mitä teet tulevana viikonloppuna?

1,367 posts, 69 pages, 493,905 views

Flamie

Posts: 478

#182 • • Flamie
Nukun pitkään ja hartaasti. Vois pyhittää koko vkolopun vaan löhöämiseen. *hihu*
Jutu

Posts: 3,054

#183 • • Jutu Blondi

nomic, 25.8.2005 21:49:
neutronipommin...


Ookoo, ootko milloin viimeksi nukkunut? *nauru*

Mutta joo, viikonloppuna todennäkösesti oon vaan kotona ja opiskelen *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

vanhus

Posts: 889

#184 • • vanhus
töitä töitä mitäs muutakaan meen varmaan kottomaan jonkun pätkän elokuvateatteriin*joo**ankka**hih*
Tropico

Posts: 246

#185 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Historiaa...
PieceOfMind

Posts: 628

#187 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.
Maalaan meidän talon kerhohuoneen seiniä ja grillaan makkaraa *hihu* Biletykset on tältä viikolta jo hoidettu, viikonloppuna otan kerrankin ihan iisisti.
Trixie

Posts: 1,342

#188 • • Trixie
Koitan grillaa hyväs seuras ja viettää hieman synttäreitä*hihu* Huomen olis kaverin tanskasta paluu- hipat joten pitää mennä toivottaa se tervetulleex takas suomeen*iloinen*

--
face your fears and live your dreams

Avatar
#189 • • candyraver Guest
Mennään yhen "tyhmän"*sydän* kanssa leffaan kattomaan Sin City. Ja sit vietetään viikonloppu kotona kahestaan..*vink**plur* niin parasta!
La Petite

Posts: 1,160

#190 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

candyraver, 26.8.2005 02:22:
Mennään yhen "tyhmän"*sydän* kanssa leffaan kattomaan Sin City. Ja sit vietetään viikonloppu kotona kahestaan..*vink**plur* niin parasta!



höh olisin halunnu nähdä sen kans... mut ei ainakaa tänä viikonloppuna ku oon hiekkalaatikolla *hih*

--
Rem tene, verba seqventur

FAIRI

Posts: 558

#191 • • FAIRI

sune, 25.8.2005 20:33:
---
FAIRI, 17.8.2005 12:33:
makaan. luen. nautin. ehkä juon.
syön hyvin. sen semmosta

---


mikä helvetin "ehkä" *muhaha*


no kai se on pakko

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

zenny

Posts: 1,145

#192 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
varmaan kattelen leffoi...mut en ainaka masistele!!! *nauru* *joo*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Avatar
#193 • • Windy Guest
Lähen risteilylle!!*jiihaa**plur**jiihaa*
keijukainen

Posts: 1,599

#194 • • keijukainen kiksumurmeli
Vietän omia synttäreitä, käydää ehkä tykkimäessä ja sit viel juhlimaa kaverin pojan 1-vuotis synttäreitä :)

--
*seepla*

Avatar
#195 • • candyraver Guest

La Petite, 26.8.2005 09:02:
höh olisin halunnu nähdä sen kans... mut ei ainakaa tänä viikonloppuna ku oon hiekkalaatikolla *hih*



Oli kyllä loistava leffa*joo* Ja vaikka Tarantino oli tossa leffassa(Sin City) vain vieraileva ohjaaja, niin kyllä hänen "kädenjälki" on nähtävissä, oon taas niin myyty*aplodit*
Suosittelen ehdottomasti,tosi kekseliäs ja hieno kokonaisuus. Ja ihan *vinkvink* mikäli tennispalatsi tai kinopalatsi alkaa olla jo liian tuttuja paikkoja(stadissa siis) niin suosittelen Bristol 1:stä ja siellä parven ekaa riviä. Ite kävin ekaa kertaa peruskoulun jälkeen kyseisessä teatterissa ja varmasti mennään uudestaan.
Jago

Posts: 4,039

#196 • • Jago un-trained monkee
Toivon bailaavani lauantaina kunolla kun en perjantaina kerkee ja vietän toivottavasti yöni jonkun iskemäni tyypin luona

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

zenny

Posts: 1,145

#197 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Varmaa pitkäst aikaa lähen juomaa perjantain.... jee jee... kiinnostus nyt aika miljoona mut toivottavast perjantain kiinnostais vähä enemmän...*joo*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

styrOx

Posts: 485

#199 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
Ajattelin hukuttaa työn tuottaman vkäyrän.....ja mennä labiin..

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

lunake

Posts: 800

#200 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Juhlin, juhlin ja juhlin.... *känni**jiihaa**nuotti*




*sydän*

--
Hedelmällisyys on påp!