Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 475,831 views

hallucinogen

#881 • • hallucinogen Edain

ee102, 12.1.2007 13:46:
Eihän me yhdessä oltais ja asuttais, jos ei rakastettais toisiamme.

Toi nyt ei joka suhteessa pidä aina paikkaansa, joten ei ne "minä rakastan sinua"-sanat paljoa maksa aina silloin tällöin jos sitä tarkoittaa :).

--
pikku-*possu*

ee102

#882 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

hallucinogen,
Toi nyt ei joka suhteessa pidä aina paikkaansa, joten ei ne "minä rakastan sinua"-sanat paljoa maksa aina silloin tällöin jos sitä tarkoittaa :).

Itse asiassa multa jäi tuossa aiemmassa viestissä mainitsematta, että kyllähän mekin toki toisinaan sanotaan että rakastetaan toisiamme, mutta ei liian usein. Se ei ole mikään hokema meillä, siks jätin sen äsken mainitsemattakin. Olen kyllä samaa mieltä siinä, että JOSKUS PITÄÄKIN sanoa, jos rakastaa toista, mutta ei sitä tarvitse alituiseen hokea silloin, kun yhteiselo toimii ja on riittävästi yhteisymmärrystä.
Anny

#883 • • Anny Hurricane-Munster

ALIEN, 12.1.2007 13:07:
---
Anny, 12.1.2007 12:21:
Vielä voisin tosin vetää johtopäätöksen, että ALIENin mielestä vain mies (ok idioottimies) on kykeneväinen nauttimaan seksuaalisesta kanssakäymisestä "emakon" kanssa, miksei myös toisinpäin...? Eikö se ole vähän näiden "emakoiden" yliarvostamista... *vink*

---

Luulo ei ole tiedon väärti. Aika hataralla pohjalla vedetty johtopäätös mun mielipiteestä, mut saat sen anteeksi koska itsehän heitin vitsin minkä arvelinkin aiheuttavan närää jostain suunnasta. Suosittelen ensi kerralla tutustumaan ihmiseen ja sen arvomaailmaan ennen kuin heität jotain noin naaivia käsitystä sen maailmankuvasta :)

edit: ja mitä tulee tohon sanaan emakko niin aika pitkälti naisetkin osaavat olla yhtä sikoja, eikä sitä nähdäkseen tarvitse kauan pitää silmiä/korvia auki. "So be carefull!" -sanoi Eddy Murphy :D

Oho.. Sulla loppu huumorintaju... *whaat* No, kaikki ei ymmärrä mun läppiä, ei voi mitään. Mutta hauskat viikonloput, minä lähden nyt nyt poes... *vink*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

#884 • • Edited ALIEN Guest

Anny, 12.1.2007 14:54:
Oho.. Sulla loppu huumorintaju... *whaat* No, kaikki ei ymmärrä mun läppiä, ei voi mitään. Mutta hauskat viikonloput, minä lähden nyt nyt poes... *vink*

:D oliks toi läppä kun heität jotain tarpeettomia johtopäätöksiä toisista ihmisistä?

Ok. Kokeillaan ... hmm.. (pitkään aikaan heittänytkään huulta turuuun naisen kanssa x)

---
Anselmi, 12.1.2007 11:33:
---
Anny, 12.1.2007 11:30:
---
ALIEN, 12.1.2007 10:18:
---
- mies ja muna x)

---

No niin just... *justjoo*

---

No nainen vähän huumoria tähän aamupäivään. Tuskin Alien nyt ihan satatosissaan tuota heitti.

---

Ihan huumorilla minäkin, no worries! *piis*

"joopa joo"

Sillä tän perusteella mäkin voisin vetää oman johtopäätökseni siitä että sä oot ollut aika monen miehen valotolppa nuoruutesi aikana ja jäänyt katkeruuden makua suuhun. *plur* Onnellista vkonlopun viettoa sullekin miss Tku *pus*

ps. älä ota sitä vakavasti, huumorillahan mä vain ,)
Anny

#885 • • Anny Hurricane-Munster

ALIEN, 12.1.2007 15:08:
---
Anny, 12.1.2007 14:54:

---

:D oliks toi läppä kun heität jotain tarpeettomia johtopäätöksiä toisista ihmisistä?

Ok. Kokeillaan ... hmm.. (pitkään aikaan heittänytkään huulta turuuun naisen kanssa x)

---
---
Anselmi, 12.1.2007 11:33:
---
Anny, 12.1.2007 11:30:
---
ALIEN, 12.1.2007 10:18:
---
- mies ja muna x)

---

No niin just... *justjoo*

---

No nainen vähän huumoria tähän aamupäivään. Tuskin Alien nyt ihan satatosissaan tuota heitti.

---

Ihan huumorilla minäkin, no worries! *piis*

---

"joopa joo"

Sillä tän perusteella mäkin voisin vetää oman johtopäätökseni siitä että sä oot ollut aika monen miehen valotolppa nuoruutesi aikana ja jäänyt katkeruuden makua suuhun. *plur* Onnellista vkonlopun viettoa sullekin miss Tku *pus*

ps. älä ota sitä vakavasti, huumorillahan mä vain ,)

Oli ihan pakko tulla vielä tsekkaa koska arvasin jotain tän suuntaista...

Et osannut lukea rivien välistä, joten en jaksais jangata tästä, vaikka selvästi olen loukannut sun tunteitasi. Mutta jos luet tarkkaan uudelleen sen viestin mihin vastasin just joo (ja ihan vakavalla mielellä) ja sitten sen viestin mistä kimpaannuit niin ehkä ymmärrät (tai ehkä et).

Täällä Turussa on muuten ihan mukavasti valotolppia, joten ei täältä valo lopu kesken vaikka omaa korteani en kantaisikaan kekoon. Ja ainiin, ei mulla oo hampaankolossa muuta kuin ehkä vähän paahtoleipää.

Mutta, sä oot varmaan ihan kiva tyyppi, ehkä vähän herkkänahkainen, en mä katsos oo sua kohtaan hyökännyt enkä mitenkää arvostellut sua, vai olenko? Mut anyway antaa olla mä meen leikkii sellasten kaa ku ymmärtää mua... *possu*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

#886 • • Edited ALIEN Guest
Kyl mä luin rivien välistä. Yhtä hyvin, kuin sä mua katsos :)

Anny, 12.1.2007 15:57:
Mutta, sä oot varmaan ihan kiva tyyppi, ehkä vähän herkkänahkainen, en mä katsos oo sua kohtaan hyökännyt enkä mitenkää arvostellut sua, vai olenko?

Et, enkä määkään sua? =)

(kunhan tapan aikaa töissä ja ihmettelen ku ei ihmiset dajuu mun huumoria x)
hallucinogen

#887 • • hallucinogen Edain
Mun kiinnostuksen latistaa se jos ei osaa quottaa oikein.

--
pikku-*possu*

Anny

#888 • • Anny Hurricane-Munster

ALIEN, 12.1.2007 15:59:
---
*possu*

---

Ok, ollaan kameleita *piis*

Nyt mua vaan huolestuttaa et Turulaiset suuttuu mulle kun puhuin jotain valotolpista (emmä sitä oikeesti niin tarkottanut...) *blush*

--

Anny

#889 • • Anny Hurricane-Munster

hallucinogen, 12.1.2007 15:59:
Mun kiinnostuksen latistaa se jos ei osaa quottaa oikein.

Mis on se hymiö, joka näyttää kieltä? slurps ei käy *grr*

(En muuten aio mennä millekään kuinka kirjoitan klubituksen forumille oikein-kurssille)

--

#890 • • Edited ALIEN Guest

Anny, 12.1.2007 16:07:
---
ALIEN, 12.1.2007 15:59:
---
*possu*

---

---

Ok, ollaan kameleita *piis*

Nyt mua vaan huolestuttaa et Turulaiset suuttuu mulle kun puhuin jotain valotolpista (emmä sitä oikeesti niin tarkottanut...) *blush*

Totta puhuen kaipaan Turkua ja niitä naisia oli ne valotolppia tai ei <3
(ahaha!:D mut varmaan hakataan tän takia x)

Mut joo kasvotusten varmasti oltais enemmän samoilla linjoilla. Mä en vaan jaksa aina lukea rivien välistä varsinkaan töissä kun siihen ei ole varaa

*piis**possu**piis*
Anny

#891 • • Anny Hurricane-Munster

ALIEN, 12.1.2007 16:13:

(ahaha!:D mut varmaan hakataan tän takia x)

Mut joo kasvotusten varmasti oltais enemmän samoilla linjoilla. Mä en vaan jaksa aina lukea rivien välistä varsinkaan töissä kun siihen ei ole varaa

*piis**possu**piis*

Varmasti, mä oikeesti ihan kiva! *enkeli*

P.S. mitä tarkotit ku sanoit "nuoruusvuosinas",enks mä muka enää oo nuori...?!? *pepsodent*

--

Riku

#892 • • Riku The Little Prince

ALIEN, 12.1.2007 16:13:

Joo, turkulaiset on kyl selkee <3 *tirsk*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Aamu

#893 • • Aamu you had me at hello

Freja, 8.12.2006 14:35:
"Sä oot kaunis"
"Tehdään mitä sä haluat"
"katotaan mitä sä haluat"
"sä oot kaunis"
"mitä tänään tehtäis"
"sul on ihana hymy"
"mun kaveri lähetti terveisiä"
"Sä oot kaunis"
"mä rakastan sua"
"mennään sinne mihin sä haluat"

yök. *sars*

aah kaikki varmaan quottaa sua KUN OOT VAAN NIIN OIKEESSA
:) tai :(

liika on liikaa. eikä vähemmästä väliä.

--
Do you think the expansion will make me fat?

#894 • • Edited ALIEN Guest

Anny, 12.1.2007 16:51:
P.S. mitä tarkotit ku sanoit "nuoruusvuosinas",enks mä muka enää oo nuori...?!? *pepsodent*

25-26v nyt on jo about 1/3 elämästä, mut sinut itsensä/elämänsä kanssa olevat naiset tuntuvat nyt olevan hautaan asti nuoria, mikä on hienoa. Pitänee siis tavata ja tutustua, että osaan sanoa, nih ;)
Kit^

#895 • • Kit^ ihme höpöttäjä

Cera, 12.1.2007 17:15:
---
Freja, 8.12.2006 14:35:
"Sä oot kaunis"
"Tehdään mitä sä haluat"
"katotaan mitä sä haluat"
"sä oot kaunis"
"mitä tänään tehtäis"
"sul on ihana hymy"
"mun kaveri lähetti terveisiä"
"Sä oot kaunis"
"mä rakastan sua"
"mennään sinne mihin sä haluat"

yök. *sars*

---

jep jep.. miehen pitää olla Mies, ei mikää ovimatto.. joka koko ajan myötäilee omia mielipiteitä ja luopuu omista heti, jos toinen on eri mieltä.. *toktok*

Vaikka toki haluan että mua kuunnellaan, on välillä kiva kun mies ottaa ohjat *tirsk*

Mutta toisinaan on ihanaa, kun mies on hellä ja kehuu. Eikä aina napit vastakkain ole kiva. mut välillä pienet erimielisyydet pitää suhteen mielenkiintosena. jatkuva vastaan väittäminen ja periaatteista tappelu on turhauttavaa.. Nii ja seki vielä rassaa, jos mies on täys lapanen.. tai jos se on naisellisempi ku mä (mikä joissain asioissa ei välttämättä paljoo vaadi).. *ding*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Aamu

#896 • • Aamu you had me at hello

Kit^,
jep jep.. miehen pitää olla Mies, ei mikää ovimatto.. joka koko ajan myötäilee omia mielipiteitä ja luopuu omista heti, jos toinen on eri mieltä.. *toktok*

Vaikka toki haluan että mua kuunnellaan, on välillä kiva kun mies ottaa ohjat *tirsk*

Mutta toisinaan on ihanaa, kun mies on hellä ja kehuu. Eikä aina napit vastakkain ole kiva. mut välillä pienet erimielisyydet pitää suhteen mielenkiintosena. jatkuva vastaan väittäminen ja periaatteista tappelu on turhauttavaa.. Nii ja seki vielä rassaa, jos mies on täys lapanen.. tai jos se on naisellisempi ku mä (mikä joissain asioissa ei välttämättä paljoo vaadi).. *ding*

ja just näin yritin kirjottaa viel itse tohon loppuun äsken
mut en löytäny sanoja *sanat on*

ja haha.. lapanen :D
nauroin kyl hetken
toi vähän muistoja mieleen...

--
Do you think the expansion will make me fat?

Kit^

#897 • • Edited Kit^ ihme höpöttäjä

ja just näin yritin kirjottaa viel itse tohon loppuun äsken
mut en löytäny sanoja *sanat on*

ja haha.. lapanen :D
nauroin kyl hetken
toi vähän muistoja mieleen...

joo, joo.. lapanen on nii kuvaava sana tietyille miehille.. sellaset ajaa meikäläisen juoksemaa hyyyyyyvin pitkälle ja kovaa.. ja eiköhän jokainen keksi omaa sisältöä tolle termille.. ite ainaki miellän epävarmat, mielistelevät ja heikot miehet tohon kategoriaan.. miehessä pitää olla munaa! (varsinki jos joutuu näinki ittepäisen naisen kanssa tekemisiin) *tirsk*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

bubbelgum

#898 • • bubbelgum ~sylikissa~
Varmaan niinkin yksinkertanen asia, kun että toinen osottautuukin olemaan jotain muuta kun mitä se ensin antaa olettaa...

Ymmärrän toki, että uudelle tuttavuudelle ei halua (eikä aina kannata) kertoa niitä kaikkein synkimpiä asioita omasta elämästään heti ekana...

Mutta kyllä mä ainakin arvostan paljon enemmän sitä jos huomaa heti alusta että toinen on rehellistä tyyppiä, ja puhuu elämästään avoimesti ja mitään peittelemättä. Mielummin niin kun että yrittää ensin olla jotenkin "on best behaviour" ja sitten se todellisuus iskeekin myöhemmin vasten kasvoja.

Ja samaa ajattelutapaa mä pyrin noudattaa myös omassa käytöksessä. Okei, en ehkä heti ekana mee sanomaan et "moi oon sonja, työtön ja sairastan paniikkihäiriötä" mutta jos toinen kysyy, tai tulee muuten vaan puheeks, niin kerron rehellisesti. Paljon parempi se on tehä asiat selväks heti alkuun. Sitten jos toinen ei järkyty, tai ala säälimään, vaan ymmärtää ja hyvkäsyy sut sellasena kun oot, niin sit ollaan jo hyvällä pohjalla. *joo*

--
Hullu ku pullosta tullu.

pyllyjumala

#899 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Jos ollaan ensitreffeillä, niin kyllä se kiinnostus lopahtaa mieheen, jos sen kynnenaluset on ihan möhnäset *sars* Hyi hemmetti!

--
*känni*hölökyn kölökyn!

oooo

#900 • • oooo

pyllyjumala, 3.2.2007 15:57:
Jos ollaan ensitreffeillä, niin kyllä se kiinnostus lopahtaa mieheen, jos sen kynnenaluset on ihan möhnäset *sars* Hyi hemmetti!

Hyi tästä tulikin mieleen, että mun mielestä on todella kuvottavaa, jos miehellä on pitkät kynnet.
Kerran näin kaupan kassalla semmosen tyypin, jonka pikkurillin kynsi oli oikein pitkä.
Ällöttävää *poks*