IMPULSE - Progression - ALEX CALVER (UK) - Saturday 24.9.2005 LAHTI

143 posts, 8 pages, 22,275 views

Juhgu

Posts: 7,921

#141 • • Juhgu Virnistelijä

Minnie10, 6.10.2005 08:34:
---
Minä jos kuka tykkään tampata ja taas kerran oli Impulset, joissa tanssin sen ehkä kaksi biisiä. Sit keskityin vaan edustamaan edustuskunnossa.



Ehkä vähän ristiriitaa havaittavissa? :P

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Minnie10

Posts: 114

#142 • • Minnie10

Juhgu, 13.10.2005 16:49:
---
Minnie10, 6.10.2005 08:34:
---
Minä jos kuka tykkään tampata ja taas kerran oli Impulset, joissa tanssin sen ehkä kaksi biisiä. Sit keskityin vaan edustamaan edustuskunnossa.
---


Ehkä vähän ristiriitaa havaittavissa? :P



Eiku vähä liian rankkaa musaa mulle :o)
Guozi

Posts: 25

#143 • • Guozi

Cofu, 25.9.2005 14:59:
Juu, kivaa oli. Pitkästä aikaa Impulseissa ja siitä tuli todella kyllä otettua kaikki irti *jiihaa*.

Sebastianin setissä pääsi jo kunnolla lämmittelemään mutta Alex veikin sitten viimeiset mehut, eihän sieltä lattialta päässyt pois *lmao*. Carbonit, noh, olihan se kiva vihdoin kuulla pojilta uuttakin settiä, mutta Alex vei voiton. Carbonien tahdeista pääsee kuitenkin nauttimaan harvasen kerta. Mutta mikä helv**ti siinä on, että pitää soittaa sitä musiikkia niin kovaa, että vaikka on tulpat niin korviin sattuu *släp*. Tästä asiasta jälleen kerran iso miinus, aina saa asiasta huomauttaa ja mitään ei tapahdu *grr*. Ilmeisesti palautteet unohtuu ennen seuraavia pippaloita ja taas jengillä valuu verta korvista, vai lienevätkö illan viimeiset soittajat jo itsekkin niin kuuroja etteivät vähemmällä kuule *justjoo* .




Ei tuol viel soi musa ees kovaa!! kunnon ämyrit vaan niin että päässä tuntuu!!*nuotti*