Perjantainan on työpaikan pippalot..siis ilmasta ruokaa ja juomaa,toivottavasti siinä määrin että toi tampereen olematon yöelämä alkaa tuntuu ees vähän houkuttelevalta.
Lauantaian ois kesätanssit..hhmmm..ja nättiä ilmaa on luvannu.Houkuttelis*joo*
jos vaan energialataus on kohdallaan la, niin ajattelin tanssia koipeni ruvelle solareissa.
sen jälkeen joku varmaan hoitaa mut junaan, et pääsen pakkaileen, ku muutto lähestyy.
Rassaan koko viikonlopun mun corollaa. Hitsaan reikiä umpeen ja maalaan ne korealla kullanvärillä. Vaihdan mittarilamput ja mittaan pakokaasut. Olen myös ajatellut sijoittaa uuteen ensiapulaukkuun, jotta olen aina valmiina kun jossain rysähtää tai jotain. Pesen tietysti myös sen ja kiillotan oikeen shinikseks. Imuroidahan pitää tietysti ja ikkunat pestä niin että luulee ettei ole laseja ollenkaan. Ja jos kaiken tuon jälkeen jää aikaa. Hyppään kuin uuteen autooni ja hurautan kaupungille ja vedän hirveeetä rinksaa ja kilpailen amispoikien kanssa. Kumi palamaan, muttei liikaa ettei huippulaadukkaat renkaani kärsi. Sellaist täälä.*yessir**taputapu**iihhih*
Sinza, 25.8.2005 20:45:
Koko viikonloppu menee Amsterdamissa ! Lauantaina sitten Mystery Land -bileisiin !
Oih. Mystery Landiin olis itsekin halunnut, mutta Dancevalley verotti sen verran opiskelijan budjettia, että jää toiseen kertaan. Varmasti todella hyvät pipikset.