Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 476,797 views

kiu^^

#921 • • kiu^^ fööni
Mulla loppuu kiinnostus siihen jos toisella ei tunnu olevan itsetuntoa ollenkaa. Ällöttää sellanen valittaminen.. Eihän toisesta voi tykätä jos ei tykkää eka itsestää! *hih*

Ja huumorintaju on se paras, sillä tästä elämästä selviää hengissä. Negatiivisuus on perseestä. *pepsodent*
Chimera

#922 • • Chimera mua ei vaivaa moraali

kiu^^, 19.2.2007 16:09:
Mulla loppuu kiinnostus siihen jos toisella ei tunnu olevan itsetuntoa ollenkaa. Ällöttää sellanen valittaminen.. Eihän toisesta voi tykätä jos ei tykkää eka itsestää! *hih*

Ja huumorintaju on se paras, sillä tästä elämästä selviää hengissä. Negatiivisuus on perseestä. *pepsodent*

Todellakin samaa mieltä, jos koko ajan pitää olla buustaamassa toisen egoa ja itsetuntoa ja silti se vaan valittaa kuinka elämä menee viereiseen pöytään ja blaablaa, niin ei kyllä jaksa kovin kauaa kiinnostaa. Sit jos on oikeeta asiaa niin saa valittaa tietysti. *joo*
Sit semmonen ailahtelevaisuus et yhtenä päivänä huomioidaan koko ajan ja sitten taas seuraavan kerran joskus viikon päästä kun sattuu aikatauluun sopimaan niin saatetaan ehkä armollisesti soittaa.. *täh*
Se, että saa itse päätellä rivien välistä kaiken olennaisen informaation mitä jostain syystä ei voi sanoa itse ääneen.
Onhan näitä..huhhuh. *eikä**eiei*

--
We both know the power of pain - we get back up and start it again

kiu^^

#923 • • kiu^^ fööni

Chimera, 19.2.2007 16:48:
---

---

Todellakin samaa mieltä, jos koko ajan pitää olla buustaamassa toisen egoa ja itsetuntoa ja silti se vaan valittaa kuinka elämä menee viereiseen pöytään ja blaablaa, niin ei kyllä jaksa kovin kauaa kiinnostaa. Sit jos on oikeeta asiaa niin saa valittaa tietysti. *joo*
Sit semmonen ailahtelevaisuus et yhtenä päivänä huomioidaan koko ajan ja sitten taas seuraavan kerran joskus viikon päästä kun sattuu aikatauluun sopimaan niin saatetaan ehkä armollisesti soittaa.. *täh*
Se, että saa itse päätellä rivien välistä kaiken olennaisen informaation mitä jostain syystä ei voi sanoa itse ääneen.
Onhan näitä..huhhuh. *eikä**eiei*

Niin samaa mieltä! *tirsk*
Se puhumattomuus on yks varmimpia juttuja millä saa kaikki sosiaaliset suhteet kaatumaan. Varsinkin seurustelusuhteet! Jos ei helvetti osaa kommunikoida ni on asiat aika huonosti.. *igor* Me naiset ei edelleenkään olla mitään ajatuksenlukijoita.. *ding*
Bellezaaa

#924 • • Bellezaaa Afrodite*

-sannamaria-, 19.2.2007 13:37:
Esimerkki viime lauantaisista Hallmarkeista:
Mies joka tilaa naisen rahoilla juomaa, ei anna vaihtorahoja takaisin ja ottaa sun juomasta parit hörpsyt "palkkioksi" ku oli niin rankkaa sanoa baarimikolle leidien tilaus!??

Voi jeesus mikä spede! *toktok*

*senkin**toktok**grr**eikä**whaat**släp*
mies ilman käytöstapoja, pahin mahdollinen*joo*
varmaan ensimmäisiä asioita mihin kiinnittää huomiota
sen hyvän pyllyn ja käsien lisäks (SHHH!ei saa kertoo kellekää)...*nauru**vink*
Jone

#925 • • Jone Archibald Haddock

Pihit miehet!!!

Mies joka tilaa naisen rahoilla juomaa, ei anna vaihtorahoja takaisin ja ottaa sun juomasta parit hörpsyt "palkkioksi" ku oli niin rankkaa sanoa baarimikolle leidien tilaus!??

Must on silleen huippua, että jos asetetaan sukupuolet toisinpäin, niin toi on suhteellisen normikäytöstä. Onko tällainen spedeily siis naisilta jotenkin vähemmän epäkorrektia?
#926 • • Annakins Guest

Jone, 20.2.2007 10:27:
---
Pihit miehet!!!

---

Must on silleen huippua, että jos asetetaan sukupuolet toisinpäin, niin toi on suhteellisen normikäytöstä. Onko tällainen spedeily siis naisilta jotenkin vähemmän epäkorrektia?

Mun mielestä tollanen ei oo hyväksyttävää käytöstä keneltäkään.
Jone

#927 • • Jone Archibald Haddock

Annakins, 20.2.2007 10:35:

Niin, ei mustakaan. Mua vaan kismittää tää usein esiintyvä "double standard"-juttu mimmeiltä; paheksutaan jotain käytösmallia miehiltä niin viimeisen päälle ja jos nyt ei olla ihan seuraavalla hetkellä tekemässä itse samoin, niin ainakaan ei pidetä sitä pahana asiana oman sukupuolen tekemänä. Samaa esiintyy valitettavasti tietty toisinkin päin ja se on ihan yhtä perseestä.
#928 • • Annakins Guest

Jone, 20.2.2007 11:18:
---
Annakins, 20.2.2007 10:35:

---

Niin, ei mustakaan. Mua vaan kismittää tää usein esiintyvä "double standard"-juttu mimmeiltä; paheksutaan jotain käytösmallia miehiltä niin viimeisen päälle ja jos nyt ei olla ihan seuraavalla hetkellä tekemässä itse samoin, niin ainakaan ei pidetä sitä pahana asiana oman sukupuolen tekemänä. Samaa esiintyy valitettavasti tietty toisinkin päin ja se on ihan yhtä perseestä.

No tästä me olemme täysin samaa mieltä.
sune

#929 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

*Mirri*, 18.2.2007 23:51:
---
Jammailija, 8.2.2007 19:56:
Joo ja tohon liittyen liian äänekkäät ja kärkevät naiset!

---

Mä taidan olla aika usein tollanen... *blush**tirsk*

HAH, mirri sähän oot aina ihan hissukseen *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

Snowie

#931 • • Snowie Ihku Hiutale

Toi kuulostaa ihan yhdeltä häiskältä joka oli joskus ikuisuuksia sitten kiinnostunut musta (hyvin yksipuolisesti). Se oli vaan jotenkin kieroutuneella tavalla samaan aikaan yliegoistinen ja sitten vielä sellanen "älkää välittäkö musta" -valittaja. Sillä ei ollut oikeastaan mitään sanottavaa mikä ei olisi liittynyt häneen itseensä. "Kaikki mun tyttöystävät on kärsiny kuulemma alemmuuskolmpleksia mun kanssa ku oon niin fiksu". Tai vaihtoehtoisesti "Mä oon niin masentunut, eikä kukaan ymmärrä mua koska mä olen niin ainutlaatuinen". Ja kerran kun kaveri rupesi kyselemään multa kuulumisia, niin about minuutin jälkeen jätkä älähtää kovaan ääneen "Vitun hermostuttavaa kun kukaan kiinnitä muhun huomiota!!" (voi sääli...)
Tää jätkä on aika pitkälti sellaisen miehen henkilöitymä, joka latistaa ainakin tämän tytön kiinnostuksen saman tien.
Mut anyways, varsinaisia juttuja mitkä ei yksinkertaisesti miehessä viehätä on

Sellanen äidinpoika, joka ei saa mitään aikaiseksi, ellei ole joku patistamassa
Ahdasmielisyys
Tunneälykkyyden puute
Karisman puute
Turha valittaminen (tähän syyllistyn kyllä joskus itse *justjoo* )
Manipulatiivisuus
Timce

#932 • • Timce

Elvirith
Manipulatiivisuus

Jatkuva rahanpuute? *ding*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Pätkis

#940 • • Pätkis Pikkis
Melkein mikä vaan voi latistaa kun oikeeseen saumaan osuu, ja melkein kaikki kiinnostukset on kyllä jossain vaiheessa viimeistään latistettu, eivät oo jääneet päälle. ..Muutamaa lukuunottamatta. Se on sellasta ku on vähä nihkee.

Mut tolle tuli päivän "kahvit näytölle -reaktio", kiitos siitä:

Timce, 25.2.2007 20:46:
---
Elvirith
Manipulatiivisuus
---

Jatkuva rahanpuute? *ding*

*lmao* iha huippu

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.