Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 476,568 views

pdo

#961 • • pdo
-Tupakointi
-Liiallinen kännitila
Anselmi

#962 • • Anselmi And sell me

opmdevil, 11.6.2007 18:08:
- Perseestä puristeljat

ja että olisi kiva lähteä naimaan.

tulee vaan sanomaan, että "lähetään naimaan" ilman mitään pohjustusta.

Häh häh hää. Ilme on näkemisen arvoinen. Tästä hyvästä olen saanut paarissa tytöltä turpaan tanssilattialla.

Siis että Mikkelissä tytöt vonkaa kilpaa munaa ja vetää viel lättyyn jos ei anna*ding*
Kohta puolet sinkkuluukun jätkistä muuttaa Mikkeliin*nauru*

Tosin itse kun olen kyseistä keinoa kokeillut, niin ei ole toistaiseksi kukaan lähtenyt,

Osaan vaan kuvitella*lmao**toktok*

joten en lähde minäkään...

Niin agressiivisia noi Mikkelin tytöt et joutuu munaa panttaan kostona*nauru*

P.s.

- tulee eteen seisomaan ja sanoo "moi" ja sitten kun vastaa "moi", niin on aivan hiljaa

Mä näkisin tuon lähinnä herttaisena, tyttö hurmaantuu niin että menee sanattomaksi.

--
sen pituinen se

#963 • • SE7EN Guest
opmdevil tuon jo tyhjentävästi ulosti!*joo* Eipä juuri henk.koht. lisäiltävää, kuin ehkä "kerta kiellon päälle" ja yhä vaan ja aina: sauhuttelu naisella! HYI VITTU ja JUMALAUTA!!*sars**stop**eiei**toktok**släp**eikä* Takuu varma kalun laskija, YÖK-YÖK!*poks*
Jocular

#964 • • Jocular Janni
"Lähetäänkö kahville?"

Ja ainoo tieto mitä ihmisestä saat irti on, et sen nimi on nännänään ja puhelinnumeron. "Eihän taikurikaan paljasta temppujaan".. *dissaa*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

spoinkel

#965 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Klubituksen lukeminen ja sinne kirjoittaminen.

...only joking. Saa tulla jutskaamaan. Anyone? *desperate*

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

evvk

#966 • • Edited evvk

MesMeRise, 11.6.2007 16:53:
Mammanpojat, jotka ei pärjää omillaan ilma et pitää juosta aina äidin luo *hihu*

Tarkoittaaks toi työttömii? Ei ole helpoo saada työtä ja sit pitäs 380 / kk työkkäreillä maksaa vuokra, ruoka ja muu eläminen. Yleensä ihmiset työllistyy 25-30 veenä kunnolla. Työkkärirahoilla kyllä pärjää jos ei ole vuokraa tai muita kuluja kun ruoka ja muu eläminen. Rahat loppuu äkkiä kun ryyppää.
AndyE

#967 • • AndyE
En tiedä miksi, mutta mua ärsyttää aivan tajuttomasti jos ei osaa yhdyssanoja *ding*

vaikka en itsekkään todellakaan osaa niitä aina. Mutta esimerkiksi ralli auto ja ajo kortti, on semmosii et vaikee kääntää kiinnostusta enää positiiviseen suuntaan.
Typerää tiedän.

--
It's not about the size of the dog in the
fight, it's about the size of the fight
in the dog.

Maago

#968 • • Maago
itseään täynnä olevat ihmiset
#969 • • Edited 3:15 Guest
Naisissa: päätymätön tarina nimeltä: "minä tässä ja nyt, mun tissit ja perse" sekä tauoton puuterivanan vatkaaminen milloin missäkin saati kenenkin ajankulun kustannuksella, ei se pärstä siitä jumalauta muuksi muutu ja loppu metreillä bylsiminen tai paremmin sen jalo taito plokkaa egon meistä suurimmasta osasta ja päättää ihan itsekseen antaako "se" aihetta teltan nousuun tai nännien nöpötykseen.

Myös tympeän totaalinen uusavuttomuus valmistaa kotiruokaa jostain tyystiin muusta kuin pohjaan palaneista pakastepizzan paloista pistää pollan päreiksi.

Kenties kuitenkin kaikesta huolimatta ehdottomia klassikoita lienee: tunneilmaisun tukahdutettu tasapaksuisuus joka tosin korvataan (yleensä) kiivaasti kasvavalla kähmimisellä kohteista, joiden tunnearvon yllämainittu sukupuoli pontevasti pyhittää.. ainakin "pöytäpidoissa".
#970 • • simoh Guest

Ana-5000, 25.12.2006 18:29:
tällä hetkellä listalla ois ehkäpä..

- nihkeys
- tyhmyys
- lapsellisuus
- lyhytjänteisyys (eli kyvyttömyys hoitaa omia asioitaan jos niin menee yli tunti kerrallaan)
- sotkuisuus
- rasistisuus
- vakaumuksellinen uskonnollisuus
- henkinen tavoittamattomuus

Piti oikein etsiä Anan lista täältä threadista vain todetakseni, että olen taas niin samaa mieltä. *hymy*
KooKie

#971 • • KooKie aka. Petress Pan

Sua vaan syö, että oon niin paljon sua henkisesti edellä, ettet pysty mitenkään kirimään sitä matkaa umpeen.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

_RixU_

#972 • • _RixU_
Itteään täynnä olevat superrrmegalla egolla varustetut miähet on jotain tosi kuvottavaa *sars* Se on harmillista miten isolla osalla esim. tosi hyvännäkösistä sporttisista miehistä nousee "pikkasen" pissa päähän siitä omasta ihanuudesta...ja siinä tapauksessa ei kyllä söpö naama ja sikspäkki paljoo pelasta...yyhhyhhh *poks*

Toinen ääripää on sit tietty nää "Sori et oon olemassa"-tyypit....siinäkään ei se söpö naama ja sixari paljoo hjelppaa *pepsodent*
#973 • • 3:15 Guest

_RixU_, 2.7.2007 02:16:
Itteään täynnä olevat superrrmegalla egolla varustetut miähet on jotain tosi kuvottavaa *sars* Se on harmillista miten isolla osalla esim. tosi hyvännäkösistä sporttisista miehistä nousee "pikkasen" pissa päähän siitä omasta ihanuudesta...

Tuo tietämys/tuntemushan nyt imetään jo Äidin maidosta. Edustamallasi sukupuolella on polvenvaihdosten edetessä esiintynyt edellä mainitsemaasi mitä massiivisimmissa mittakaavoissa.

Aziz Combat Fighter

#974 • • Aziz Combat Fighter

KooKie, 2.7.2007 01:30:
---

---

Sua vaan syö, että oon niin paljon sua henkisesti edellä, ettet pysty mitenkään kirimään sitä matkaa umpeen.

no jos sä kuljet edellä ni ainaki voin tsekkailla sun pebaa <3
Foxmagon

#975 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
-Lapsellisuus
-Halu leikkiä tyhmää vaikka miten paistaisi läpi
kuten rixu sanoi, niin asenne "anteeks et oon olemassa"
-Tyrkyttäytyminen
-Heikko luonne
-asdf lisätään vaiheessa x jotain.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

#976 • • 3:15 Guest

Foxmagon, 2.7.2007 02:49:
-Lapsellisuus
-Halu leikkiä tyhmää vaikka miten paistaisi läpi
kuten rixu sanoi, niin asenne "anteeks et oon olemassa"
-Tyrkyttäytyminen
-Heikko luonne
-asdf lisätään vaiheessa x jotain.

..mut toihan kuvastaa "nykynaisen" koko arvovaltaisen arvottomuuden kaikessa karuudessaan ilman henkistä kortsua.
Foxmagon

#977 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

SoundaHolic, 2.7.2007 02:57:
..mut toihan kuvastaa "nykynaisen" koko arvovaltaisen arvottomuuden kaikessa karuudessaan ilman henkistä kortsua.

Jaa. IMO osuu enempi miespuoleisiin, mut tästä aiheesta on varmaan aika turha väitellä.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

#979 • • Edited Muussika Guest

_RixU_, 2.7.2007 02:16:
Itteään täynnä olevat superrrmegalla egolla varustetut miähet on jotain tosi kuvottavaa *sars* Se on harmillista miten isolla osalla esim. tosi hyvännäkösistä sporttisista miehistä nousee "pikkasen" pissa päähän siitä omasta ihanuudesta...ja siinä tapauksessa ei kyllä söpö naama ja sikspäkki paljoo pelasta...yyhhyhhh *poks*

Toinen ääripää on sit tietty nää "Sori et oon olemassa"-tyypit....siinäkään ei se söpö naama ja sixari paljoo hjelppaa *pepsodent*

Second that! Ei sillä, etteikö mua täl hetkel kiinnostas ku yks mies koko maailmassa, mutta tulipa taas Tuskassa todettua miten yökköjä ukkoja on olemassa. *sars* Yksiki ''skenejulkkis'', joka vissiin kuvittelee et hän on jumalan lahja kaikille maailman naisille, koitti lämppäillä meikää. Hyi helevetti! Just sellanen asenne jäpällä, et hän valitsee kenet haluaa, ja kaikkien pitäs heti olla ihan messissä. Aika tylyä tekstiä ja silmää tuli meikältä. Yäk hyi phtyi. *dissaa*

Hän sit lopuksi totesi, et ''No en mä sua ois halunnu panna, en mä haluu mitään flunssaa hei''. *nauru* Joo, ja mä en ois halunnu panna tyyppiä jolla ei oo aivoja vaiks oisin sinkku, ei sillä munalla ihan kaikkee voi korvata, varsinkaan ku jätkällä ei tunnu olevan ees palleja. Vähän liian harva muistaa, et munaa / pimppaa saa melkeinpä mistä vaan, rakkautta ei.
Samu81

#980 • • Samu81 kokolihaa

SoundaHolic,

Myös tympeän totaalinen uusavuttomuus valmistaa kotiruokaa jostain tyystiin muusta kuin pohjaan palaneista pakastepizzan paloista pistää pollan päreiksi.

Word.

Täällä nyt on tullu kaikki perusjutut kanoista ja sk-idiooteista alkaen, mut vielä yks juttu puuttuu: Semmoset mimmit, joilla on kärjistetysti kaks viikkoo eteenpäin almanakka tupaten täynnä ties mitä kahvittelua, 10 krt viikossa bodypumppia ja ties mitä entisen bestiksen parhaan kaverin näkemistä.

Joo näkemiin.. *justjoo*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*