Mitä söit tänään?

1,299 posts, 65 pages, 268,530 views

Avatar
#141 • • Cera Guest
vaeltajatar:

on vähän sellanen jännä olo, ei tee mieli ruokaa. totta kai on se, että ihastuminen vie nälän...*pihkassa*



samis ! ^__^

Tosin töissä pakottavat mut syömään *suru* Ne aina kyttää miten plajon otan ruokaa ja.. no kai se on hyvä, kun ei oo rahaa syödä iltasin jos vaikka iskee nälkä. Mun paastoilut ei kyllä hirveesti edes näy *mur*

Ööh. tänään oli Pinaattilettuja ja perunoita. joku ihme salaatti ja .. öö. se vihree.. punanen.. ja pyöreä ja mehukas. ääh. ennytsaapäähäni *häh*
UnityF

Posts: 15,721

#142 • • UnityF joo just se
Meijän lähikauppaan tuli tänään vieraax kauppaneuvos paukku... Siellä oli sit tarjolla kahvii, kakkuu, pipareita ja mehuu... Tietenkin mun piti kaikkea maistaa...*nauraa**iloinen**nauru*
Avatar
#143 • • Pirpeli Guest
iänikusia muroja.....mut ne on namia, ja sitte äskön wannabe-kiinalaisruokaa ie. paistettua riisiä ja kananmunaa, kaikilla mahdollisilla maustekastikkeilla.
Panfobia

Posts: 521

#144 • • Panfobia
En oikeestaan yhtään mitään...oon vähän *nuha* eikä ruoka maistu... Yleensä mä kyllä oon koko ajan mässyttämässä jotain. *hymy*

--
*sydän*

Katrina

Posts: 605

#145 • • Katrina
Ei olla vielä syöty, mutta mennään jannen kanssa kohta alakerran Kiinalaiseen...
sune

Posts: 2,096

#147 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Kanaa ja riisiä.. sit tietysti vähä karkkia ja nuudeleita *joo*

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#148 • • ikj Guest
home made pizza*hih* ja päivällä töissä hampurilaisii...*possu*
HzO

Posts: 266

#149 • • HzO 9mm burana auttaa
tän vedin unicafen pastaa, hitto oli joku laskimo veri suoni siinä sopassa. *hmph* vähän meinas tulla..... joo voi olla että pe ei ole enää pasta päivä. Harmi hyvää se oli kuitenkin

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Roger Roger

Posts: 3,372

#150 • • Roger Roger Kentti
Tänään päivällä söin vain yhden leivän ja yhden lihapasteijan. Odotan iltaa, kun pääsen syömään PALJON!

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

UnityF

Posts: 15,721

#151 • • UnityF joo just se
voih... mä olin jonkun aikaa sitten aloittanut suklaa lakon ja tänään en sit oo mitään muuta syönny kun suklaata... voih mua...*suru*
Avatar
#152 • • Pirpeli Guest
lakot on kökköi. ne pettää suurimmalla osalla kuitenkin. tai ainakin joillain. söin pahaa kanakastiketta ja paakkuuntunutta riisiä. tekee mieli mozzarellatikkuja*slurps*
Avatar
#153 • • Cera Guest
Olen aloittanut Cola lakon. JOKA KESTÄÄ IHAN VARMANA !!! *mur*

Ja iiihan kohta ajattelin tehdä hyvää ruokaa. jotain muutakuin nuudeleita ^__^

Kananugetteja ja riisiä *slurps*
Panfobia

Posts: 521

#154 • • Panfobia
Äitin kokkaamaa uunilohta & perunoita. *slurps* Jälkkärinä omatekemiä mokkapaloja. *slurps**slurps* Jälkkärin jälkkäriks toivottavasti paljon oman kullan pusuja. *sydän*

--
*sydän*

Avatar
#155 • • hyperventilaatio Guest
aamulla leipää ja teetä, illalla varmaankin nuudeleita ja makaronilaatikkoo.
Opamox

Posts: 489

#156 • • Opamox
Ite tekemää makaronisipulitomaatticurrymössöä.Meni vähän vegeilyks mut oli ihan syötävää. *hymy* Hauskaa säveltää ja taikoa aterioita tyhjästä jääkaapista. *joo*

*super*dupa
UnityF

Posts: 15,721

#157 • • UnityF joo just se
Mä oon syöny ihan jumalattoman paljon riisiä tänään... Riisi on vaan niin pirun hyvää... Ja kaiken kruunaa kun laittaa vähän juustoraastetta päälle.... nam...*slurps**plur**slurps*
Avatar
#158 • • hyperventilaatio Guest
Spagettii, papuja, kahvii, leipää, pullaa... Kekseliäisyyden puutettako?
Avatar
#160 • • Pirpeli Guest
mannapuuroa ja oksennusväristä halloween-boolia