Minnie10, 6.10.2005 08:34:
---
Minä jos kuka tykkään tampata ja taas kerran oli Impulset, joissa tanssin sen ehkä kaksi biisiä. Sit keskityin vaan edustamaan edustuskunnossa.
Ehkä vähän ristiriitaa havaittavissa? :P
143 posts, 8 pages, 30,009 views
---
Minä jos kuka tykkään tampata ja taas kerran oli Impulset, joissa tanssin sen ehkä kaksi biisiä. Sit keskityin vaan edustamaan edustuskunnossa.
Juhgu, 13.10.2005 16:49:
---
---
---
Ehkä vähän ristiriitaa havaittavissa? :P
Cofu, 25.9.2005 14:59:
Juu, kivaa oli. Pitkästä aikaa Impulseissa ja siitä tuli todella kyllä otettua kaikki irti.
Sebastianin setissä pääsi jo kunnolla lämmittelemään mutta Alex veikin sitten viimeiset mehut, eihän sieltä lattialta päässyt pois. Carbonit, noh, olihan se kiva vihdoin kuulla pojilta uuttakin settiä, mutta Alex vei voiton. Carbonien tahdeista pääsee kuitenkin nauttimaan harvasen kerta. Mutta mikä helv**ti siinä on, että pitää soittaa sitä musiikkia niin kovaa, että vaikka on tulpat niin korviin sattuu
. Tästä asiasta jälleen kerran iso miinus, aina saa asiasta huomauttaa ja mitään ei tapahdu
. Ilmeisesti palautteet unohtuu ennen seuraavia pippaloita ja taas jengillä valuu verta korvista, vai lienevätkö illan viimeiset soittajat jo itsekkin niin kuuroja etteivät vähemmällä kuule
.