1,392 posts, 70 pages, 476,506 views
opmdevil, 11.6.2007 18:08:
- Perseestä puristeljat
ja että olisi kiva lähteä naimaan.
tulee vaan sanomaan, että "lähetään naimaan" ilman mitään pohjustusta.
Häh häh hää. Ilme on näkemisen arvoinen. Tästä hyvästä olen saanut paarissa tytöltä turpaan tanssilattialla.
Tosin itse kun olen kyseistä keinoa kokeillut, niin ei ole toistaiseksi kukaan lähtenyt,
joten en lähde minäkään...
- tulee eteen seisomaan ja sanoo "moi" ja sitten kun vastaa "moi", niin on aivan hiljaa
MesMeRise, 11.6.2007 16:53:
Mammanpojat, jotka ei pärjää omillaan ilma et pitää juosta aina äidin luo
Ana-5000, 25.12.2006 18:29:
tällä hetkellä listalla ois ehkäpä..
- nihkeys
- tyhmyys
- lapsellisuus
- lyhytjänteisyys (eli kyvyttömyys hoitaa omia asioitaan jos niin menee yli tunti kerrallaan)
- sotkuisuus
- rasistisuus
- vakaumuksellinen uskonnollisuus
- henkinen tavoittamattomuus
_RixU_, 2.7.2007 02:16:
Itteään täynnä olevat superrrmegalla egolla varustetut miähet on jotain tosi kuvottavaa Se on harmillista miten isolla osalla esim. tosi hyvännäkösistä sporttisista miehistä nousee "pikkasen" pissa päähän siitä omasta ihanuudesta...
Tuo tietämys/tuntemushan nyt imetään jo Äidin maidosta. Edustamallasi sukupuolella on polvenvaihdosten edetessä esiintynyt edellä mainitsemaasi mitä massiivisimmissa mittakaavoissa.
KooKie, 2.7.2007 01:30:
---
---
Sua vaan syö, että oon niin paljon sua henkisesti edellä, ettet pysty mitenkään kirimään sitä matkaa umpeen.
Foxmagon, 2.7.2007 02:49:
-Lapsellisuus
-Halu leikkiä tyhmää vaikka miten paistaisi läpi
kuten rixu sanoi, niin asenne "anteeks et oon olemassa"
-Tyrkyttäytyminen
-Heikko luonne
-asdf lisätään vaiheessa x jotain.
SoundaHolic, 2.7.2007 02:57:
..mut toihan kuvastaa "nykynaisen" koko arvovaltaisen arvottomuuden kaikessa karuudessaan ilman henkistä kortsua.
Foxmagon, 2.7.2007 03:00:
---
SoundaHolic, 2.7.2007 02:57:
Jaa. IMO osuu enempi miespuoleisiin, mut tästä aiheesta on varmaan aika turha väitellä.
_RixU_, 2.7.2007 02:16:
Itteään täynnä olevat superrrmegalla egolla varustetut miähet on jotain tosi kuvottavaa Se on harmillista miten isolla osalla esim. tosi hyvännäkösistä sporttisista miehistä nousee "pikkasen" pissa päähän siitä omasta ihanuudesta...ja siinä tapauksessa ei kyllä söpö naama ja sikspäkki paljoo pelasta...yyhhyhhh
Toinen ääripää on sit tietty nää "Sori et oon olemassa"-tyypit....siinäkään ei se söpö naama ja sixari paljoo hjelppaa
SoundaHolic,
Myös tympeän totaalinen uusavuttomuus valmistaa kotiruokaa jostain tyystiin muusta kuin pohjaan palaneista pakastepizzan paloista pistää pollan päreiksi.