja stroboo ;)

kiitoksia järjestäjille ja lisää! \o/

--
toni

Individual

#165 • • Individual HYPNO!

inneah, 6.12.2005 15:28:
alku meni hyvin ku saavuttiin mut sit ku alko porukkaa tulla ja baaritiski ruuhkautumaan ni ei enää ollukkaan kivaa *dissaa*

Kelles toi keskisormi on osoitettu? Niille ihmisille, jotka tuli bileisiin vai? Olisko heidän pitänyt jättää tulematta, niin olis nääkin bileet tehneet Umekit? Vai promoottoreille, jotka eivät järkänneet bileitä Hartwall-areenalla? Ko. hymiö on kyllä sellainen, josta kannattaisi miettiä missä sitä käyttää. Voi aiheuttaa väärinymmärryksiä.
Takyon

#166 • • Takyon Möwkö
Oujea lisää näitä *jiihaa*

Clarke veti kyl aivan uskomattoman setin ja kaikki ne kikkailut ja äijän omat fiilistelyt <3

Ja äänenpaineesta, onneksi otin tulpat mukaan mutta silti särki korvia välillä kun bassot tunkeutu niistäkin läpi. Ja välillä ei kuullu yhtään mitään muuta kuin bassoja (ja joo, mä kyl erotan filtteri- / equkikkailut :P )

Seuraavalla kerralla kun Clarke tulee suomeen niin täytyy kyl ottaa Red 2 mukaan ^__^

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

wetware

#167 • • wetware wenator

Jammailija, 6.12.2005 12:58:
---
mayah, 6.12.2005 12:53:
nyrkkipano-teknoa, heitetään kiviä pyykkikoneeseen ja laitetaan pyykkikone päälle-teknoa ja mummonpotkimis-teknoa.

---

Nyt tuli ehkä parhaimmat musakuvailut ever*nauru*!

ts. et taida hirveemmin hengailla teknoskenessä
nicky

#168 • • nicky
Upeat kemut, huh huh! Jo kun käveli sisään tajusi heti että näistä pileistä ei virta lopu!

Bailey oli erityisen positiivinen yllätys, mutta Clarkekin kyllä cooliudessaan nappasi, todella! Tämän tason soundia Suomeen saadaan harvoin, kiitos järjestäjille! *piis*

Taas tajus, miksi konemusa ja varsinkin tekno vetää niin puoleensa. Siinä vaan on ihan törkeesti VOIMAA!

Muuten, korvatulpat itsestään selvästi kuuluu bileiden perusvarusteisiin... *vink*

--
Tee minusta hyvä ihminen, mutta älä vielä tänään.

z

#169 • • z
bileet aivan parhaasta päästä. hyviä viisuja sekä baileyltä, että clarkelta. joitain poikkeuksia lukuunottamatta menoteknoksi tosin pikkaisen liian pehmoista omaan makuun. vähän tiukempaa saundia biisien ja äänentoiston osalta jäin kaipaamaan, samoin kuin clarkelta vieläkin intensiivisempää otetta soittamiseen. näiltä kavereilta on kuitenkin lupa odottaa Paljon. yläkerta tuli valitettavasti laiminlyötyä. iso kiitos näistä.

henkilökunnan määrä oli kyllä aliarvioitu rankasti. jäi limpparit saamatta. outo veto sulkea ruuhkatilanteessa vinylin baari.

*tähti**tähti**tähti**tähti*
Zapa

#170 • • Zapa Mr Wrangler

DR 100N, 6.12.2005 15:43:
onko jengi käyny ikinä rokkikeikoilla? GET A LIFE! or KORVATULPAT! niitä myydään 50cent_200x250.jpg @ apoteekket... tai sit ihan kunnolliset tulpat 150e...

oman 13-vuotisen bileuran aikana suurin osa järjestäjistä on kunnioittanut ihmisten korvia ja säätäneet musiikin sopivalle äänenpaineelle, mutta muutamat eivät osaa näin tehdä. mulla menee ainakin nautinto bileisiin jos joutuu tunkemaaan tulppia korviin kun särkee niin helvetisti. montaa kertaa ei ole näin käynyt, mutta mä olenkin äänestänyt jaloilla jos joku järjestäjä aliarvioi yleisönsä soittamalla liian lujaa. osta sä sit 150e tulpat, ihan sama.

ja en edelleenkään tiedä soitettiinko täällä liian lujaa kun en ollut paikalla, mutta todennäköisesti kun palautetta tulee.
wetware

#171 • • wetware wenator

mayah, 6.12.2005 18:06:
---
terat-o-genic, 6.12.2005 17:39:

---

Ai mä vai? En ollenkaan. Mut nyt taidan alottaa. Teknoskene näytti tosi kivalta paikalta *joo*

sun kuvaelma oli todella autenttinen, pisteet kotiin. jammailijalle kuittailin vaan =)
Jammailija

#172 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

terat-o-genic, 6.12.2005 19:06:
---
mayah, 6.12.2005 18:06:
---
terat-o-genic, 6.12.2005 17:39:

---

Ai mä vai? En ollenkaan. Mut nyt taidan alottaa. Teknoskene näytti tosi kivalta paikalta *joo*

---

sun kuvaelma oli todella autenttinen, pisteet kotiin. jammailijalle kuittailin vaan =)

No ny mä en tajunnu*ding*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

wetware

#173 • • wetware wenator

Jammailija, 6.12.2005 19:12:
---

No ny mä en tajunnu*ding*

i can see that =D

ps. dixxelson olisi voinu jatkaa hapotusta loppuun saakka, joutui siirtymään alas jammailemaan clarkea ja silleen. oli kivaa på alla sats
inneah

#174 • • inneah ...Trust no one...

Individual, 6.12.2005 17:18:
---
inneah, 6.12.2005 15:28:
alku meni hyvin ku saavuttiin mut sit ku alko porukkaa tulla ja baaritiski ruuhkautumaan ni ei enää ollukkaan kivaa *dissaa*

---

Kelles toi keskisormi on osoitettu?

*nauru* Älä nyt niin henkilökohtaisesti tuota ota,ihan yleisesti dissasin nyt vaan tuota baarissa jonottamista koska henkilökuntaa tuntu olevan hieman liian vähän ihmispaljouteen nähden... *jeesus**piis*

--
nahkalakanat

UzU

#175 • • UzU [33100]

Eminem, 6.12.2005 14:31:
Porukka se jaksaa aina märistä ku musiikki on liian lujalla...

Musa ei ollut lujalla. Se oli HELVETIN lujalla. Päässä 15db Elacinit ja silti korvat soi. Onneksi volaa tipautettiin alas jossain vaiheesas Baileyn settiä, muuten olisi ollut kuuroja koko talo.

Ja olen käynyt kymmeniä rokki-keikkoja ja voin sanoa silti että eilinen oli kyllä yksi pahimpia ylilyöntejä volassa.

Tosiaan volat oli pahimmillaan Baileyn setin puolessa välissä, jonka jälkeen se onneksi tippui lähes inhimilliselle tasolle. Muuten bileet olivat loistavat. Hyvää musaa, tuttuja ja järjestelyt toimivat kaikin puolin.

Bailey oli huonompi kuin vuosi sitten KL:ssä, mutta Clarke oli kyllä vallan mainio =)

Kiitos Housenation & Reiv:.

ps. Helmikuussa 2006 tulevat db-rajoitukset: 85db yleisrajoitus, livemusiikki (onko tekno sitä?) 100db jatkuva ja 130db piikit..
Jos noita tulevia rajoituksia valvotaan niin ehkä pääsemme eroon eilisiltaisista episodeista.
Gilgamint.com

#176 • • Gilgamint.com Making questions

Zapa, 6.12.2005 18:41:
---
DR 100N, 6.12.2005 15:43:
onko jengi käyny ikinä rokkikeikoilla? GET A LIFE! or KORVATULPAT! niitä myydään 50cent_200x250.jpg @ apoteekket... tai sit ihan kunnolliset tulpat 150e...

---

oman 13-vuotisen bileuran aikana suurin osa järjestäjistä on kunnioittanut ihmisten korvia ja säätäneet musiikin sopivalle äänenpaineelle, mutta muutamat eivät osaa näin tehdä. mulla menee ainakin nautinto bileisiin jos joutuu tunkemaaan tulppia korviin kun särkee niin helvetisti. montaa kertaa ei ole näin käynyt, mutta mä olenkin äänestänyt jaloilla jos joku järjestäjä aliarvioi yleisönsä soittamalla liian lujaa. osta sä sit 150e tulpat, ihan sama.

ja en edelleenkään tiedä soitettiinko täällä liian lujaa kun en ollut paikalla, mutta todennäköisesti kun palautetta tulee.

no joo... aika monta festaria, keikkaa ja ulkomailla musareissua ois kyllä joutunu jäämään kesken jos ois jaloilla äänestäny. kyllä se mun mielestä edelleen on kävinjän omalla vastuulla.
Tiura

#177 • • Tiura Taika
Täytyy sanoo,ettei oikee ollu hajuakaan millasta musiikkia oli luvassa
ulkomaisilta artisteilta.
Marco Bailey soitti oikeen mukavaa saundia ja sai vähän jorailemaan lattialle..
Mut siin vaihees ku heppu vaihtu siellä pöydän takana, en voinnu uskoo korviani!
Ihan parasta teknoo ikinä :D
Liian harvoin kuulee tollasta saundia, mikä on vielä lähinnä sydäntä..
Oli aivan huippua! Kiitoksia superisti, illasta tuli täydellinen*sydän**sydän*

Hm..joo, oli kyllä aika kovalla musiikki
ja se helposti karkottaa pois lattialta, kun ei vaan pysty
tanssimaan siinä äänivirrassa.Ei hyvä.
Itsellä oli onneksi tulpat kerrankin mukana,
mutta ääni kyllä lähti, tuli huudettua aikalailla
sen mekkalan keskellä, kun ei muuten saannut ääntään kuuluviin...
Mut anyway,kiitoksia vaan very much *jiihaa**sydän*
Pepi

#178 • • Pepi
Kiitos kekkereistä !

Marco soitteli välillä yllättävän puuduttavaa puppua, joten parhaat pisteet ehdottomasti Davelle. Muualla en oikein uskaltanut liikkua, kun lattialta löyty sellainen sopiva kolo itselle ja niistä koloista ei hevillä luovuta !

Mitä tulee tanssilattian tungokseen, niin sitä tuskin helpotti chillailu setti (pari settiä tuoleja ja pöytiä) tanssilattian takareunassa. *toktok* Mutta kaippa ne kuuluivat sinne, enhän mäkään kaikkee voi ymmärtää *blush*

Ja tekno hengessä sitä savua ja stroboa olisi oikeasti voinut olla hivenen enempi *pahis*

--
.-Pepi-.
Takyon

#179 • • Takyon Möwkö
Ainii, koko illan vitutti kun ei voinu tanssii kunnolla kun nenä kutisi kokoajan niin perkeleesti. Tiedä sitten johtuko se bassoista :)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

J Raninen

#180 • • J Raninen
Bailey soitti hyvää tavaraa, Clarke taasen vähän liian groovevapaata junnausta (eli ei iskeny ihan täysillä, olis tarvinnu vähemmän vauhtia ja enemmän chordeja). Kikkailut oli hyvät ja tekniikka muutenkin enempi kuin kohdillaan, eli hyvä meno silti. Illan paras esiintyjä oli kuitenkin ehdottomasti Rasmus Hedlund! Voe ristus, mitä tavaraa..

Yleisesti mestassa oli kyllä paras fiilis, mitä bileissä vähään aikaan. Kiitos järjestäjät, kiitos kanssabilettäjät. Näin juuri.