Tästä kyl vois puhuu sit ku on toi kesä alkanu.. ? Ku sitten alkaa olee mullakin tota rahaa enempi ku menee töihin... ja sit tonne vois kurvailla vaik autol...
cosmikki: jos saan vaan säästettyä ku pitäis toi autokin jollain rahoilla ostaa... Ja autokoulukin alkaa nyt 18.päivä
Mut millos se paraati oikein on?? ainahan sitä nyt sen verran rahaa jostain repäsee,heh
Mitä mitä... onks meiän pien heidi menos autokouluun..=) siistiii!!! saadaan uus kuski!!... rakkaus paraatiihan olis kiva päästä mut ongelmana on se ainainen raha.. saakutti tätä rahan valtaa nykyään... pitäs myös joskus lähtä ibizalle..=)
Diablo: joo, olenhan minä menossa eli kannattaa ens viikosta alkaen varoa liikenteessä...
Ja kuskiksi olen ainakin bundelle lupautunut lähteä heti kun kortti on hanskassa
cosmikki, mixed, diablo ja bunde. nyt kaikki sitten vaan rahaa säästämään ja toteutetaan meidän unelma joskus tulevaisuudessa(jossei vielä ensi kesänä)
el.diablo: ai mun pitää olla teille kuskina heti ku saan kortin? tarvii nyt katella, heh mut kyllä mä teijät sit ajelulle vien.. tosiaan taas alkaa juttu lipsuu aiheesta..
Kyllä me viel joskus sinne rakkaus paraatiin päästään
höpöhöpö mitään suunnitelmia...
finnairilta vaan varaa vaikka viikkoa ennen lähtöä eessuntaas lipun... about 1400 wanhaa rahaa... nyt jos alkais soitteleen niin vois löytyä vielä kohtuu halpa hostelli missä yöpyä.. berliinissä on helppo liikkua, metroverkosto kattaa lähes koko keskustan.. sitte on vielä ratikat + sbahn.. yöksi vaikka pusikkoon..
ja ei muuta ku menox sano annie lenox..