The Insane Psycho mixed by Absolute Alien

61 posts, 4 pages, 16,463 views

GrimsouL

#21 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Näin ekan kuuntelukerran jälkeen täytyy sanoa että setti on biisien puolesta karvan verran parempi kuin Tortued Souls (eli ihan v*tun hyvää). Taso pysy alusta loppuun samana kun taas TS alkoi mielestäni hemmetin hyvin mutta läsähti loppua kohden vähän (siis tosi vähän). Paha sanoa kumpi setti oli parempi, ehkä TS kun oli yllätyksellisempi mutta voi vielä mielipide muuttua kun kuuntelee useamman kerran. *aplodit*

Tosi amatööri kommenttia... *justjoo*
Absolute Alien

#22 • • Absolute Alien Lucifer Project

migizz, 4.7.2005 18:17:
Näin ekan kuuntelukerran jälkeen täytyy sanoa että setti on biisien puolesta karvan verran parempi kuin Tortued Souls (eli ihan v*tun hyvää). Taso pysy alusta loppuun samana kun taas TS alkoi mielestäni hemmetin hyvin mutta läsähti loppua kohden vähän (siis tosi vähän). Paha sanoa kumpi setti oli parempi, ehkä TS kun oli yllätyksellisempi mutta voi vielä mielipide muuttua kun kuuntelee useamman kerran. *aplodit*

Tää setti oliki tehty hieman kansainvälisemmän maun mukaisesti yhen genren mixisetix, ku ulkomailla jostain syystä ei hirveesti lämmetty tortured soulsin monityyli sekoitukseen.

Ens kerralla onki tiedossa sit uus moni tyyli sekamelska mixi tiedossa. Mixi tulee ulos mun pilipali valokuvasivustojen avauksen yhteydessä. Päivämäärä on vielä auki *hymy*

migizz, 4.7.2005 18:17:
Tosi amatööri kommenttia... *justjoo*

Kaikki mielipiteet on tervetullutta palautetta oli sit amatööri tai pro kommenttei. Toivoisin vaan ett immeiset olis vähä aktiivisempia ton palautteen antamisen kanssa. Sitä kun tulee aivan liian harvalta kuuntelijalta... *hmph* Eli kiitos kaikille palautetta antaneille! *iloinen*

--
El Diablo

hrdkvr

#23 • • Edited hrdkvr KURGO
nonniin vihdoin kuuntelin...

1.

kyllä tää poika miksata osaa!!

vaihdot oli mun mieleen .. itsekkin suosin kunnon munakasta vaihtotaktiikkaa
kummatkin vaan päällekkäin ja puolibassoilla :D

ei mitää neiteilyä... odotetaan kunnes on pelkkä biitti niin sit vaihdetaan..

ja tälläisessä agressiivisessä vaihtelussa biisejäkin mahtuu mukavasti.. eikä vaan ne 6 biisiä/ tunti

2.

tää olis ollut kova setti 1999-2000
sillä biisivalikoima jumitti siellä
en siis ole pariin vuoteen seuraillut uk hardhouse/hard nrg skenee koska se kompastui just tähän..
eli samat liidit kaikilla... vai oliko kaikki casperin ja karimin biisejä??
alussa oli vähän vaihtelua tyylien välissä ja sitä olis toivonut loppuunkin...

3.

teh legends

tämän useimmat top of the pops dj on unohtanut

miksi ei enään käytetä floor fillereitä..vanhoja legendoja.
olin kuulevinani rib011.. don't stop...vai oliko se joku uusinta pressi..remiksin kera :D

joo eikun jatka vaan, mutta ilmaiseen malliin..

--
-keep it hard-

Blues

#24 • • Blues Koning van Afrika
Vaihdot pelaa, musa ei ole tylsää, oma fiilis pysyy huipussa koko ajan. Loistava setti! Tällaista kuulee harvoin ja se on usein oikeaa herkkua :)

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Absolute Alien

#25 • • Absolute Alien Lucifer Project

hardikaveri, 7.7.2005 08:11:

1.

kyllä tää poika miksata osaa!!

vaihdot oli mun mieleen .. itsekkin suosin kunnon munakasta vaihtotaktiikkaa
kummatkin vaan päällekkäin ja puolibassoilla :D

ei mitää neiteilyä... odotetaan kunnes on pelkkä biitti niin sit vaihdetaan..

ja tälläisessä agressiivisessä vaihtelussa biisejäkin mahtuu mukavasti.. eikä vaan ne 6 biisiä/ tunti

Kiitos ja kumarrus! *iloinen*

Tällä kertaa päätin käyttää agressiivisempaa vaihtotekniikka kun tarkoitus oli pitää rankkaa meininkiä alusta loppuun sen suurempia suvantovaiheita.

Joo, en oikeen ite tykkää sellasista n. 70 minuutin seteistä jossa o se 6-10 veisua oli sitten musiikki genre mikä tahansa.

Aika mukavasti olen yleensä noita biisejäkin saanu aina mahdutettua mixisetteihini käytin minkä tyyppisiä vaihtoja tahansa. Tässä mixauksessa jäi vähän harmittamaan toi 66 minuutin pituus, ku yleensä tähtään ainakin yli 70 minuuttiin. *igor*

2.

tää olis ollut kova setti 1999-2000
sillä biisivalikoima jumitti siellä
en siis ole pariin vuoteen seuraillut uk hardhouse/hard nrg skenee koska se kompastui just tähän..
eli samat liidit kaikilla... vai oliko kaikki casperin ja karimin biisejä??
alussa oli vähän vaihtelua tyylien välissä ja sitä olis toivonut loppuunkin...

Jaa että vuonna 1999-2000...voi olla vaik kyl se old school soundi eroaa ainakin jonkin verran tästä nykyisestä hard house/-nrg soundista. Ei se ero ehkä suuri ole mut kyl sen huomaa... *iihhih*

Levyjä on nykyään suht helppo saada ja ne on kaikkien käsien ulottuvilla jos vaan löytyy rahaa jolla niitä ostella. *hihu* ...mut joo, en oo enää vähään aikaan edes miettiny ett yrittäsin väkipakolla kuunnella ja ettiä sellasia ralleja jota kukaan muu ei ois soitellu. Senpä takia oon pyrkiny panostamaan muihi osa-alueisiin enempi. Virheettömään biitti mätsäykseen, vaihtotekniikoihin, setin rakenteeseen ja rakennukseen ja luomaan settini jonkin teeman tai ajatuksen ympärille.

Kaikki raidat eivät olleet casperia saatika sitten karimia *hihu* Kummaltakin kyllä löytyy oma raitansa mixistä...

Joo, tyylivaihtelu jäi vähä vähäisemmälle lopussa. Tätä pulmaa yritin ratkaista mixatessani settiä, mut en vaan saanu tarpeeks eroa syntymään loppukohden. *hmph*

3.

teh legends

tämän useimmat top of the pops dj on unohtanut

miksi ei enään käytetä floor fillereitä..vanhoja legendoja.
olin kuulevinani rib011.. don't stop...vai oliko se joku uusinta pressi..remiksin kera :D

joo eikun jatka vaan, mutta ilmaiseen malliin..

Don't stoppihan se siinä lähtee rullaa hoovereilla siinä loppupuoliskolla. Se o soitettu uusinta pressin vinyyliltä, vaikka oishan tuo alkuperäinen vinyylikin ollu tuolla hyllyssä *hih*

Joo, kyllähän noita vanhoja hienoja veisuja tuolta levyhyllystä löytyy. esim. melkein kaikki tinrib recordingsin rallit löytyy *iloinen*

Mä en niitä ainakaan ole unohtanut *grr* Mun levylaukussaniki makoilee aina muuta ribbi, bulletprooffi ja vanhoja käktain levyjä. *hymy*

--
El Diablo

antonsonin

#26 • • Edited antonsonin laserpoint.
Joo tekniikan osalta ihan perushyvää kuuneltavaa mutta ei noita miljoona kertaa ennen kuultuja raitoja.

Niin ja lisäys , itelle ei oikeen toimi toi liika pichattu UK saundi *hih*
Absolute Alien

#27 • • Absolute Alien Lucifer Project

ant1, 8.7.2005 12:46:

Hassua *hih* Mikä on liiallisen pitchauksen raja? Tiedän ett tää o iha maku kysymys, mut mikä se o esim. sulla ant1?

Täs mixissä mun mielestä ei oo pitsii biiseissä mitenkään erikoisesti, koska mun virittämättömät teknarit ois kyenny viel piiskaamaan vinyyleihin vauhtia ja viel ihan helposti *hihu*

--
El Diablo

antonsonin

#28 • • antonsonin laserpoint.

Absolute Alien, 8.7.2005 13:11:
---
ant1, 8.7.2005 12:46:

---

Hassua *hih* Mikä on liiallisen pitchauksen raja? Tiedän ett tää o iha maku kysymys, mut mikä se o esim. sulla ant1?

En tiiä paljon sä piiskasit mutta osa biiseistä kuulostaa jo mikkihiiren panemiselta *hih*
Absolute Alien

#29 • • Edited Absolute Alien Lucifer Project

ant1, 8.7.2005 16:47:
En tiiä paljon sä piiskasit mutta osa biiseistä kuulostaa jo mikkihiiren panemiselta *hih*

Ei kyl Mikkihiiri jäi rauhaan ja annoin Minnihiirelle kyytiä *grr* *hih*

Parhaimmillaan tais olla just ja just +5 pitsii...syytän kesähelteitä ku ei jaksanu raiskata levareita sen kummemmin *pahis*

--
El Diablo

Jinkso

#30 • • Edited Jinkso FINRG

Absolute Alien,

Ei kyl Mikkihiiri jäi rauhaan ja annoin Minnihiirelle kyytiä *grr* *hih*

Parhaimmillaan tais olla just ja just +5 pitsii...syytän kesähelteitä ku ei jaksanu raiskata levareita sen kummemmin *pahis*

Musta tässä ei ole pitchi yhtään liian matalalla, ite soitan esim. tuon Tinribin We found What We're Looking 4:in vielä muutaman prosentin korkeemmalta. Mutta makuasiahan tuo on, ite oon mikkifani. :)

Setti itsessään on mahtava, pidän kovasti. Peukku!
Absolute Alien

#31 • • Absolute Alien Lucifer Project

Jinkso, 9.7.2005 16:01:

Musta tässä ei ole pitchi yhtään liian matalalla, ite soitan esim. tuon Tinribin We found What We're Looking 4:in vielä muutaman prosentin korkeemmalta. Mutta makuasiahan tuo on, ite oon mikkifani. :)

Setti itsessään on mahtava, pidän kovasti. Peukku!

Kiitos ja mukava ett pidit setistä! Lisää mikkipolkkaa tiedossa... *hihu*

...ja mitä pitziin tulee niin mä kans soitan normaalisti ton Captainin veisun noin +7-8 pitsillä. *hymy* Nyt tärkeintä oli mixin kiihtyvä rakenne ja mä ehdottomasti halusin sen biisin tohon väliin niin ei pystyny pitsaileen niin paljoa *hmph*

--
El Diablo

Jinkso

#32 • • Edited Jinkso FINRG

Absolute Alien, 12.7.2005 02:12:
...ja mitä pitziin tulee niin mä kans soitan normaalisti ton Captainin veisun noin +7-8 pitsillä. *hymy* Nyt tärkeintä oli mixin kiihtyvä rakenne ja mä ehdottomasti halusin sen biisin tohon väliin niin ei pystyny pitsaileen niin paljoa *hmph*

Toi kyllä kieltämättä on hyvä syy. =) Mun omissa seteissä BPM on yleensä pysyny samalla, korkeella mikkiasteella, ni ei oo tota vielä onneksi tullut vastaan. :)

Edit: Ja uutta mikkipolkka odotetaan innolla, linjat valmiiksi viritettyinä!
onni3mk

#33 • • onni3mk Onni on.
Viime setti oli niin pirun hyvä, et pakko imee. Kommenttia vähän myöhemmin *hih*

--
Onni on.

Absolute Alien

#34 • • Absolute Alien Lucifer Project

onni3mk, 12.7.2005 16:11:
Viime setti oli niin pirun hyvä, et pakko imee. Kommenttia vähän myöhemmin *hih*

Ihmettelinki ett eikös pörrö Onni aio tätä imaista ja kommentoida *hih* Viime mixin palautteen sä annoit muistaakseni säteissä tai rusheissa ku jotenki kierosti sulle selvis ett olin kyseisen sopan mixaillu *hihu*

Odottelen palautetta innolla *iloinen*

--
El Diablo

onni3mk

#35 • • onni3mk Onni on.

Absolute Alien, 12.7.2005 16:37:
Ihmettelinki ett eikös pörrö Onni aio tätä imaista ja kommentoida *hih* Viime mixin palautteen sä annoit muistaakseni säteissä tai rusheissa ku jotenki kierosti sulle selvis ett olin kyseisen sopan mixaillu *hihu*

Odottelen palautetta innolla *iloinen*

Oho, ihan ihmettelit ja odotit mun kommenttia *ding**blush*

Joo, nyt kuunteluun *nuotti*

--
Onni on.

onni3mk

#36 • • onni3mk Onni on.
Mä oon niin huono antaa palautetta, mut koitetaan.

Tykkäsin, taas kerran *vink* Lopussa rupes tää tykitys tylsistyttää, mut se johtuu varmaan vaan tästä kuumuudesta, tekee mieli kuunnella jotain kevyempää. Alku on tosi nannaa. Pitää kuunnella se edellinen täs joku päivä ja katsoa kumpi on parempi. Muistaisin, et tykkään enemmän siitä edellisestä. Kivoja semmosia paukutus kohtia *vink*

Tää menee kyl ehdottomasti levylle ja autoon. Onni paukuttaa menemään taas tuhatta ja sataa tuolla teillä tän tahdissa.

Joo, mä olen huono antaa palautetta. Arvosana kertokoon kaiken

*sydän**sydän**sydän**sydän* ½ viidestä *sydän*stä. Autokuuntelussa nousee varmaan viiteen *hih*

--
Onni on.

Absolute Alien

#37 • • Absolute Alien Lucifer Project

onni3mk, 12.7.2005 18:09:

Joo, mä olen huono antaa palautetta. Arvosana kertokoon kaiken

*sydän**sydän**sydän**sydän* ½ viidestä *sydän*stä. Autokuuntelussa nousee varmaan viiteen *hih*

Neljä ja puol viidestä! Kiitos palautteesta Onniseni! Näkyy maistuvan muillekin immeisille ku näitä kommentteja ja saatua palautetta lukee *iloinen*

--
El Diablo

o_°

#38 • • o_°
Tulipas kuunneltua vihdoin kokonaan. *hih*

Alku oli vähän *ding*, mutta loppuosa setistä oli ihan kuunneltavaa.
Teknisesti taattua absolutisti muukalaista, mutta vain muutamaa biisiä pääsi fiilistelemään.
Tosin en ole tämmöisen nyrkityksen ystävä ollenkaan, sulalla ja steariinilla pääsee pidemmälle *vink*

Ihmeen kaukana mikin/minnin raiskauksesta tämä oli verrattuna mitä on tottunut normaalisti ko. herraa kuuntelemaan. Tosin en myönnä, että tietäisin minkä kuuloista se edellämainittu raiskaus sessio on, enkä halua tietää mistä muut sen tietävät.

Limulle kun jaksat lähteä ja cdeen kiikuttaa minulle, niin lupaan laittaa sen itselle soimaan herätykseksi ihan vaan naapurin mummojen kiusaksi *hih*
or_neon

#39 • • Edited or_neon mr2090
Kyl potkii... Ihan sika hyvä ja energinen pakkaus! Näitä lisää...*joo**pahis*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Absolute Alien

#40 • • Absolute Alien Lucifer Project

Hasse L.Hoff, 13.7.2005 14:59:
Ihmeen kaukana mikin/minnin raiskauksesta tämä oli verrattuna mitä on tottunut normaalisti ko. herraa kuuntelemaan. Tosin en myönnä, että tietäisin minkä kuuloista se edellämainittu raiskaus sessio on, enkä halua tietää mistä muut sen tietävät.

Kuitenkin haluisit tietää... *vink* Et tiedä mistä jäät paitsi *hihu*

Hasse L.Hoff, 13.7.2005 14:59:
Limulle kun jaksat lähteä ja cdeen kiikuttaa minulle, niin lupaan laittaa sen itselle soimaan herätykseksi ihan vaan naapurin mummojen kiusaksi *hih*

Täytyy varmaan lähtee limulle ja sujauttaa tää setti ihan levyllä sulle ett saadaan naapurin mummonki kommentit tälle mixisetille *nauru* Lupaat kans sit poustaa tänne ihan sanatarkkaan naapureiden kommentit... *muhaha*

--
El Diablo