Dave Clarke

210 posts, 11 pages, 42,872 views

Kenny

#141 • • Kenny Hullu Vinosilmä
Clarke on kuningas!! Hyvät bileet kyl oli, mutta vola oli tosiaan aivan liian lujaa!

--
Tao Tao

juiceQ

#142 • • Edited juiceQ Fuck The Melody

Mikki, 6.12.2005 02:41:
---
TonySt, 6.12.2005 02:33:
Olipas huonot bileet !

---

No mutta jos tietää että musiikki ei ole omaan makuun, niin onko pakko edes tulla, ja haukkua kemuja jälkikäteen paskoiksi..
Omasta mielestä kemut oli hyvät, lukuunottamatta pieniä aikataulu murheita, mutta ne ei maailmaa kaada..
Bailey ei kyllä yltänyt odotetulle tasolle, mutta Clarke meni sen yli, ja reippaasti..
I *sydän* tekkno!!!

kai niitä nyt saa paskaksi haukkua siinä missä hyväkski...ite diggasin ihan vitusti tulpat olis voinu olla...basari löi niin ihanasti että tuli paha olo...eli just sopivasti *pepsodent* RENEGADES *sydän**sydän**sydän**piis* ...Nii ja illan kohokohtana huitasin laakerii stobel päähän. Et jos ihmettelet sitä vekkiä silmäkulmassas ni... *pepsodent*
Lnn Sika

#143 • • Lnn Sika
jagu - marco bailey - rasmus hedlund - dave clarke
kuyllä. minä tykkäsin ku hullu puurosta kyllä kannatti lahdesta saakka tulla tänne *hih*
mun raiskatuille korville musiikin voluumi oli just sopiva, bassoäänet hieroi kivasti kroppaa =)
ElNiño

#144 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Ei toi musa ollu mun mielest sen kovemmal, mitä muissakaan alan bileis.. Iha normaalii. Menkää linnan juhliin, jos ette halua korvaraiskausta.

ps. Olin hiljattain hiljattain kuulotesteis ja sain kiitettävän *vink*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

sune

#145 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Tosi jees muuten mut kuulo jäi sinne jonnekki... *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

sune

#146 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

wxw, 6.12.2005 01:20:
helvetin hyvää musaa mut unohtu korvatulpat kotio..............siispä pois ennenku ees ehti alkaa*eiei* ei mitn rajaa. Kyl kansa varmaa kuulee vähemmälläkin*vink*

seliseli, olisit avannu suus ni oisit saanu tulpat korviis ! *senkin*

--
ei kovin ihku eikä plur

vike

#147 • • vike Anti-Skene Ry. (Chief Executive), UG-///
musa oli kyllä ihan loistavaa.... ja kivaa riitti.. kuulemma musa oli vähän kovalla mutta itellä sattui flunssan vuoksi olemaan korvat ihan lukossa niin en kiinnittänyt vola tasoon niin huomiota *nauru**piis*

eli ihan kivat tanssit oli...kiitos järjestäjille.. :)

-v-

--
Enjoy your life like every day would be the last!

Gateway

#148 • • Edited Gateway Club Therapy
Bileissä en ollut mutta IMO niin isolla luukuttaminen että ilman kuulosuojausta tulee kuulovaurioita on vastuutonta bilejärjestämistä. Toivottavasti oli etes tulppia näkyvästi saatavilla joka paikassa... Ihmiset ovat humalassa ja silloin voi "haluamattaan" hommata itselleen pysyvän haitan. Kenen vastuu?
Jammailija

#149 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

mayah, 6.12.2005 12:53:
nyrkkipano-teknoa, heitetään kiviä pyykkikoneeseen ja laitetaan pyykkikone päälle-teknoa ja mummonpotkimis-teknoa.

Nyt tuli ehkä parhaimmat musakuvailut ever*nauru*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

muZZle^

#150 • • muZZle^
mitäpä tähän muuta sanois ku et kovinta teknoa ikinä*joo* danks*kumartel* oli kiva nähdä tuttuja!

nyt voiski lähtee pyykkitupaan *hihu*
Indigo

#151 • • Indigo

mayah, 6.12.2005 12:53:
ja mummonpotkimis-teknoa.

Mä haluun tietää mitä on mummonpotkimis-tekno! *hihu* Ja mistä nettilevykaupasta sitä saa tilattua? :)

Bileistä: Baileyn setti oli kyllä aivan loistava valtavasta äänenpaineesta ja vituralleen viritetystä PAsta huolimatta. Yläkerrastakin olisi tullut nautittua useammin jos olisi viitsinyt luovia portaikon ihmismassan läpi..
LactoPhilus

#152 • • LactoPhilus - Central Kallio Investigation -
peilie soitti ihan saatanan hyvää musaa *pahis* mii laiki veri veri muts! *jiihaa* eikä musa ollu ollenkaan kovalla (johtuu varmaan siitä et oon oikeesti melkein kuuro nykyään) *hih* daven musa ei oikeen inspannu mut siinä vaiheessa jalat oli ihan muussia ettei tanssilattialle kyenny.. mut hyvät bileet kaiken kaikkiaan vaikka yritin perua lähtemistä viimeseen saakka.
Eminem

#153 • • Eminem Pikakivääri
Porukka se jaksaa aina märistä ku musiikki on liian lujalla...
Sankari

#154 • • Sankari

Eminem, 6.12.2005 14:31:

No se kyllä oli aika lujalla mutta ei se ainakaan mun menoa haitannut. *jiihaa*
Zapa

#155 • • Zapa Mr Wrangler

niin no, mitä pitäis tehdä? niellä kaikki sama paska tulevaisuudessakin samaan tapaan ja ihmetellä kun kuurous koittaa?

haloo, kuuletko!

ps. en ollut bileissä!
Eminem

#156 • • Eminem Pikakivääri

Zapa, 6.12.2005 14:38:
---

---

niin no, mitä pitäis tehdä? niellä kaikki sama paska tulevaisuudessakin samaan tapaan ja ihmetellä kun kuurous koittaa?

haloo, kuuletko!

ps. en ollut bileissä!

No, ei pidä etsiä käärmeitä jos ei halua nähdä käärmeitä*vink*
inneah

#157 • • inneah ...Trust no one...
alku meni hyvin ku saavuttiin mut sit ku alko porukkaa tulla ja baaritiski ruuhkautumaan ni ei enää ollukkaan kivaa *dissaa*

henkilökunta oli kyllä mitävittumaisinta,ainakin mua kohtaan *grr* tiskillä kauniisti odotin vuoroani mutta aina ne hyppäs mun yli ja niiden maamasta näki et niit selvästi vitutti olla töissä ni tuli itelle siinä tosi inhottava olo.... PRKL *hmph*

Eli palvelu oli kyllä perseestä ja sen takia ei kännikään tullu hyvin päälle ja alko vaan vituttamaan, eli meni varmaan hyvätbileet ohi *igor*

kerranki ku ois päässy dokaa eikä ois tarvinnu olla kuskina ni käy näin,eli selvinpäin seuraaviin bileisiin ni on varmasti kivempaa *justjoo*

--
nahkalakanat

tomii

#158 • • tomii kallion herttua
huh huh huh... Marco Bailey kyl rokkas perkeleesti! Tosi hyvälle fiilikselle sai, kun näitteli sydänmerkkejä käsillä jne. *plur* Davekin pisti aluksi ihan kipeetä poljentoa, mutta sit alkokin jo usean tunnun tamppaus painamaan aika pahasti jaloissa. Tais kyllä painaa vielä Decompression junkatkin pikkasen jaloissa. Mut kaiken kaikkiaan oli kyl hyvät kemut, lipunhinnan väärtit kyl.
Musiikin voluumi oli just kohdillaan, kun oli tulpat korvissa (mun mielestä ainakin)

--
reivaan kunnes kuolen

Gilgamint.com

#159 • • Gilgamint.com Making questions
onko jengi käyny ikinä rokkikeikoilla? GET A LIFE! or KORVATULPAT! niitä myydään 50cent_200x250.jpg @ apoteekket... tai sit ihan kunnolliset tulpat 150e...
Kon-tiki

#160 • • Kon-tiki The Unsinkable

leenuliinu, 6.12.2005 04:36:
---
TonySt
Tykkään kyllä teknosta, mut nää ei vaan napanneet.
Ehkä alan olla liian vanha ? *ding*

---

Liian vanha?

Juuri vanhimmasta päästä olevien, musiikista jotain ymmärtävien tyyppien takia nämä bileet juuri olivat järkätty.

Tutisevin sormin täällä kirjoittaa sua Tony 9 v. vanhempi varis ja kertoo että tykkäsi kovasti *tirsk* Baaritiskillä sai jonottaa liian kauan mutta tyttöjen vessaan onneksi ei, kun oli vähän nörttipoikavoittoiset bileet.

Sinällään en ihmettele, että tuol oli liian vähän henkilökuntaa. Teknobileissä ei Suomessa käy yleensä läheskään noin paljon porukkaa. Aallon Toni soitti hyvää, Dixon soitti hyvää, Bailey jotain ihme nitkupolkkaa ja Clarke just hyvää. Ei tarvinnu pettyä niinkun sillä Vanhan keikalla.

Ja kerrankin teknoa soitettiin niin kovaa että munasarjoissa tuntui. Elacinit oli kyllä tarpeen.