The Insane Psycho mixed by Absolute Alien

61 posts, 4 pages, 16,497 views

efo

#41 • • efo Laserpoint
Joopajoo. Biittimiksus ihan kivasti hallussa ja muutenkin miksaustekniikka on ihan paikoillaan. Pari asiaa missä on korjattavaa on se, että vaikka biitti on kohdallaan niin vielä kun saat tahdit kohalleen ni sit on jo järkevän kuulosta, meinaa aika monessa vaihdossa biisit oli vaihdon aikana ihan eri kaupungeissa. Nää on ihan perusasioita mitä kannattaa opetella mut täytyy sanoa että on jo ihan kivasti aluillaan*joo*
Sit vielä muutama asia mistä pitää napista, toi suvanto vaihto don't stopin jälkee*eiei* ihan kiva idea ja yritys mut ei meikäläisee toiminu ja sitten se yks bäkspinni*eiei*

Alkupään saundi on aika munatonta huttua pääosin. Sit kun tulee found what were lookin for ni rupes jo enemmän kiinnostamaan ja loppupää olikin jo enemmän mun makuun.
65 min tällästä aika perus Uk HH narisuttelua on IMO aika raskasta kuunneltavaa ni oisin kaipaillu variaatiota joka on mun mielestä aika oleellista. Esim jotain vähän hard trancempaa tai muuten melodisempaa kipaletta kun oisit tiputtanu tonne johonki väliin ni avot*sydän*

*pahis**pahis* 1/2 / 5

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Absolute Alien

#42 • • Absolute Alien Lucifer Project

efo, 14.7.2005 11:15:
Joopajoo. Biittimiksus ihan kivasti hallussa ja muutenkin miksaustekniikka on ihan paikoillaan. Pari asiaa missä on korjattavaa on se, että vaikka biitti on kohdallaan niin vielä kun saat tahdit kohalleen ni sit on jo järkevän kuulosta, meinaa aika monessa vaihdossa biisit oli vaihdon aikana ihan eri kaupungeissa. Nää on ihan perusasioita mitä kannattaa opetella mut täytyy sanoa että on jo ihan kivasti aluillaan*joo*

Jeah, välillä vähä negaakin muukalaisen niskaan! *hihu*

Oon lopputulokseen tyytyväinen ku setti o kuitenki soitettu lonkalta ihan fiilis pohjalta toinen käsi levyjä hyllyiltä ja lattialta hamuten tässä julmetussa kesähelteessä johon en oo vieläkään tottunu *hikoil*

Sit vielä muutama asia mistä pitää napista, toi suvanto vaihto don't stopin jälkee*eiei* ihan kiva idea ja yritys mut ei meikäläisee toiminu ja sitten se yks bäkspinni*eiei*

...joo ei toi don't stopin jälkeinen suvantovaihto onnistunu ihan niinku settiä soittaessa ajattelin sen menevän. Ihmekyllä se vaihto on ihmeen harvaa kuuntelijaa häirinny...ja se bäkspinni *iihhih* Noh se ei onnistunu täysin ja se kuulostaa ehkä aika irralliselta ku setissä o kikkailuu tollasille heitoille aivan liian vähän...

Alkupään saundi on aika munatonta huttua pääosin. Sit kun tulee found what were lookin for ni rupes jo enemmän kiinnostamaan ja loppupää olikin jo enemmän mun makuun.
65 min tällästä aika perus Uk HH narisuttelua on IMO aika raskasta kuunneltavaa ni oisin kaipaillu variaatiota joka on mun mielestä aika oleellista. Esim jotain vähän hard trancempaa tai muuten melodisempaa kipaletta kun oisit tiputtanu tonne johonki väliin ni avot*sydän*

Tää mixaus olikin suunnattu enemmän kansainvälisen maun mukaseks, ku viime mixauksen hardhouse/-nrg, nu nrg, trancecore sekotukset sai todella *eiei* tyrmäävää palautetta briteiltä, jenkkeiltä ja ausseilta. Joten täst tuli tällänen huoramixaus joka putoo niin ulkomailla kuin täällä kotoisassa Suomessakin. Variaatiota ois kyl täytyny saada enemmän sen myönnän itekki, mut en yksinkertaisesti soittaessa löytäny sopivia levyjä kätösiini *nauru*

Mut ihan näin lopuks kiitos Efo tästä valaisevasta ja rehellisestä palautteesta! *piis* Vain tulevaisuus näyttää osaaks tää pelle ottaa opiks näistä neuvoista *pelle* *nauru*

Ps. Mä tiiän ett mun seuraava mixaus tulee herättää tosi ristiriitaisia mielipiteitä! *hihu*

--
El Diablo

Absolute Alien

#43 • • Edited Absolute Alien Lucifer Project
Tässä parit kommentit joita tää mixi o saanu ulkomaisilla forum sivustoilta ihan vaan tuodakseni esille hieman ulkomaisten näkemyksiä mixistä:

Gov': nice nice love how it goes in to "want some" glazby
nz
download this!!!

.exe: Mean
gota lov this mix
absolutly lov the mix in to "want some" how its a frame late or sumthing
sounds so so nice and nrgzing
looking forward to ur next mix man!!!!!

Shaun: Good mix mate, got this set sometime ago from you.
Good work and nice tracks.

Frank Farrell: Listened mate, Nice mixing, and some nice tunes.. not sure about some of the noiser ones so to speak, not really my thing.. but overall pretty good!

Linear: Thumbs up from me. That mix kicks ass. Serious amounts of energy.

Surreal: I just heard your latest one, and I just wanted to say that I liked it alot!

--
El Diablo

enrg

#44 • • enrg
oli kuunneltava kun on niin paljon hypeä ;)
Biittimiksaus tarpeellisen täydellistä, mutta muutama vaihto tosin ei mene kohdalleen. Tälläistä sattuu helposti kun tekee nopeita vaihtoja, ja varsinkin jos soitit vain fiilistellen. Nopean vaihtojen tyyli on imo ainoa oikea, ja muuten tätä en olisi jaksanut 20min kauempaa kuunnella.
Soundi on minusta aika puuduttavaa, koska noita samoja imusisoundeja tuli kuunneltua jo viitisen vuotta ja alkaa riittää. Tietty niitä vielä voi fiilistellä mutta ei tuntia putkeen.
mistään yksittäisen kikkojen kusemisesta on turha sanoa, koska sanoit tehneesi tämän ihan fiilis pohjalta. Kaikenkaikkiaan hyva miksaus kohtalaisista raidoista, mutta raidat eivät kuitenkaan yhdessä soitettuna luo hyvää kokonaisuutta minun makuuni.
3 / 5

ps. jatka tällä miksaustyylillä, koska se on ainoa jolla voit minun skaalallani päästä 4,5 ja 5 asti *nauru*. Kehitä setin progressiota, ja panosta seuraavaan enemmän jos kerran tälläistä saat aikaiseksi jo leikillään sutimalla.
antonsonin

#45 • • antonsonin laserpoint.

Absolute Alien, 14.7.2005 12:36:
Tässä parit kommentit joita tää mixi o saanu ulkomaisilla forum sivustoilta ihan vaan tuodakseni esille hieman ulkomaisten näkemyksiä mixistä:

Jos jotain kiinnostaa niin voi varmaan itse käydä lukemassa nuo bangintunesista , ei niitä tänne tarvitse pasteta. Turha tolla on täällä heruttaa.
Absolute Alien

#46 • • Absolute Alien Lucifer Project

ant1, 14.7.2005 16:56:
Jos jotain kiinnostaa niin voi varmaan itse käydä lukemassa nuo bangintunesista , ei niitä tänne tarvitse pasteta. Turha tolla on täällä heruttaa.

Ollaanpa sitä vihamielisiä Ant1 varsinki ku ei oo mistään herutuksesta kyse vaan ulkomaisen mielipiteen esilletuomisesta. Kävitkö edes kattomassa BT:n sivustojen forumeita ennen kuin moisen ässän hihasta tempasit? *täh* Näistä kommenteista kun ei ole kuin yks mielipide BT:n forumeista... Faktat haltuun ennen ku rupeet moisia juttuja ilmaan heitteleen *grr*

...ja vaikka sua ei kiinnosta lukea noita niin jotakuta muuta voi mahdollisesti kiinnostaa. Älä ajattele asioita vaan oman perseen näkövinkkelistä.

--
El Diablo

antonsonin

#47 • • antonsonin laserpoint.

Absolute Alien, 14.7.2005 17:47:
---
ant1, 14.7.2005 16:56:

---

Näistä kommenteista kun ei ole kuin yks mielipide BT:n forumeista... Faktat haltuun ennen ku rupeet moisia juttuja ilmaan heitteleen *grr*

Heitin ton BT:n vähä niiku esimerkkinä ku tän setin siellä näin , en ole väittänytkään että nuo kaikki on BT:n foorumeista. Ja aika offtopic oli tuo postaus muutenki.
Absolute Alien

#48 • • Absolute Alien Lucifer Project

ant1, 14.7.2005 17:54:
Heitin ton BT:n vähä niiku esimerkkinä ku tän setin siellä näin , en ole väittänytkään että nuo kaikki on BT:n foorumeista. Ja aika offtopic oli tuo postaus muutenki.

Ollaanhan tässä topicissa jo muutenki eksytty monta kertaa offtopic poustauksiin... *iihhih* ...mut jos kuitenki palattais taas niihin kommentteihin ja palautteeseen *hih*

--
El Diablo

SikaihQ

#49 • • SikaihQ faijas

Absolute Alien

Oon lopputulokseen tyytyväinen ku setti o kuitenki soitettu lonkalta ihan fiilis pohjalta toinen käsi levyjä hyllyiltä ja lattialta hamuten tässä julmetussa kesähelteessä johon en oo vieläkään tottunu *hikoil*

Hehe olkoon totta tai ei, mutta tollasia väitöksiä ei pitäisi tehdä, on meinaan NIIN wanha selitys että...
Ihan jees soundia btw.
Juhgu

#50 • • Juhgu Virnistelijä

SikaihQ, 15.7.2005 13:00:
---
Absolute Alien

---
Hehe olkoon totta tai ei, mutta tollasia väitöksiä ei pitäisi tehdä, on meinaan NIIN wanha selitys että...
Ihan jees soundia btw.

Jooh, noihin törmätessä yleensä vain jättää kuuntelematta ihmetellen että eikö sitä voisi vaivautua postaamaan sellaisen setin joka on soitettu kunnolla.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Absolute Alien

#51 • • Absolute Alien Lucifer Project

SikaihQ, 15.7.2005 13:00:
Ihan jees soundia btw.

Juhgu, 15.7.2005 13:02:
Jooh, noihin törmätessä yleensä vain jättää kuuntelematta ihmetellen että eikö sitä voisi vaivautua postaamaan sellaisen setin joka on soitettu kunnolla.

Voi olla ett oon viel hieman uninen ja sekava, ku heräsin vast äskö. *nukkuu* Mut yritetään nyt kuitenki... *iihhih*

Tottakai yritin soittaessani purkittaa mixausta tosissani kaikilla niillä amatöörin taidoillani jotka mulla on. Kyseessä ei siis ollu ihan vaan satunnainen levyjen pyörittely kerta humalapäissäni, vaikka tulihan tuota bisseä tossa samalla litkittyä *slurps* En kuitenkaan ollu suunnitellu mitä veisuja mixiin tulee vaan soittelin fiilispohjalta levyjä valiten soittamisen aikana. Perinteiseen tapaan olin siis mietiskelly mixaukselle teeman ja pyrin pitäytymään siinä teemassa niin raita valintojen kuin soittoteknisestikkin tuon nauhotus session ajan.

Mitä mixin poustaukseen tulee niin, en varmaan olis poustannu mixausta jos en ite olis ollu siihe tyytyväinen taikka soittanu sitä asenteella ja kunnolla. Noita vasemmalla kädellä, sen suuremmalla ajatuksella tai kunnollisella yrityksellä tehtyjä mixejä kuulee ihan liian usein... *igor*

--
El Diablo

Juhgu

#52 • • Juhgu Virnistelijä
Noni, nyt kuulostaa paremmalta, eli imutanpa *hymy*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Absolute Alien

#53 • • Absolute Alien Lucifer Project

Juhgu, 15.7.2005 14:47:
Noni, nyt kuulostaa paremmalta, eli imutanpa *hymy*

No, nyt ku uskalsit mixsetin imuttaa niin kait annat myös jotain feedbäckiä mixille *vink*

--
El Diablo

Trixie

#54 • • Trixie
Oikein mukavan kuuloinen setti, tykkäsin*hymy*

--
face your fears and live your dreams

eDu

#55 • • eDu Team Telttajumitus
Huoh! Aika negatiivista palautetta on tullut monelta taholta... Minä tykkäsin kyseisestä mixistä ihan sikana! Tiukka meininki alko heti alusta jo jatkui loppuun asti! Ei mitään "turhia fiilistelyjä" vaan tiukkaa shittii! Näitä lisää ja paljon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*iloinen**jiihaa*
Absolute Alien

#56 • • Absolute Alien Lucifer Project

eDu, 18.7.2005 15:13:
Huoh! Aika negatiivista palautetta on tullut monelta taholta...

Onha tota palautetta tullu niin negatiivista kuin positiivistakin. Palautetta ja muuta keskustelua tän mixin topiciin on ainakin virrannu tasaseen tahtiin, ett siitä täytyy ainaki olla ilonen *iloinen* ...ja kyllähän tuota mixiä on imutettukkin ihan kiittettävä määrä *hihu*

eDu, 18.7.2005 15:13:
Minä tykkäsin kyseisestä mixistä ihan sikana! Tiukka meininki alko heti alusta jo jatkui loppuun asti! Ei mitään "turhia fiilistelyjä" vaan tiukkaa shittii! Näitä lisää ja paljon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*iloinen**jiihaa*

Mukava kuulla ett mixin soundi uppoo johonki ihan täysillä. Enköhän mä ainaki pidä omalt osaltani huolta siitä ett tätä julmaa mäiskettä kuullaan lisää. Oon kaavaillu täs ett soittelisin viel kaks mixausta tän vuoden aikana... *vink*

--
El Diablo

enrapture

#57 • • enrapture Cyberpunk
Kyllähän tän nyt kertaalleen kuunteli, tiedä siitä hardista ja repivästä saundista sitte ku ei tässä sellasta ollu. Aika munatonta IMO, tietysti maku asia.

--
Rave music aint what it used to be...

eDu

#58 • • eDu Team Telttajumitus
Siis olen tossa jonkun aikaa takaperin saanu ton poltettua levylle ja on tullut kuunneltua autossa aika moneeeeeeeeeeeeeen kertaan!!! Perskeles... pakko pistää viel isooooot *aplodit* tosta!
aivastus

#59 • • aivastus Ärsyttävä
Vallan mainio setti tämäkin, vaikkakin henkilökohtaisesti pidin enemmän Tortured Soulsista. Sinne se vaan tämäkin setti "unohtui" mp3-soittimeen muiden hyvien settien joukkoon piristämään päiviä *jiihaa*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Absolute Alien

#60 • • Absolute Alien Lucifer Project

xcft, 19.7.2005 17:46:
Vallan mainio setti tämäkin, vaikkakin henkilökohtaisesti pidin enemmän Tortured Soulsista. Sinne se vaan tämäkin setti "unohtui" mp3-soittimeen muiden hyvien settien joukkoon piristämään päiviä *jiihaa*

Mukava kuulla ett setti 'unohtu' mp3 soittimeen...toivottavasti se myös löytyy sieltä soittimesta ja soi vielä monen monta kertaa *hih*

Nyt alkaa olla se aika ett täytyy alkaa tekeen palautteesta yhteenvetoa ja yrittää ottaa opiks virheistä/puutteista ja pyrkiä parempaan tulevaisuudessa. Kiitos kaikille palautetta ja noin muutenkin keskusteluun osallistuneille *kiitoskiitos* ...ja kiitos myös vielä palautetta antaville *vink*

--
El Diablo