Vexe, 25.9.2005 19:38:
dominikh: Sori, siitä tuopin kaatamisesta syliisi. En edes huomannut sitä tuoppia ennen ko tapausta.
Ei se mitään, sellasta sattuu
143 posts, 8 pages, 23,723 views
Vexe, 25.9.2005 19:38:
dominikh: Sori, siitä tuopin kaatamisesta syliisi. En edes huomannut sitä tuoppia ennen ko tapausta.
Cofu, 25.9.2005 14:59:
...mikä helv**ti siinä on, että pitää soittaa sitä musiikkia niin kovaa, että vaikka on tulpat niin korviin sattuu . Tästä asiasta jälleen kerran iso miinus, aina saa asiasta huomauttaa ja mitään ei tapahdu . Ilmeisesti palautteet unohtuu ennen seuraavia pippaloita ja taas jengillä valuu verta korvista, vai lienevätkö illan viimeiset soittajat jo itsekkin niin kuuroja etteivät vähemmällä kuule .
Cofu, 25.9.2005 14:59:
Juu, kivaa oli. Pitkästä aikaa Impulseissa ja siitä tuli todella kyllä otettua kaikki irti .
Sebastianin setissä pääsi jo kunnolla lämmittelemään mutta Alex veikin sitten viimeiset mehut, eihän sieltä lattialta päässyt pois . Carbonit, noh, olihan se kiva vihdoin kuulla pojilta uuttakin settiä, mutta Alex vei voiton. Carbonien tahdeista pääsee kuitenkin nauttimaan harvasen kerta. Mutta mikä helv**ti siinä on, että pitää soittaa sitä musiikkia niin kovaa, että vaikka on tulpat niin korviin sattuu . Tästä asiasta jälleen kerran iso miinus, aina saa asiasta huomauttaa ja mitään ei tapahdu . Ilmeisesti palautteet unohtuu ennen seuraavia pippaloita ja taas jengillä valuu verta korvista, vai lienevätkö illan viimeiset soittajat jo itsekkin niin kuuroja etteivät vähemmällä kuule .
dominikh, 25.9.2005 07:56:
Ainii, tuli tuossa mietittyä, et onko T-mu:lla kaksoisolentoo Lahdessa, nimittäin aikalailla samannäköinen tyyppi käveli kirjaimellisesti päälle siinä aseman eessä :D
Tontsis, 26.9.2005 08:35:
---
Jusna666, 26.9.2005 08:03:
Öööh.. onkohan mulla sitten korvissa vikaa kun itselläni ei ollut tulppia ja koko ajan kuullosti
että musiikki soi AIVAN liian hiljasella.. Carbonin aikana olin siinä ihan lavan eessä ja sillon vasta rupes tuntuu et soi suunnillee sopivan lujalla.
---
On ihan varmasti vikaa eikä mikään ihme, jos meet noilla volilla lavan eteen ilman tulppia.
---
Jos mä haluun hissukseen kuunnella, voin kuunnella himassaki *wirn*
---
Niin tai jos haluut kuunnella kovaa, niin laitat himassa luurit päähän, ettei muiden tarvi tunkee korviin mitään.
Kiitti bileistä. Oli törkeen hauskaa pitkäst aikaa Lahes =P
Tontsis, 26.9.2005 12:14:
Ihan oikeesti ihmiset suojatkaa kuulonne ja järjestäjät vois alentaa niitä voluumeita, ettei tää mee siihen, että kun kaikilla on tulpat, ni pitää lisätä volaa, että kuulee niiden läpikin jotain.
Joskus aikaisemminkin oon sanonut, että seuraavaks kai suositellaan pelttoreita.
Individual, 26.9.2005 12:50:
---
Tontsis, 26.9.2005 12:14:
Ihan oikeesti ihmiset suojatkaa kuulonne ja järjestäjät vois alentaa niitä voluumeita, ettei tää mee siihen, että kun kaikilla on tulpat, ni pitää lisätä volaa, että kuulee niiden läpikin jotain.
Joskus aikaisemminkin oon sanonut, että seuraavaks kai suositellaan pelttoreita.
---
Järjestäjät vois sitten puolestaan myös satsata äänentoiston laatuun. Ei välttis tartte luukuttaa niin lujaa, mutta kunhan basso-osaston tuntee kropassa niin sekin auttaa, mutta kun esitetään 100 ja 1 syytä miksi ei bileissä voi olla äänitarkkailijaa ja kaveri, jonka vastuulla on PA ja sen kasaaminen juoksee flaikkuja jakamassa, lippuja myymässä ja hoitamassa muita juoksevia asioista, niin tulos lienee sitten "vähän sinnepäin" soiva PA. Tai tää on ainakin mun mielipide asiasta.
Sinner, 26.9.2005 17:10:
Niin, unohtu avautua.. Jos joku sattuu "hieman sammahtelemaan" sinne pöytään, niin älkää hyvät ihmiset vaan tuijottako siinä vieressä haavi auki, se suoraan sanottuna vituttaa pahasti..
Individual, 26.9.2005 17:13:
---
Niin, unohtu avautua.. Jos joku sattuu "hieman sammahtelemaan" sinne pöytään, niin älkää hyvät ihmiset vaan tuijottako siinä vieressä haavi auki, se suoraan sanottuna vituttaa pahasti..
---
Vituttaa ketä? Sitä joka on sammunut, vai? Eiks se oo sammunut. Toki töllääminen yleisesti ottaen on itsestänikin sangen raivostuttavaa.
Sinner, 26.9.2005 17:23:
---
Individual, 26.9.2005 17:13:
---
---
Vituttaa ketä? Sitä joka on sammunut, vai? Eiks se oo sammunut. Toki töllääminen yleisesti ottaen on itsestänikin sangen raivostuttavaa.
---
Ei vaan vituttaa nimenomaan mua, kun siinä yritän saada jannua hereille/otettua selvää että tarviiko muuta apua ku tuopillisen vettä naamalle..