Mitä söit tänään?

1,299 posts, 65 pages, 267,965 views

Roger Roger

Posts: 3,372

#281 • • Roger Roger Kentti
Aivan hiton ison pizzan. Oli muuten pahaa*mur*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Kolera

Posts: 4,256

#282 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Roger Roger:

Aivan hiton ison pizzan. Oli muuten pahaa*mur*


mistäs ostit ja mitä ni tiedetää olla toistamatta virhettä

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Tyeicha

Posts: 5,807

#283 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
"knorr'in 1.. 2.. enjoy. korma indian coconut curry"- moskaa.. ainoa hyvä täs ruuassa on riisi *uuh*. en suosittele!!

--
-Tyeicha-

FreeFall

Posts: 2,256

#285 • • FreeFall music addict
Riisiä, kanaa (pataa) ja kaikkee tulista...ja juomaks viiniä (of course)
Chinese food makes The Rules*heiii**slurps*

--
Lintuperspektiivi

She

Posts: 717

#286 • • She
Ylimaustettuaja lohkoperunoita.. Vähän lipsahti maustokäsi.. Vaikka siis se oli oikein maukasta ja sopivaa*slurps**iloinen*
Germitbiili

Posts: 1,070

#287 • • Germitbiili Ihmepoika
aah aiai ei hyvää ruokaa....intin pakki safkaa ei maistu tosiaankaa hyvältä!!!onneks pääs lomille ni heti himas pääs syömää kunnon sapuskaa!!!*plur*

--
NO SHIT SHERLOCK

Avatar
#288 • • Dorka Guest
...nyt oon ollu laiska, tonnikala salaattia vain *häh*
Avatar
#289 • • Taika Guest
Ylikypsän banaanin ja mandariinin..*eiei* Ja PALJON kahvia!*joo* Sillä sitä jaksaa kun jääkaapissa ei ole edes valoja..*vink*
lostgone

Posts: 2,493

#290 • • lostgone
Mun ruokavalioon sisältyy kahvia ja hapankorppuja ja kaikki viitamiinit mitä en noista tänäänkään saanu ni sain askillisesta tupakkaa.. ja olo o taas ni hyvä..*purr*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Tapi

Posts: 1,437

#291 • • Tapi Dreamstate
Sodexho oli kokannut mulle työpäivän ratoksi kanaa mangokastikkeessa, joka saa arvosanan tyydyttävä.

Viimepäivinä varsinkin tuolla sanomassa on ollut Janssonin kiusaus kovin usein aiheena. Tässä ohje; helppoa, nopeaa ja sairaan hyvää!
*piis**igor**piis*
1prk. anjovisfileitä
2pss. perunasipulisekoitusta
1 kananmuna
3dl kermaa
mustapippuria
juustoraastetta
(korppujauhoja)
(suolaa)

kaada perunasipulisekoitukset vuokaan. Sekoittele niiden sekaan paloitellut anovikset. Sekoita kermaan anjovispurkissa oleva liemi, kananmuna ja pippuria. Voit myös lisätä suolaa jos tahdot - tosin anjoviksissa on tosi paljon suolaa! Lisää päälle kourallinen juustoraastetta ja paista uunissa 225 asteessa kunnes pinta on kauniin värinen ja ruoka kypsää. Jos haluat, niin voit kypsymisen loppuvaiheessa lisätä pinnalle hieman korppujauhoja, jotta pinnasta tulee mukavan rapea.
Avatar
#292 • • kode Guest
'janssonin kiusaus'... love it! *nauru*

vaalien jälkeen sit pannukakkuu!
Galore

Posts: 131

#293 • • Galore
aamiaiseksi vain kuppi kahvia (niinku aina) ja sit lounaalla hirvenlihavoileipiä (välissä oli myös jotain vihreää ja juustoa, hirvenliha oli muuten vasikanpaistia, nam! *hih*)
Iltapäivällä Wayne'sissä porkkanakakkua ja sit luennonlomassa mandariini. Nyt parhaillaan syön ruisleipää. Nyt, kun tota kirjottelin, ni tajusin, et mähän oon herkutellu tänää...*justjoo* no ei kai sil niin välii.

--
¨kotahi¨

alphamagic

Posts: 3,628

#294 • • alphamagic
aamupalaks 2 kuppii kahvia ja 2 paahtoleipää. kun edistyn tästä koneelta keittiöön, on aika syödä mikrotettua spagettia ja jauhelihakastiketta a la pirkka. njam.. paljon lisäaineita ja säilöntäaineita ja vähän makua... *iloinen*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Opamox

Posts: 489

#295 • • Opamox
Ite duunatun ja täytetyn patongin kirjotusten jälkeen.Melkeen niinku subwayssa!*plur*
Dee

Posts: 73

#296 • • Dee ass-shaking sista
Hei Tapi T! oot siis töissä Sodexholla?? tunnetko mun siskoo kadishaa? oli siellä töissä vielä vähän aikaa sitten..ihan vaan by the way..*hymy*

--
one love

Unik

Posts: 4,117

#297 • • Unik
Ostin juuri 2,5 kiloa islantilaisia kuorittuja katkarapuja *nauraa*
Eli rapuja huulee ja siideriä päälle. Masu sanoo nam,nam...tai sitten ei.
PsyTranceFormer

Posts: 752

#298 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Aivan uskomattoman hyvän katkarapusalaatin*joo*
display23

Posts: 3,069

#299 • • display23
aivan helvetin isun pizzan ja tietenki cokista*plur*nam...
trance moon

Posts: 1,905

#300 • • trance moon ZamZa...
spanig:

aah aiai ei hyvää ruokaa....intin pakki safkaa ei maistu tosiaankaa hyvältä!!!onneks pääs lomille ni heti himas pääs syömää kunnon sapuskaa!!!*plur*




Hehh...
Tuu kämään,
ni mä teen kunnon mätöt.... *hih*