Kiitos Unity!!!
Nasu kiittää ja kumartaa :D
299 posts, 15 pages, 43,559 views
Kon-tiki, 7.8.2005 07:51:
Olisipa ollut hienoa, jos Kompassiaukion puolella olisi ollut yksi ylimääräinen järkkäri esim. yltä päältä sadevarusteissa ohjaamassa jengiä asialliseen parijonoon.
nuance, 7.8.2005 12:29:
Mun Unity-ilta koostui seuraavista:
1) jonottamisesta sateessa
2) jonottamisesta sateessa
3) jonottamisesta sateessa
4) jonottamisesta
5) sateensuojassa värjöttelystä.
Unity-fiilis. Jepjep.
bubbelgum, 7.8.2005 16:41:
En usko että toista kertaa maksan noin kallista lippua tapahtumasta, joissa itse iltabileet on niin huonosti toteutettu.
Tapi, 7.8.2005 17:09:
Että ihanko huonosti toteutettu? Millaaset ovat hyvin toteutetut bileet?
Tuolla nyt kuitenkin oli 4-pisteinen ääni, valoja, dekoja ja muita härpäkkeitä parienkin bileiden edestä. Näin äkkiseltään ei tule mieleen yhtään klubia, jonka rakentamiseen nähdään noin paljon vaivaa.
Sääherran oikuille edes Unity-possé ei mahda mitään ja tungos parketilla kasvaa automaattisesti koiranilman yllättäessä. Nyt ja kaikissa edellisissäkin tapahtumissa tanssimaan on mahtunut halutessaan oikein hyvin - paras paikka on IMO ollut salin vasen reuna DJ-pöydän takaa katsottuna.
bubbelgum, 7.8.2005 16:41:
...
En usko että toista kertaa maksan noin kallista lippua tapahtumasta, joissa itse iltabileet on niin huonosti toteutettu. Yhtä hyvin voi tulla päivällä vaan nauttimaan siitä parhaasta osasta, eli ulkona hengailusta hyvässä seurassa. Ja mennä muualle sitten nostaa jalkaa, paikkaan jossa se homma toimii paremmin.
Noh, tulipa ainakin syötyä koko rahan edestä....