299 posts, 15 pages, 43,714 views
onni3mk, 8.8.2005 17:16:
Nyt hieman off topikkia
On se aika outoo, ettei näistä bileistä saa antaa negatiivista palautetta ollenkaan. Tai siis tämmönen mielikuva mulle tulee, kun oon tätä topikkia lukenu.
onni3mk, 8.8.2005 17:16:
On se aika outoo, ettei näistä bileistä saa antaa negatiivista palautetta ollenkaan.
Dana, 8.8.2005 08:36:
(- jotkut eivät olleet laittaneet edes valkoista paitaa päälle,joka taas musta oli hieman loukkaavaa meitä kohtaan jotka olivat vääntäneet niitä asuja..)
egwen, 8.8.2005 10:52:
ja oon kyl seisoskellu joskus siellä terassilla semmoisten pikkusten varjojen alla sateessa
Dana, 8.8.2005 18:06:
---
Hui, sori.. siis kyseessähän oli WHITE PARTYt eli valkoinen oli illan teema. Ok, myönnän että sanavalintani oli ehkä liian voimakas. en loukkaantunut muiden asuvalinnoista vaan pidin sitä hieman Hassuna ettei voinut valkoista t-paitaa vaikka laittaa päälle. ...
Dana, 8.8.2005 18:06:
Hui, sori.. siis kyseessähän oli WHITE PARTYt eli valkoinen oli illan teema. Ok, myönnän että sanavalintani oli ehkä liian voimakas. en loukkaantunut muiden asuvalinnoista vaan pidin sitä hieman Hassuna ettei voinut valkoista t-paitaa vaikka laittaa päälle. Mun mielestä osa bileitä on juuri tuon asun näpertäminen, pidän siitä itse, mutta joo ymmärrän et monet eivät siihen lämpene.. tuo kommentti nyt vain oli minun oma arvio illasta, varmaan teilläkin oli tosi hauskaa väreissä, sehän se pääasia oli!!
Lauri, 8.8.2005 19:21:
Hih,
nähtävästi nyt on tullut se piste jossa luulisi Unityläisten tekevän radikaaleja linjavetoja saaren suhteen, tai lähinnä sen nykypäivän yleisön. :]
Lauri, 8.8.2005 19:21:
Hih,
nähtävästi nyt on tullut se piste jossa luulisi Unityläisten tekevän radikaaleja linjavetoja saaren suhteen, tai lähinnä sen nykypäivän yleisön. :]
UzU, 7.8.2005 19:45:
-clips-
juGis, 8.8.2005 19:58:
---
En puhuisi radikaaleista linjavedoista.