Unity The Island - The White Party 6.8.2005 @ Helsinki

299 posts, 15 pages, 43,704 views

#161 • • Edited tanja Guest
No voihan elämä mikä ilta!!! unity on todellakin käsite, sitä ei voi kieltää. En muista milloin olisin nauttinut niin paljon illasta, vaikka sää oli nyt mikä oli. Sisällä oli ihan mieletön fiilis. Kiitos kaikille, jotka jaksoitte nauraa mun "sairaan hyville jutuille" ja muutenkin....Hyvin nukutun yön jälkeen oon vieläkin iha plurfiiliksessä. Apua, ens kesään on LIIAN pitkä aika...

Kiitos Unity!!!

Nasu kiittää ja kumartaa :D
juGis

#162 • • Edited juGis
We *sydän* Unity

Taas se koettiin kerran; ei sade, ei kuumuus eikä valkoisiin housuihin levinnyt muta haitannu menoa / fiilistä sitten tippaakaan. Ihania ystäviä / kavereita / tuttuja, musiikkia, ruokaa, juomaa jne.. Kiitos kaikille ihanille ystävillä ja Unity posselle, tää kruunas kesän. Nyt voikin sitten alkaa talvi.

*nauru*

Ainii, jokunen kuvakin tuli otettua, jotka koitan laittaa tässä asap näytteille.
inneah

#163 • • inneah ...Trust no one...
ekat unityt mutta ei TÖYDELLAKAAN vikat!!! kiitos kimille lipuista *hali*
sade ei minua pahemmin häirinnyt koska tiesin rannassa odottavasta autosta *iloinen*

(olisi varmaan saanut hyvät rahat jos oisi porukkaa lähteny viskomaan pitkis stadia,mutta väsymys painoi pahasti päälle *haukottel* )

Kiitos myös vanhoille ja uusille tuttavuuksille *kiitoskiitos**joo**plur*

--
nahkalakanat

Aziz Combat Fighter

#164 • • Edited Aziz Combat Fighter

Kon-tiki, 7.8.2005 07:51:
Olisipa ollut hienoa, jos Kompassiaukion puolella olisi ollut yksi ylimääräinen järkkäri esim. yltä päältä sadevarusteissa ohjaamassa jengiä asialliseen parijonoon.

Mahdoton ajatus. Ihmiset on itsekkäitä kusipäitä.

nuance, 7.8.2005 12:29:
Mun Unity-ilta koostui seuraavista:
1) jonottamisesta sateessa
2) jonottamisesta sateessa
3) jonottamisesta sateessa
4) jonottamisesta
5) sateensuojassa värjöttelystä.

Unity-fiilis. Jepjep.

In soviet russia, the line waits in you!
bubbelgum

#165 • • bubbelgum ~sylikissa~
Jaaha. Ekat Unityt takana, ja en kyllä voi millään tapaa väittää että ois jääny mikään plur fiilis noista bileistä.
Okei joo, oli siellä ihan kivaa alkuillasta istuu kallioilla kavereiden kanssa ja nauttii musasta, eikä siinä vaiheessa pikku tihku haitannu ku oli varustautunu tarpeeks lämpimiin vaatteisiin.

Mut sit ne ite bileet illalla ei kyllä napannu yhtään. Joka paikassa hirvee ryysis, ahdasta ja ihmiset töni. En tiiä kuin monet juomien läikyt sain päälleni illan aikana. Että en kyllä tosiaankaan tajuu ihmisten plurisemista, saati sitä niin paljon puhuttua Unity-fiilistä... *ding*

En usko että toista kertaa maksan noin kallista lippua tapahtumasta, joissa itse iltabileet on niin huonosti toteutettu. Yhtä hyvin voi tulla päivällä vaan nauttimaan siitä parhaasta osasta, eli ulkona hengailusta hyvässä seurassa. Ja mennä muualle sitten nostaa jalkaa, paikkaan jossa se homma toimii paremmin.
Noh, tulipa ainakin syötyä koko rahan edestä....

Summasumarum:

+kaverit
+ruoka

-vessojen määrä
-tungos
-kuumuus
-istumapaikkojen vähyys
-oikeestaan koko sisätilat, ei vaan toiminu ollenkaan

--
Hullu ku pullosta tullu.

embie

#166 • • embie Shwoopsie poo
Saakohan niitä hienoja Unity-viuhkoja näin jälkikäteen mistään...*ding* tahtoo!
#167 • • Taika Guest
apua.
ehkä joku kertoo mulle huomenna kuinka kivaa mulla oli.

no. kotona olen ja hengissä.
-P

#168 • • -P
Tultiin comrad nuancen kanssa jo hyvissä ajoin saarelle 16.00 pintaan ja treasure huntiahan siitä seuras. yksi hattivatti "onnistuttiin" löytämään ja sidu seuras :).

Seuraavan kerran tulimme paikalla vasta kymmenen pintaan ja helkkarin mainiossa seurassa sitten tunnelmoimaan. Ilta kokonaisuudessaan meni ihan ok, ja nimenomaan ihan ok, koska mielestäni iso osa täydellistä Unity-fiilistä on sää, joka tällä kertaa ei suosinut valitettavasti :/. Orkidea soitti tuttuun tapaan erittäin mukavia kiksuralleja mr.A, Indigo ym. pikkupuolen posse kanssa onnistui erittäin hyvin omissa soitannoissaan.

Ruokaratkaisu Unity-posselta oli erittäin näppärä veto, kiitos siitä ja toivottavasti moinen meininki jatkuu ensi kesänäkin (saisi tulla jo, skipaten syksyn ja talven).

Loppu-ilta menikin sitten haahuilessaan ympäriinsä sekä törmättyä randomisti frendeihin, josta seurasi sateessa seisominen ja nukkumaan meno.

Unity - isoa kiitosta tämän kesän hetkistä, ensi vuotta odotellen *plur*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

UzU

#169 • • UzU [33100]
I <3 Unity

Ja takas nukkumaan.
anton fine

#170 • • anton fine myspace.com/finethedj
Jeee. Mr. AA oli ihan kuningas! :D
Howdy

#171 • • Edited Howdy Oldie
Oli kyllä kivaa taasen, hyvä musa, mesta ja ihanat ystävät teki illasta taas kerran *pihkassa* ei edes sateet haitannu, ens vuonna uudelleen *joo*

--
Käpy vailla vertaa

Tapi

#172 • • Tapi Dreamstate

bubbelgum, 7.8.2005 16:41:
En usko että toista kertaa maksan noin kallista lippua tapahtumasta, joissa itse iltabileet on niin huonosti toteutettu.

Että ihanko huonosti toteutettu? Millaaset ovat hyvin toteutetut bileet? *ding*

Tuolla nyt kuitenkin oli 4-pisteinen ääni, valoja, dekoja ja muita härpäkkeitä parienkin bileiden edestä. Näin äkkiseltään ei tule mieleen yhtään klubia, jonka rakentamiseen nähdään noin paljon vaivaa.

Sääherran oikuille edes Unity-possé ei mahda mitään ja tungos parketilla kasvaa automaattisesti koiranilman yllättäessä. Nyt ja kaikissa edellisissäkin tapahtumissa tanssimaan on mahtunut halutessaan oikein hyvin - paras paikka on IMO ollut salin vasen reuna DJ-pöydän takaa katsottuna.
sinihh

#173 • • sinihh
Jos joku rakas ihana ihminen on löytänyt saarelta valkoisen jakun, jossa oli mustahopeinen rintaneula pyydän ottamaan minuun yhteyttä? Olisin tosi onnellinen, jos saisin takkini takaisin! Kiitos:)
bubbelgum

#174 • • bubbelgum ~sylikissa~

Tapi, 7.8.2005 17:09:

Että ihanko huonosti toteutettu? Millaaset ovat hyvin toteutetut bileet? *ding*

Tuolla nyt kuitenkin oli 4-pisteinen ääni, valoja, dekoja ja muita härpäkkeitä parienkin bileiden edestä. Näin äkkiseltään ei tule mieleen yhtään klubia, jonka rakentamiseen nähdään noin paljon vaivaa.

Sääherran oikuille edes Unity-possé ei mahda mitään ja tungos parketilla kasvaa automaattisesti koiranilman yllättäessä. Nyt ja kaikissa edellisissäkin tapahtumissa tanssimaan on mahtunut halutessaan oikein hyvin - paras paikka on IMO ollut salin vasen reuna DJ-pöydän takaa katsottuna.

No mielestäni bileet ei kyllä voi olla kovin hyvin toteutettu jos kaikki ihmiset ei mahu sisälle samaan aikaan, ilman että joutuu tönii muita pois edestään. Tietenkään säälle ei voi mitään. Mutta sille minkälaisen venuen valitsee voi. Ja myös sille kuinka paljon ihmisiä sinne päästää sisään. Toi paikka ei vaan oikeesti oo toimiva noin isolle ihmismäärälle... Ja vaikka sää olisikin ollut hyvä ja ihmiset ois voinu olla ulkona hengaamassa, niin siitäkö sitä sit maksetaan? Että saa hengaa ulkona?

Noh, anyway, kaikki olkoon omaa mieltä asioista. Tää on mun mielipide. Enkä aijo tän enempää asiastaa alkaa jauhamaan. Jos joku kokee ton mestan hyvänä ja tykkää bileistä niin hyvä sille. Muhun ei uppoo... *piis*

--
Hullu ku pullosta tullu.

SilverJo

#175 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Ei vain pysty hehkuttamaan, pahoittelen. *uuh*

Ensinnäkin, olisko ihan järkyttävän ja tuskastuttavan hankalaa kerätä edellisistä Unityista jääneet aarteet pois maastosta vaikka siinä samalla ku uudet aarteet piilotetaan? *täh* Omiin korviini sattui itseni mukaan lukien kolme seuraavanlaista tapausta: ensin ollaan hyvin onnellisia ja sen jälkeen ollaan hyvin pettyneitä. *taputapu* Ja onko aina osa palkinnoista ollut ”vain” sidukoita - ei sillä, onhan se parempi kuin ei mitään - itse kuitenkin kääliönä kuvittelin viime vuoden tapaan mielessäni ihanaisen skumppapullon, jota ei sitten kuitenkaan herunut. *igor* Btw, yhden hattivatin piilottaminen pesivän Kanadanhanhen lähelle ei mielestäni ollut kovin järkevää.

Sitten jo aikaisemmin mainitut tupaten täyteen ahdetut sisätilat+terassi ja puuttuvat istumapaikat. *grr* Eiköhän Suomen ilmasto tiedetä kuitenkin sen verran hyvin, että asiaan olisi varauduttu? Olisko ensi kesää ajatellen täysin mahdoton ajatus saada paikalle useampi katos? *ding*

Tämä kaikki olis mahdollisesti silti unohtunut totaalisesti jos olis ollut kunnon känä päällä (tosin kännin puuttumisesta oon tällä hetkellä aika iloinen kun ajattelen suht valkoisina pysyneitä vaatteitani (oli muuten outoa pukeutua valkoisiin, moista ei oo mun kohdalla ennen tapahtunut)) ja pienemmät odotukset. Pettynyt oon silti, ei voi mitään. *uuh*

Plussaa kuitenkin oli kaiffarit, se sidu, aarteenetsintä itsessään oli jälleen kerran melkeinpä se hauskin osuus, viuhkat, safka, hienot valot ja uv-valojen paljous, paikoitellen hyvä musa ja ihmisten oma panostus bileisiin = pukeutuminen valkoiseen. *joo* Seuraavaa kesää ja seuraavia Unityja odotellen. *piis*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

#176 • • *Mirri* Guest

bubbelgum, 7.8.2005 16:41:
...

En usko että toista kertaa maksan noin kallista lippua tapahtumasta, joissa itse iltabileet on niin huonosti toteutettu. Yhtä hyvin voi tulla päivällä vaan nauttimaan siitä parhaasta osasta, eli ulkona hengailusta hyvässä seurassa. Ja mennä muualle sitten nostaa jalkaa, paikkaan jossa se homma toimii paremmin.
Noh, tulipa ainakin syötyä koko rahan edestä....

Onpahan ens kerralla yks ihminen vähemmän aamulla jonossa. *hih* Makuasioita...
akira

#177 • • akira Cyber Laser Athletic
Sääherran oikuista huolimatta bileet oli khyl <3 x 100 !!

Aika meni lähes liian nopeesti, yhtäkkiä ilta oli vaan LOPPU. Ainoa mikä jäi vähän mietityttään oli toi pukuskaban voittaja... enkä ollut ainoa ketä asiaa mietiskeli. Olin tänään sukukokouksessa ja sielläkin ihmeteltiin että "kukakohan sen unityn skaban voitti?" . Hehe kerranki suku EI o pahin :)

Mut joo unityposse, pliiz vääntäkää ens kesäksi yhtä meheviä kekkereitä "priva"saarella. Ilman unityä kesä on oikeesti "suomen kesä". Niin ja jos JOKU tietää että kuka ton skaban voitti, niin paljastakaa ihmeessä isollekin yleisölle.

--
Akira
9000 desibel
M E G A Z O N E

sonyA-

#178 • • sonyA- elf pride
Aivan mahtavat kemut!!!! *plur* Edes sade tai kadotetut tavarat ei latistanut tunnelmaa.

Kiitokset unity-posselle!!!! *aplodit**sydän*
Näitä tosiaan sais olla vaikka joka viikonloppu...

--
..pelkkää positiivista.. *piis*

UzU

#179 • • UzU [33100]
Hmm.

Nyt kun täällä on yllättävän moni antanut palautetta yhdestä jos toisesta asiasta niin tässä näitä pieniä(kin) asioita jotka mulle pisti silmään. Eli asioita jotka poikkeavat monista muista bileistä:

+ vessoja oli tullut lisää, kun siellä ulkonakin oli siinä uudessa rakennuksessa vessat. nämä olis kyllä voinut merkitä selvemmin.
+ valoja oli paljon tilan kokoon nähden
+ toinen terassi oli katettu, decottu ja valaistu
+ molemmissa huoneissa oli baaritiski joista toinen suht tyhjä koko illan
+ pullovesi ja vain 1.

+ ilmainen laivamatka ja saa ajella vaikka koko yön edes takaisin
+ ilmaiset purkat
+ ilmainen grilli, josta makkaraa, kanaa ja vartaita
+ ilmainen skumppa ja vaahtokarkit
+ ilmainen salaatti + nuudelihässäkkä + leipä
+ ilmainen hieno viuhka, joita ei varmasti ole kovin montaa miljoonaa samanlaista
+ ilmainen terassi/rantajamittelu 14-22.
+ ilmainen aarteenetsintä, jostas pystyi voittamaan (jonkun mielestä vain) siideriä ja skumppaa.

Niin. Tai eihän noi nyt ilmaisia ollut (pl. 2 viimeistä) vaan sisältyivät lipun hintaan. Mielestäni rahoille sai vastinetta.
yawiz

#180 • • yawiz
unity kesän parhaan bileet!!! huh huh mikä meno ja hyvää musiikkia. kiitokset kaikille ja koneistoon ensviikoloppuna