Huh! Joulun aikaan ei kyllä tätä pitäis ees kysyä... *voiei*
On tullu syötyä niin kauheesti kaikenlaista... Oon lihonu varmaan monta kiloo viime viikon aikana!
Tänäänkin vielä torttu-pipari-suklaa-karkki-linjalla!
MINÄ söin tänään rakkaan ja oi niin ihanan iso-äitini tekemää suussasulavaa ja vietävän hyvää riisipuuroa.
Varta vasten uunissa valmistettu ja mua varten vain ja ainoastaan. Props granny!
pääasiallisesti suklaata, sekä lääkäripäivillä(mihin kaikkialle sitä tätä menoa vielä ehtiikään pienen elämänsä aikana eksyä..) kaikkea mitä talo tarjosi. ja sehän tarjosi.
olen pannut merkille, että varmaankin joka toisen tuttavani ruokavaliossa peruspilarina toimii tähän aikaan vuodesta suklaa. voinen huokaista helpotuksesta todeten, että minulla on oikeus ottaa vielä joulunami iltapalaksi kun kerran muutkin tekevät niin... mums*slurps*
lautasellisen lihamakaronilaatikkoo joka oli kuorrutettu oltermannilla...käytänköhänmä liikaa juustoo safkois ku sitä tulee syötyy ihan pelkästääki ku tekee jotain leipää joo ja vaikka litran vettä jos sitä syötäväks voi sanoo mut ainaki vatsa täytty hetkeks
En mitään ja sitten makkaraperunat, 300 grammaa karkkia ja viimeistelen 1,5 litran pulloa Mountain Dewiä! Nami. Nyt vatsa alkaa tuntua että olis täynnä. Bellyholesta napsahti juuri bellybutton.
kolme isoa juustokinkkutomaattisändwitsiä ananasmehun kera aamupalaksi ja lounaaksi wrongista nro 18 chicken hot'n sweet chili kananuudeleita ISO annos....