Mitä söit tänään?

1,299 posts, 65 pages, 267,967 views

Texx

Posts: 650

#121 • • Texx ^_^
*possu* Oon syöny tänää leipää ja muroi !1 *hih*

--
*piis*

terrae

Posts: 454

#122 • • terrae
Aamulla ennen kouluun lähtöä kolme itsetehtyä porkkanasämpylää ja juustoa päälle + vettä.

Päivällä koulussa jotain kanaperunalaatikkoa tms., 2 leipää, lasi maitoa, lasi vettä, salaattia ja 2 annosta marjarahkaa jälkiruuaksi.

+ pitkin päivää paljon vettä.

Iltaruuaksi luultavasti taas niitä itsetehtyjä sämpylöitä ja ehkä jugurttia...
Danskuh

Posts: 675

#123 • • Danskuh pikku-Dee
dippasin vihanneksii!!nam!!ja litran jätskii,jätskii en kyl dipanut ...ja illal leipää ja kaakaoo...(turvoxis) *voiei*
HzO

Posts: 266

#124 • • HzO 9mm burana auttaa
'Jeps toi mutsin luo visiitille on meinaa kuukauden kohokohta.
*nauru*

en millään jaksa odottaa seuraavaa kertaa ku pääsee syömään oikeeta ns terveellistä safkaa. Ja eikä tarvii miettiä paljox tää lusikallinen maksaa.


TJ mutsin luo 2*ökkö*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Sirutus

Posts: 38

#125 • • Sirutus
Tais taas tulla syötyä sitruuna,piru vie!*justjoo*
vaiqi

Posts: 21

#126 • • vaiqi
Rayu:



Tais taas tulla syötyä sitruuna,piru vie!*justjoo*





...ja enkeli tuo...*hih*

--
;)wl

Opamox

Posts: 489

#127 • • Opamox
Uh, melkee koko päivän ollu masu pipi. *nyyh*
Söin heses tortilla-aterian ja kaikkee muuta paskaa koko päivän....*poks*

MUN ON NII PAHA OLLA!!!! *nyyh**suru**nyyh*

*purr*

no, ehkä se siit. *hymy*
Avatar
#128 • • Dorka Guest
Tänään oon syöny intialaista safkaa, juonu jotain 2 litraa (vettä ja limua) ja nyt tein tossa illalla ittelleni 3 litraa japanilaista miso keittoa mistä varmaan syön puolet ja puolet sitten aamiaiseksi :)
terrae

Posts: 454

#129 • • terrae
Aamulla ruisleipää, päivällä koulussa jotain porsaanleikettä (hitsi ku oli hyvää). Kämpillä illalla en juuri muuta ku pari verilättyä, suklaata ja jugurttia *hih* Ja ehkä vähän lisää suklaata.
Syder

Posts: 2,255

#130 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Suklaa on hyvää. *joo*

--
Divida et impera.

Katrina

Posts: 605

#131 • • Katrina
Söin ihan kaikkea epäterveellisrtä enkä jättänyt syömättä mitään mitä piti jättää syömättä. Hitto vie. Valmiina painonvartijoihin!
Avatar
#132 • • Dorka Guest
Katrina:

Söin ihan kaikkea epäterveellisrtä enkä jättänyt syömättä mitään mitä piti jättää syömättä. Hitto vie. Valmiina painonvartijoihin!



no tuota... ehkä tuolla elopainolla mitä edustat voisit syödä enemmänkin epäterveellisesti? *pihkassa*
Kolera

Posts: 4,256

#133 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Avernian:


Hmm... siis päivässä pitäisi olla 5-6 ateriaa, juoda 2,5 litraa vettä ja syödä puoli kiloa kasviksia. *justjoo* Ei ihan onnistu multa.


Aikast levotonta. 3-4 ateriaa päivässä joka kerta litra vettä ja mä vaan kasvan sivuttain.
Paino=voimaa ylipaino=ylivoimaa. *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Syder

Posts: 2,255

#134 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Kolera:

Avernian:
Hmm... siis päivässä pitäisi olla 5-6 ateriaa, juoda 2,5 litraa vettä ja syödä puoli kiloa kasviksia. *justjoo* Ei ihan onnistu multa.
Aikast levotonta. 3-4 ateriaa päivässä joka kerta litra vettä ja mä vaan kasvan sivuttain.
Paino=voimaa ylipaino=ylivoimaa. *hih*



Eikyl iha tolleekaa...

--
Divida et impera.

Katrina

Posts: 605

#135 • • Katrina
Dorka:

Katrina:Söin ihan kaikkea epäterveellisrtä enkä jättänyt syömättä mitään mitä piti jättää syömättä. Hitto vie. Valmiina painonvartijoihin!

no tuota... ehkä tuolla elopainolla mitä edustat voisit syödä enemmänkin epäterveellisesti? *pihkassa*



Elopaino nousee huolestuttavasti...
*pelle*

No mutta en masennu, syksyllä kun on pimeää täytyy syödä sen mukaisesti!
Avatar
#136 • • Dorka Guest

Katrina:

Elopaino nousee huolestuttavasti...
*pelle*




Sä voisit sit lahjottaa muutaman ylikilon tänne kans... söin (tai urheilisin) mä miten paljon tai vähän tahansa niin aina oon +/- 55 *voiei*
UnityF

Posts: 15,721

#137 • • UnityF joo just se
Mä oon syönny tänään 3 palaa leipää jossa oli metukkaa ja yhen viilin ja yhen vadelma munkin... nam nam...*purr**purr**purr**purr**purr**purr*
Katrina

Posts: 605

#138 • • Katrina
Dorka:

[




Sä voisit sit lahjottaa muutaman ylikilon tänne kans... söin (tai urheilisin) mä miten paljon tai vähän tahansa niin aina oon +/- 55 *voiei*



Ole hyvä vaan. Lahjoitan enemmän kuin mielelläni!
*ökkö*
Avatar
#139 • • yana Guest
söin jotain portugalilaista valkosipulipossumössöö, ja salattia jossa oli 3 iiisoa valkosipulinkynttä jotka oli pakko pureskella iihan mössöks että varmaan tuntuu maku. ja vielä leivänpäälle valkosipulilevitettä.

haisen varmaan perjantaiankin vielä valkosipulille, vaan eipä flunssa iske

[muokattu 16.10.2002 16:58]
Avatar
#140 • • Pirpeli Guest
haiseva yana...mulle ei ruoka maistu, mutta oon litkiny kardemummalla ja kanelilla maustettua kahvia. on vähän sellanen jännä olo, ei tee mieli ruokaa. totta kai on se, että ihastuminen vie nälän...*pihkassa*