Unity The Island - The White Party 6.8.2005 @ Helsinki

299 posts, 15 pages, 43,548 views

JR Ewing

#241 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Sää sää sää!! Ei yli seiskakymppiset jaxa enää jonotella myrskyssä. Pienten vituskaljojen jälkeen bileet alko jo toimimaan paremmin...
e/v

#242 • • e/v
I *sydän* Unity

Uuh. Vihdoin jalat ja mieli alkavat selviytymään valkoisesta viikonlopusta. Kertakaikkiaan mahtavaa!

Satoi tai paistoi, tunnelma syntyy mukavista ja iloisista ihmisistä sekä sydäntäriipaisevan loistavasta musiikista! Ihanaa!

*hali* ... Katja & UzU ...
*hali* ... Petra & Lasse ....
*hali* ... aina ihana Ozzi, Sohvia unohtamatta.

... ja viimeisenä mutta ei suinkaan vähäisimpänä... suloinen tennismussu Tapsa! Oot ihana! Siitä vaan ei pääse mihinkään... Hikinen uusintaottelu milloin tahansa! U name it!

Edes mystinen ruokamyrkytys paluumatkalla Linnatuulessa ei pilaa tätä muistoa. Kiitos pojat kun ohjastitte meidät takaisin kotiin uhmaten sadetta, tuulta ja väsymystä... kun eräät ovat pienellä kerällä takapenkillä unten mailla...

*hihu* Iso kiitos Orkidealle sekä Unitylle, sekä kaikille ketkä antoivat osansa loistavan illan toteuttamisessa. Ylivoimaista!

*nuotti* I'm gonna sweat, sweat, sweat... till I'm soakin' wet... *nuotti*
Coma

#243 • • Edited Coma
Valkoinen Puolue marssi voittoon... hyvät oli kyl tarjoilut ja yleisfjiilis. Kiitos kaikille asianomaisille <7

edit: tohon sivuraidekeskusteluun, ei siel edes ollu lähellekään niin täyttä kun pahimmillaan on ollut.. mahtu vallan mainiosti surffaan edes takas. Narikasta EOS kun en suosi mitään hc kantamuksia bileis (kesällä ei ees rotsia).
onni3mk

#244 • • onni3mk Onni on.
Nyt hieman off topikkia

On se aika outoo, ettei näistä bileistä saa antaa negatiivista palautetta ollenkaan. Tai siis tämmönen mielikuva mulle tulee, kun oon tätä topikkia lukenu.

Jos negatiivista (rankentavaa) palautetta ei tule, bileitä ei välttämättä pysty parantamaan yhtä tehokkaasti (IMO). Eikö joka bileistä tule niin positiivista pluristelu palautetta kuin sitä negatiivista "ei tälläsiä bileitä enää ikinä" -palautetta? Miksei siis näistäkin?

--
Onni on.

Individual

#245 • • Individual HYPNO!
Tää uskomaton hehkutus mikä täällä on käynnissä sekä ennen ja jälkeen bileitten kyl pistää vakavasti harkintaan osallistumisen ensi kesänä kyseiseen tapahtumaan, vaikka vielä lippujen trokauksesta ja muusta johtuen olin jyrkästi eri mieltä. I gotta see what all the fuzz is about, man.

#246 • • ville olen oikeasti ujo

onni3mk, 8.8.2005 17:16:
Nyt hieman off topikkia

On se aika outoo, ettei näistä bileistä saa antaa negatiivista palautetta ollenkaan. Tai siis tämmönen mielikuva mulle tulee, kun oon tätä topikkia lukenu.

Negatiiviseen palautteen pitäisi kuitenkin pohjautua faktoihin. Ja asiaa auttaisi, että palautteen antaja pystyisi sanomaan mitä pitäisi tehdä, jotta asia korjautuisi.

Esim narikkakoukkuen loppuminen on paska juttu ja ansaitsee tietysti moitetta. Sen sijaan se, että sanoo bileitä paskaksi järjestetyiksi sen takia että ulkona sataa vettä, ei ehkä ole rakentavaa kritiikkiä.

Nähdäkseni ainoa suora virhe tona iltana oli tuo narikkakoukkujen loppuminen. Muut asiat olivat sellaisia, että niille ei oikeesti voinut mitään ilman, että lippuja olisi lähtökohtaisesti myyty 100 kpl vähemmän. Henkilökohtaisesti koen, että on huomattavasti järkevämpää myydä paikka hyvin täyteen, sillä 95% on kuitenkin tyytyväisiä. Se loppu 5% olisi todennäköisestsi valittanut jo pelkästä sateesta, vaikka tilaa olisi ollut. Ja nyt noista valittajia näyttää oikeesti olleen aika pieni osa :)

Nimimerkki: Vuonna 2001 plattarilla niin pahasti unityä kritisoinut, että tuli vähän puhelinsoittoa perään järjestävältä taholta =)

Mut ei muistella pahalla *hali*
Jone

#247 • • Jone Archibald Haddock

onni3mk, 8.8.2005 17:16:
On se aika outoo, ettei näistä bileistä saa antaa negatiivista palautetta ollenkaan.

Kyllä saa, mutta se kannattaa muotoilla vähemmän kärkevästi. Annoin itsekin negatiivissävytteistä palautetta, mutta termien kuten "syyttää" käyttäminen palautteen antamisen yhteydessä on mustakin Unity-tapauksessa vähän yliampuvaa (oon tosin vähän väärä ihminen puhumaan yliampuvan palautteen antamisesta). Homma ei saarella toiminut ihan niinkuin se olisi voinut toimia jos sää olisi ollut parempi, mutta toikin oli ennakoitavissa.
UnityF

#248 • • UnityF joo just se

Dana, 8.8.2005 08:36:
(- jotkut eivät olleet laittaneet edes valkoista paitaa päälle,joka taas musta oli hieman loukkaavaa meitä kohtaan jotka olivat vääntäneet niitä asuja..)

no sä voit sitten ens vuonna vääntää kaikille valkoista päälle kun kerrankin se sua niin häiritsi.
Omalta osalta voin sanoo että en kerenny ompelemaan yhtään mitään valkoista kun on muutakin tekemistä ja mitään normi valkoista en omista kun en tykkää kyseisestä väristä ja niin sano moni muukin.
UnityF

#249 • • Edited UnityF joo just se
Niih ja oma palaute.

Kiitos Unity-posse kun vuodesta toiseen viihdyn teijän bileissä ja jotenkin tuntuu että just ne bileet josta on parhaimpia muistoja on teijän posse ollu siihen näppinsä sotkenu eli se kertoo että osaatte järjestää erikoisia iltoja jossa on jotain sitä omaa.*sydän*

Itse tällä kertaa en päässy aarteenetsintään ajoissa ym ym kiireitten takia mut kun saavuin niin pääsin heti jonottamaan "aamupalaa" *hih* Fiilis nousi hyvin ja ihanan sateinen ilta vain piristi kivasti. (i <3 sade). Illalla tanssien jonotellen kanavartaita ja ei edes kiilaajat häirinneet kun sitä kokkia oli niin hauska katella kun se tanssi messissä *joo*

Unityssa on aina ollu se oma taika joka osuu ja uppoo ja sille tytölle joka teki mulle again ilmapallon (koira tällä kertaa) niin *pus* kiitti myös purkasta *hihu*

orkidean setti osu ja uppos tanssittuakin tuli oikeen kiitettävästi. Otukselle kiitos viuhkasta nyt on hieno muisto tästäkin illasta *plur*

plussia on niin paljon et menis ikuisuus kirjoittaa joten tyydyn kahella hymiöllä kertomaan mun ajatukset:*super**sydän*

Ens vuonna nähään again *kiitoskiitos*
vaavu

#250 • • vaavu vara-vana

egwen, 8.8.2005 10:52:
ja oon kyl seisoskellu joskus siellä terassilla semmoisten pikkusten varjojen alla sateessa

Oli siellä nytkin niitä pikkusia varjoja, ne oli laitettu sinne isomman telttakatoksen viereen.

Ja mitä ihmismäärään tulee, mä luulen että ei tonne oltu myyty yhtään sen enempää lippuja kuin esim. kesäkuussa. Nyt vain saattoi käydä niin, että lopettajaisten vuoksi tonne saapui vip-vieraita tavallista enemmän. Niitä avaimenperiäkin on vuosien saatossa jokunen kappale jaettu.
jonit

#251 • • Edited jonit pluristi
Aika taas antaa oma osuuteni PLUR-palautetta, lauantai-ilta korjaantui mukavasti kun sain diilattua itselleni uuden lipun perjantaina hukkaamani tilalle, kiitos sinulle parahin sairastunut lippukauppias, pelastit minun ja seuralaiseni illan aika 10-0 :)

Ensimmäistä kertaa ehdimme kattaukseen joka palkitsikin mukavasti nälkäisiä ja ehdittiin nautiskelemaan hietikolla just ennen sateen alkua.
Sit menikin lähes koko loppuilta katoksessa, kiitos vaan makkaroista ja vartaista ym, palvelu pelasi.
Illan ainoita miinuksia oli seuralaisen selkään kaatunut bisse (oluessa niskasta nilkkoihin) ja tästä seurannut hetkellinen särö. Onneksi Unityn PLUR-henkisyys tarttui nopeasti taasen *hih*
Valitettavasti itse emme oikein ymmärtäneet varautua vesisateeseen ja kotimatka oli hieman viileä ja kostea mutta siitä saa syyttää vain itseään.

Tanssilattia kutsui tosiaan sitten vaiheessa ja tilaa mielestäni riitti sopivasti, ainakin siellä takanurkassa, kotiin sitten matkattiin jo 03 aikaan tmv kun toisten piti mennä aamuksi duuniin.

Summa summarum, vesisade ei pilannut omaa eikä seurueen fiilistä, oikeastaan tiivisti vain sitä siellä katosten alla. Saimme oman osamme kallio/rantafiilistelyä jne, ensi vuotta odotellessa..
Tästä on tullut myös meille must tapahtuma, paikalle aina kun kykenee. Ensi vuonna toivottavasti taas saareilua <3 <3 *plur*

Katsellaan tuliko noista kuvista mitään julkaisukelpoista..

--
Joni Turunen;
EOF

inka

#252 • • inka juppihippireivaaja

Dana, 8.8.2005 18:06:
---

Hui, sori.. siis kyseessähän oli WHITE PARTYt eli valkoinen oli illan teema. Ok, myönnän että sanavalintani oli ehkä liian voimakas. en loukkaantunut muiden asuvalinnoista vaan pidin sitä hieman Hassuna ettei voinut valkoista t-paitaa vaikka laittaa päälle. ...

Joo henk. koht anteeksipyyntöni myös multa kun olin väärän värinen! Joskus vaan lähtö moiseen tulee yllättäen, ja vasta samana päivänä kuulee että onki menos johonki WHITE bileisiin *vink*
UnityF

#253 • • UnityF joo just se

Dana, 8.8.2005 18:06:

Hui, sori.. siis kyseessähän oli WHITE PARTYt eli valkoinen oli illan teema. Ok, myönnän että sanavalintani oli ehkä liian voimakas. en loukkaantunut muiden asuvalinnoista vaan pidin sitä hieman Hassuna ettei voinut valkoista t-paitaa vaikka laittaa päälle. Mun mielestä osa bileitä on juuri tuon asun näpertäminen, pidän siitä itse, mutta joo ymmärrän et monet eivät siihen lämpene.. tuo kommentti nyt vain oli minun oma arvio illasta, varmaan teilläkin oli tosi hauskaa väreissä, sehän se pääasia oli!!

ot. . Itse yleensä 80% bileisiin ompelen kaikki vaatteeni teen meikit ym ym ym. paneudun teemaan kunnolla mut joskus sitä aikaa ei vaan ole esivalmistella ym näperellä. Ja sit kun ei vaan omista edes sitä yhtä valkoista t-paitaa. ja ostamaan en menny kun en aika antanu periksi. Ehkä ens vuonna sitten näperrän muitten ei-valkoisien tyyppien kanssa jotain niin kaikki on tyytyväisiä. Mun mielestä dresscode on vain suuntaus mihin toivotaan ei pakkopulla ym ym.

*piis*
Lauri

#254 • • Lauri Devoted
Hih,
nähtävästi nyt on tullut se piste jossa luulisi Unityläisten tekevän radikaaleja linjavetoja saaren suhteen, tai lähinnä sen nykypäivän yleisön. :]
dicA

#255 • • dicA

Lauri, 8.8.2005 19:21:
Hih,
nähtävästi nyt on tullut se piste jossa luulisi Unityläisten tekevän radikaaleja linjavetoja saaren suhteen, tai lähinnä sen nykypäivän yleisön. :]

Heh, mikäjottei on aika selkeästi puhua miksei epäselviä. Joskaan mikäs siinä vapaasti! *jiihaa*

Pääasia ettei Unityn porukka perunut bileitä, vaikkei ovelta taidettu myydä ollenkaan lippuja!
#256 • • Edited candyraver Guest
Ensimmäiset unityt on nyt sitten takana:

+seura
(kiitos teille*hali*)
+veneelle ei ollut yhtään jonoa
(mennessä)
+nopea pääsy narikkaan
(sekä mennessä, että tullessa..ajoitus on kaikki kaikessa)
+ensimmäiset 4h saaressa
+lyhyet vessajonot

-sade
-liikaa ihmisiä liian pienessä paikassa
(=minun mielestä tollaseen tilaisuuteen pitäisi joko:
a)myydä alunperinkin vähemmän lippuja kuin nyt tai
b)pitää huoli siitä, että huonon sään varalle löytyy varasuunnitelma,
joka mahdollistaa kaikkien viihtyvyyden, eli kattoa pään päälle ilman sardiinipurkki-efektiä*ding*)
-yksi todella huonoon kuntoon itsensä saanut pariskunta...((sinne meni vähätki fiilikset noista bileistä, enkä ole ainoa mielipiteeni kanssa ja missä oli järjestysmiehet?)...*dissaa*
-jonotus veneelle poislähtiessä
(sade,pitkä laituri, kova tuuli, kylmyys ja meri..*poks*)
Vaikka siirtyminen veneeseen kestäisikin hieman kauemmin, niin eikö tuollaisella ilmalla olisi järkevämpää pitää se jonon alku siellä kuivalla maalla, jossa on enemmän tuulelta suojassa?

On totta, ettei luontoäidille mitään mahda, mutta ei se silti tarkoita sitä etteikö kaikkeen voisi/pitäisi varautua*ding* Vaikka se sitten tarkottaisi lippujen vähentymistä/kalliimpaa hintaa, niin kyllä minä ainakin mieluummiin menisin kalliisiin bileisiin, jotka on hyvin organisoitu ja joissa on riittävästi tilaa kävijämäärään nähden, kuin halvempiin bileisiin, jotka on hyvin organisoitu, tiettyyn pisteeseen mutta ihmisiä on aivan liikaa tilaan nähden.
(tämä on nyt sitten minun oma mielipiteeni asiasta..)

Totta on myöskin se, että unityn puitteisiin(dekot,valot, äänentoisto etc.) oli satsattu varmaankin paljon aikaa/rahaa/vaivaa, mutta ei se mielestäni riitä perusteeksi sille että bileet on hyvin organisoitu*ding* Mutta se siitä, minun kokemukseni itse tapahtumasta ei ollut paras mahdollinen, mutta kiva että joillain on ollut kivaa..*piis*
juGis

#257 • • juGis

Lauri, 8.8.2005 19:21:
Hih,

Höpö höpö, aina mahtuu mukaan sellasia, kenellä ei oo jostain syystä mukavaa tai sattuu jotain, joka pilaa illan. Ehkä nyt vaan niillä kenellä oli mukavaa, ilmaisi mielipiteensä liiankin tulisesti takaisin, joka aiheutti jopa pientä floodausta topikkiin.

Mielestäni täällä on tullu hyvin esille yksi epäkohta, johon järjestäjä varmaankin puuttuu ensi kerraksi, tai sitten ei. Olishan se mukavaa, että ens kerralla niillä joilla ei ollut mukavaa, olis.

En puhuisi radikaaleista linjavedoista.

*hymy*

ps. Kuvia tulee ihan kohta! Jos niistä nyt tulee julkaisukelpoisia *nauru*
mehukatti

#258 • • mehukatti dude
vaikka tätä lauantaina ennen oli onnistunut välttämään kaikki sateiset unityt, niin sateesta ja siihen liittyvistä lieveilmiöistä huolimatta kuitenkin hyvät bileet. jos nyt jostain antais kriitiikkiä, niin niinkin epäolennaisesta asiasta kuin ilmaisesta grillimätöstä. se nimittäin vois olla maksullista, jolloin siihen ei muodostuis liikaa tungosta ja kehtais santsatakin. muistaakseni aikaisempina vuosina näin on ollutkin ja homma toimi sillon paremmin. tämä tosin vain oma mielipiteeni, älkää vetäkö hernettä nenään. *vink*
sts

#259 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

UzU, 7.8.2005 19:45:
-clips-

Unohdit ilotulituksen ja ilmaiseksi käytössä olevan saunan "rahoille vastinetta" listalta :)
Lauri

#260 • • Lauri Devoted

juGis, 8.8.2005 19:58:
---
En puhuisi radikaaleista linjavedoista.

Jep, tarkoitinkin vain yleisön valikoimista huomattavasti tarkemmin. :]

Kritiikki on tietty aina pop, mutta siinä vaiheessa kun se menee siihen, että baarissa on jonoa - huonot bileet, karkaa mopo. :)