Tosi amatööri kommenttia...
61 posts, 4 pages, 16,492 views
migizz, 4.7.2005 18:17:
Näin ekan kuuntelukerran jälkeen täytyy sanoa että setti on biisien puolesta karvan verran parempi kuin Tortued Souls (eli ihan v*tun hyvää). Taso pysy alusta loppuun samana kun taas TS alkoi mielestäni hemmetin hyvin mutta läsähti loppua kohden vähän (siis tosi vähän). Paha sanoa kumpi setti oli parempi, ehkä TS kun oli yllätyksellisempi mutta voi vielä mielipide muuttua kun kuuntelee useamman kerran.
migizz, 4.7.2005 18:17:
Tosi amatööri kommenttia...
hardikaveri, 7.7.2005 08:11:
1.
kyllä tää poika miksata osaa!!
vaihdot oli mun mieleen .. itsekkin suosin kunnon munakasta vaihtotaktiikkaa
kummatkin vaan päällekkäin ja puolibassoilla :D
ei mitää neiteilyä... odotetaan kunnes on pelkkä biitti niin sit vaihdetaan..
ja tälläisessä agressiivisessä vaihtelussa biisejäkin mahtuu mukavasti.. eikä vaan ne 6 biisiä/ tunti
2.
tää olis ollut kova setti 1999-2000
sillä biisivalikoima jumitti siellä
en siis ole pariin vuoteen seuraillut uk hardhouse/hard nrg skenee koska se kompastui just tähän..
eli samat liidit kaikilla... vai oliko kaikki casperin ja karimin biisejä??
alussa oli vähän vaihtelua tyylien välissä ja sitä olis toivonut loppuunkin...
3.
teh legends
tämän useimmat top of the pops dj on unohtanut
miksi ei enään käytetä floor fillereitä..vanhoja legendoja.
olin kuulevinani rib011.. don't stop...vai oliko se joku uusinta pressi..remiksin kera :D
joo eikun jatka vaan, mutta ilmaiseen malliin..
ant1, 8.7.2005 12:46:
Niin ja lisäys , itelle ei oikeen toimi toi liika pichattu UK saundi
Absolute Alien, 8.7.2005 13:11:
---
ant1, 8.7.2005 12:46:
Niin ja lisäys , itelle ei oikeen toimi toi liika pichattu UK saundi
---
Hassua Mikä on liiallisen pitchauksen raja? Tiedän ett tää o iha maku kysymys, mut mikä se o esim. sulla ant1?
ant1, 8.7.2005 16:47:
En tiiä paljon sä piiskasit mutta osa biiseistä kuulostaa jo mikkihiiren panemiselta
Absolute Alien,
Ei kyl Mikkihiiri jäi rauhaan ja annoin Minnihiirelle kyytiä
Parhaimmillaan tais olla just ja just +5 pitsii...syytän kesähelteitä ku ei jaksanu raiskata levareita sen kummemmin
Jinkso, 9.7.2005 16:01:
Musta tässä ei ole pitchi yhtään liian matalalla, ite soitan esim. tuon Tinribin We found What We're Looking 4:in vielä muutaman prosentin korkeemmalta. Mutta makuasiahan tuo on, ite oon mikkifani. :)
Setti itsessään on mahtava, pidän kovasti. Peukku!
Absolute Alien, 12.7.2005 02:12:
...ja mitä pitziin tulee niin mä kans soitan normaalisti ton Captainin veisun noin +7-8 pitsillä. Nyt tärkeintä oli mixin kiihtyvä rakenne ja mä ehdottomasti halusin sen biisin tohon väliin niin ei pystyny pitsaileen niin paljoa
onni3mk, 12.7.2005 16:11:
Viime setti oli niin pirun hyvä, et pakko imee. Kommenttia vähän myöhemmin
Absolute Alien, 12.7.2005 16:37:
Ihmettelinki ett eikös pörrö Onni aio tätä imaista ja kommentoida Viime mixin palautteen sä annoit muistaakseni säteissä tai rusheissa ku jotenki kierosti sulle selvis ett olin kyseisen sopan mixaillu
Odottelen palautetta innolla
onni3mk, 12.7.2005 18:09:
Joo, mä olen huono antaa palautetta. Arvosana kertokoon kaiken
½ viidestä *sydän*stä. Autokuuntelussa nousee varmaan viiteen
Hasse L.Hoff, 13.7.2005 14:59:
Ihmeen kaukana mikin/minnin raiskauksesta tämä oli verrattuna mitä on tottunut normaalisti ko. herraa kuuntelemaan. Tosin en myönnä, että tietäisin minkä kuuloista se edellämainittu raiskaus sessio on, enkä halua tietää mistä muut sen tietävät.
Hasse L.Hoff, 13.7.2005 14:59:
Limulle kun jaksat lähteä ja cdeen kiikuttaa minulle, niin lupaan laittaa sen itselle soimaan herätykseksi ihan vaan naapurin mummojen kiusaksi