Rakkaus paraati...

43 posts, 3 pages, 9,467 views

slush

#21 • • slush
cosmikki, juuh *hymy* olis ihan jees jos vaan saadan sellanen matka järjesteltyä ja rahaa löytyy!! *vink**plur**sydän*

--
Miks mulle aina käy näin???

Tyly

#22 • • Tyly
Tästä kyl vois puhuu sit ku on toi kesä alkanu.. ? Ku sitten alkaa olee mullakin tota rahaa enempi ku menee töihin...*hymy* ja sit tonne vois kurvailla vaik autol... *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

#23 • • cosmikki
slush; alat nyt heti säästämään rahaa että sitten kun ollaan lähdössä niin sitä löytyy *nauru*!

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

slush

#24 • • slush
cosmikki: jos saan vaan säästettyä ku pitäis toi autokin jollain rahoilla ostaa... Ja autokoulukin alkaa nyt 18.päivä *vink*
Mut millos se paraati oikein on?? ainahan sitä nyt sen verran rahaa jostain repäsee,heh *vink**hymy**plur*

--

|Cronos|

#25 • • |Cronos| the Moose
Mitä mitä... onks meiän pien heidi menos autokouluun..=) siistiii!!! saadaan uus kuski!!*iloinen*... rakkaus paraatiihan olis kiva päästä mut ongelmana on se ainainen raha.. saakutti tätä rahan valtaa nykyään... pitäs myös joskus lähtä ibizalle..=)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

cosmikki

#26 • • cosmikki
...hömm. eikös ne ole yleensä heinäkuussa? (voi olla että ihan väärinkin muista) *nauru*

--

Insomnia

#27 • • Insomnia Haahuilija
jesss.....hese kuskiks......rock....rakkaus paraati rules eli tahtoo kans mut ehkä joku toinen vuosi

--
Jos et nukahda,
huominen ei tule,
jos et herää.

slush

#28 • • slush
Diablo: joo, olenhan minä menossa eli kannattaa ens viikosta alkaen varoa liikenteessä... *vink*
Ja kuskiksi olen ainakin bundelle lupautunut lähteä heti kun kortti on hanskassa *hih*
cosmikki, mixed, diablo ja bunde. nyt kaikki sitten vaan rahaa säästämään ja toteutetaan meidän unelma joskus tulevaisuudessa(jossei vielä ensi kesänä) *plur**hih**vink**hymy*

--

cosmikki

#29 • • cosmikki
hei kamelit. mä haluun Ens kesänä. ei tää homma muuten toimi *plur**vink*

--

slush

#30 • • slush
okei okei, yritetään mutta aika hiljasta voi pidellä ton rahotuspuolenkaa... *hymy*

--

|Cronos|

#31 • • |Cronos| the Moose
siios sehän on vakio, että aina ku saa kortin niin pitää olla eka viikonloppu kuskina..=) se on sovittu juttu...

no voi ens kesänä viel pidellä aika hiljasia.. seuraavana kesänä vois lähtä jos armeija antaa myöten..täytyy nyt kyl kattoa...

--

slush

#32 • • slush
el.diablo: ai mun pitää olla teille kuskina heti ku saan kortin?*hymy* tarvii nyt katella, heh *vink* mut kyllä mä teijät sit ajelulle vien.. tosiaan taas alkaa juttu lipsuu aiheesta..
Kyllä me viel joskus sinne rakkaus paraatiin päästään *hymy*

--

Viltsu

#33 • • Viltsu noname
höpöhöpö mitään suunnitelmia...
finnairilta vaan varaa vaikka viikkoa ennen lähtöä eessuntaas lipun... about 1400 wanhaa rahaa... nyt jos alkais soitteleen niin vois löytyä vielä kohtuu halpa hostelli missä yöpyä.. berliinissä on helppo liikkua, metroverkosto kattaa lähes koko keskustan.. sitte on vielä ratikat + sbahn.. yöksi vaikka pusikkoon..
ja ei muuta ku menox sano annie lenox.. *nauru*

*nam*
http://www.thelovefromabove.de/

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

slush

#34 • • slush
No sehän on sitten selvä homma... mitä sitä nyt turhaan aikasemmin alkaa suunnittelemaan mitään *hymy*

--

|Cronos|

#35 • • |Cronos| the Moose
vai ei sen kalliimpaa.. ei sit olis ollenkaan paha... kaikki porukalla mukaan..=)

--

cosmikki

#36 • • cosmikki
ME OLLAAN JO SIELLÄ *plur*

--

#37 • • Tahtoo mukaan Guest
[tyhjää täys]
#38 • • tahtoo mukaan Guest
iso lössi kasaan ja kohti berliinii.....tietoo paljon maksaa
slush

#39 • • slush
nonii, kukas alkaa nyt järkkäämään meille matkaa rakkaus paraatiin???

--

arty

#40 • • arty diskopunk
hih.. met HER at the love parade.. *nauru*

--
||