Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 476,873 views

SamHard

#861 • • SamHard

cjet, 12.1.2007 09:46:
---
Anny, 12.1.2007 09:04:
Yimielinen ja rehvasteleva asenne ja esitetään niin coolia vaikka todellisuudessa ollaan täyden kympin luusereita... *eiei*

---

*nauru* Ja naisissa ylimielinen ja pöyhkeä asenne ja ollaan niin nokkapystyssä vaikka todellisuudessa ollaan ihan hirveitä lehmiä jotka ei ikinä selviä maailmasta jos kynsi katkee. *tirsk*

Toi on niin hyvin sanottu tiivistettynä että*nauru*
Vastaan tullut liikaakin näitä omasta mielestään vähän liiankin
"täydellisiä" kenellekkään tapauksia*joo* Jos on itse lähes täydellinen
(siihen asti tietysti kun kynsi katkeaa ja elämä romahtaa) on vaikea luultavasti
löytää miestäkin kun se "ostoslista" on mahdoton käytännössä toteuttaa*nauru*
#862 • • cjet Guest

SamHard, 12.1.2007 09:56:

(siihen asti tietysti kun kynsi katkeaa ja elämä romahtaa) on vaikea luultavasti

Joo, kai niil menee hetki hiffata että voi tyytyä vähempäänki.. *nauru*

Ah, sit listaan viel liiallisen alkoholin käytön ja muun sekoilun.
Ozma

#863 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Itkeminen asioista (esim tupakan polton lopettaminen / liikakilot jossain kohtaa) mutta jättää kuitenkin tekemättä asian eteen mitään. Siis What The Fuck? Tommonen mua ottaa pannuun kyllä eniten.
#864 • • Edited ALIEN Guest

---
---
Yimielinen ja rehvasteleva asenne ja esitetään niin coolia vaikka todellisuudessa ollaan täyden kympin luusereita... *eiei*

---

*nauru* Ja naisissa ylimielinen ja pöyhkeä asenne ja ollaan niin nokkapystyssä vaikka todellisuudessa ollaan ihan hirveitä lehmiä jotka ei ikinä selviä maailmasta jos kynsi katkee. *tirsk*

---

Sikoja säkeissä. Parempi kiertää kaukaa tai hyödyntää heitä vain siihen yhteen tarpeelliseen asiaan eli runkkaamiseen naisella (tai ihan miten vain toisinpäin mikä käy naisille). Omaa kokemattomuuttansa/sinisilmäisyyttänsä jos katsoo läpi sormien ylimielisiä emakoita, jotka sisimmältänsä ovat kaikkea muuta kuin itsevarmoja ja ryhtyy johonkin suurempaan.
Anny

#865 • • Anny Hurricane-Munster

---

---

Olen tossakin 100 % samaa mieltä. Yleisesti ylimielisyys ja tärkeilevä asenne niin miehissä kuin naisissaakin saa mut oksentamaan . Miksi ihmiset ei voi vain olla omia ittejään, vai onko tommonen piirre pysyvä luonteenpiirre mikä sitten on sitä ihmistä itseään...? *ding*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Birgie

#866 • • Birgie Kikati
Ainainen negistely.
Pitäis osata irroittautua maailmasta hetkeks leijumaan.
(ja kuuntelemaan sadetta)

-ikuinen romantikko-

*sydän*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Anny

#867 • • Anny Hurricane-Munster

Sikoja säkeissä. Parempi kiertää kaukaa tai hyödyntää heitä vain siihen yhteen tarpeelliseen asiaan eli runkkaamiseen naisella (tai ihan miten vain toisinpäin mikä käy naisille). Omaa kokemattomuuttansa/sinisilmäisyyttänsä jos katsoo läpi sormien ylimielisiä emakoita, jotka sisimmältänsä ovat kaikkea muuta kuin itsevarmoja ja ryhtyy johonkin suurempaan.

Tohon kyllä täytyy todeta, että itse en ainakaan hirveästi arvosta/kunnioita miehiä joilla ei ole sen vertaa omantunnonarvoa että käyttävät näitä pöyhkeileviä naisia runkkaamiseen... Itse en henk.kohtaisesti ainakaan haluaisi seurustella miehen kanssa, joka on käynyt tyydyttämässä tarpeensa jokaisella valotolpalla.

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

#868 • • Edited ALIEN Guest

Anny, 12.1.2007 10:17:
Tohon kyllä täytyy todeta, että itse en ainakaan hirveästi arvosta/kunnioita miehiä joilla ei ole sen vertaa omantunnonarvoa että käyttävät näitä pöyhkeileviä naisia runkkaamiseen... Itse en henk.kohtaisesti ainakaan haluaisi seurustella miehen kanssa, joka on käynyt tyydyttämässä tarpeensa jokaisella valotolpalla.

Kuin myöskään, mut jokainen tavallaan ;)

Eikä nämä pöyhkeilevät naisetkaan pyri pahemmin muuhunkaan kuin miesten hyväkskäyttämiseen joten eipä tunnu pahalta ainakaan katsella sivusta.
(Ehkä vähän sääliksi käy, mut pääasia et molemmat nauttivat) - mies ja muna x)
Freja

#869 • • Freja Sihteeri

---
---

---

---

Mut eikös me kaikki olla täydellisiä (kun meissä on ne viatkin)? *hymy*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

#870 • • cjet Guest

Freja, 12.1.2007 10:52:

Mut eikös me kaikki olla täydellisiä (kun meissä on ne viatkin)? *hymy*

Juu. Mä oon ainaki maailman täydellisin ihminen. *plur* *lmao*
Anny

#872 • • Anny Hurricane-Munster

ALIEN, 12.1.2007 10:18:
---
- mies ja muna x)

No niin just... *justjoo*

--

Anselmi

#873 • • Anselmi And sell me

Anny, 12.1.2007 11:30:
---
---
- mies ja muna x)

---

No nainen vähän huumoria tähän aamupäivään. Tuskin Alien nyt ihan satatosissaan tuota heitti.

--
sen pituinen se

Freja

#874 • • Freja Sihteeri

cjet, 12.1.2007 11:27:
Juu. Mä oon ainaki maailman täydellisin ihminen. *plur* *lmao*

Minäkin *plur*

Mun vikana on varmaan se, etten osaa jäädä paikoilleni. *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sssan*

#876 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

plink, 10.1.2007 20:31:
epärehellisyys on kaikkein ärsyttävintä. ei pelkästään esitettyihin kysymyksiin valehtelu, vaan myös sellainen, että jättää sellaisia asioita kertomatta, mitkä tietää kiinnostavan toista osapuolta. lisäksi on vähän turhan rajua, jos on shortsit puettu housujen päälle.

Luit ajatukseni! Ja tohon vois vielä lisätä sen välinpitämättömyys-Joo/ei-linjan..Se on oikeesti pitemmän päälle loukkaavaa&turhauttavaa itseensä kohtaan olla semmosen ihmisen kanssa joka vaan ON eikä tosiaan paa tikkuakaan ristiin toisen vuoks.....*dissaa*!
Kyllä latistaa!

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Anny

#877 • • Anny Hurricane-Munster

Anselmi, 12.1.2007 11:33:
---
Anny, 12.1.2007 11:30:
---
---
- mies ja muna x)

---

---

No nainen vähän huumoria tähän aamupäivään. Tuskin Alien nyt ihan satatosissaan tuota heitti.

Ihan huumorilla minäkin, no worries! *piis*

Vielä voisin tosin vetää johtopäätöksen, että ALIENin mielestä vain mies (ok idioottimies) on kykeneväinen nauttimaan seksuaalisesta kanssakäymisestä "emakon" kanssa, miksei myös toisinpäin...? Eikö se ole vähän näiden "emakoiden" yliarvostamista... *vink*

--

#878 • • Edited ALIEN Guest

Anny, 12.1.2007 12:21:
Vielä voisin tosin vetää johtopäätöksen, että ALIENin mielestä vain mies (ok idioottimies) on kykeneväinen nauttimaan seksuaalisesta kanssakäymisestä "emakon" kanssa, miksei myös toisinpäin...? Eikö se ole vähän näiden "emakoiden" yliarvostamista... *vink*

Luulo ei ole tiedon väärti. Aika hataralla pohjalla vedetty johtopäätös mun mielipiteestä, mut saat sen anteeksi koska itsehän heitin vitsin minkä arvelinkin aiheuttavan närää jostain suunnasta. Suosittelen ensi kerralla tutustumaan ihmiseen ja sen arvomaailmaan ennen kuin heität jotain noin naaivia käsitystä sen maailmankuvasta :)

edit: ja mitä tulee tohon sanaan emakko niin aika pitkälti naisetkin osaavat olla yhtä sikoja, eikä sitä nähdäkseen tarvitse kauan pitää silmiä/korvia auki. "So be carefull!" -sanoi Eddy Murphy :D
#879 • • Edited Annakins Guest
Musta aika paljon riippuu ihmisestä. Sama ominaisuus, joka jossakin toisessa henkilössä on vastenmielinen asia, voikin taas jossakin toisessa olla kiinnostava piirre.

Tosin se mun on pakko myöntää, että en yksinkertaisesti osaa kiinnostua ihmisestä joka ei osaa tai halua keskustella asioista tai jolla ei ole omia mielipiteitä. Ei kaikkea tarvitse tietää, mutta kyllä mä ainakin kaipaan suhteessa myös älyllisiä virikkeitä.
ee102

#880 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

Freja, 8.12.2006 14:35:
"Sä oot kaunis"
"Tehdään mitä sä haluat"
"katotaan mitä sä haluat"
"sä oot kaunis"
"mitä tänään tehtäis"
"sul on ihana hymy"
"mun kaveri lähetti terveisiä"
"Sä oot kaunis"
"mä rakastan sua"
"mennään sinne mihin sä haluat"

yök. *sars*
Ja si ihmetellään miks toinen ottaa jalat alleen *justjoo*

Niinpä. Tuota tarkoitin keskustelun aloittaessa tekemässäni kirjoituksessa. Mun ensirakkauden kaa ollaan vajaa parin kk:n päästä oltu yhdessä, ja ihastuin häneen sillon nimenomaan siks, ettei se ollu niinku useimmat siihen asti tapaamani poikaystäväehdokkaat yms. Pidin siitä, kuinka etäinen ja varovainen tää mun poikaystävä oli mua kohtaan. Enkä edelleenkään JOUDU kuuntelemaan lepertelyä, vaan yleensä pilailua mun kustannuksella siihen asti kunnes mä kyllästyn, ja toisen on puremisen uhalla peruttava sanansa *blush*, ja kummallakin on taas hyvä mieli.

Kyllä me sanotaan kohteliaisuuksiakin toisillemme tottakai mutta ei jatkuvasti eikä turhaan. Eihän me yhdessä oltais ja asuttais, jos ei rakastettais toisiamme.