efo, 14.7.2005 11:15:
Joopajoo. Biittimiksus ihan kivasti hallussa ja muutenkin miksaustekniikka on ihan paikoillaan. Pari asiaa missä on korjattavaa on se, että vaikka biitti on kohdallaan niin vielä kun saat tahdit kohalleen ni sit on jo järkevän kuulosta, meinaa aika monessa vaihdossa biisit oli vaihdon aikana ihan eri kaupungeissa. Nää on ihan perusasioita mitä kannattaa opetella mut täytyy sanoa että on jo ihan kivasti aluillaan*joo*
Jeah, välillä vähä negaakin muukalaisen niskaan!
Oon lopputulokseen tyytyväinen ku setti o kuitenki soitettu lonkalta ihan fiilis pohjalta toinen käsi levyjä hyllyiltä ja lattialta hamuten tässä julmetussa kesähelteessä johon en oo vieläkään tottunu
Sit vielä muutama asia mistä pitää napista, toi suvanto vaihto don't stopin jälkee*eiei* ihan kiva idea ja yritys mut ei meikäläisee toiminu ja sitten se yks bäkspinni*eiei*
...joo ei toi don't stopin jälkeinen suvantovaihto onnistunu ihan niinku settiä soittaessa ajattelin sen menevän. Ihmekyllä se vaihto on ihmeen harvaa kuuntelijaa häirinny...ja se bäkspinni *iihhih* Noh se ei onnistunu täysin ja se kuulostaa ehkä aika irralliselta ku setissä o kikkailuu tollasille heitoille aivan liian vähän...
Alkupään saundi on aika munatonta huttua pääosin. Sit kun tulee found what were lookin for ni rupes jo enemmän kiinnostamaan ja loppupää olikin jo enemmän mun makuun.
65 min tällästä aika perus Uk HH narisuttelua on IMO aika raskasta kuunneltavaa ni oisin kaipaillu variaatiota joka on mun mielestä aika oleellista. Esim jotain vähän hard trancempaa tai muuten melodisempaa kipaletta kun oisit tiputtanu tonne johonki väliin ni avot*sydän*
Tää mixaus olikin suunnattu enemmän kansainvälisen maun mukaseks, ku viime mixauksen hardhouse/-nrg, nu nrg, trancecore sekotukset sai todella
tyrmäävää palautetta briteiltä, jenkkeiltä ja ausseilta. Joten täst tuli tällänen huoramixaus joka putoo niin ulkomailla kuin täällä kotoisassa Suomessakin. Variaatiota ois kyl täytyny saada enemmän sen myönnän itekki, mut en yksinkertaisesti soittaessa löytäny sopivia levyjä kätösiini
Mut ihan näin lopuks kiitos Efo tästä valaisevasta ja rehellisestä palautteesta!
Vain tulevaisuus näyttää osaaks tää pelle ottaa opiks näistä neuvoista
Ps. Mä tiiän ett mun seuraava mixaus tulee herättää tosi ristiriitaisia mielipiteitä!