Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 476,762 views

#841 • • REivaaja Guest

pipa, 12.12.2006 00:14:
Liika lässytys ja hempeily, toki kivaa joskus tietyissä rajoissa. *släp*Ahdistaa sellanen, tosi vammasta. Ja eräs prinssi luuli, että on okei piereskellä ekoilla treffeillä, jes. *whaat**poks* Ja jos mies ei avaa ovia tai tarjoudu tarjoamaan esim. baarissa juomaa (en tarkoita. että pitäisi aina maksaa ja paljon, vaan joskus) Samoin jos miehen asunto on mauton tai sitä ei ole sisustettu tai jos miehellä on paska maku vaatteiden suhteen. Ja eräs toinen prinssi sanoi minulle olevansa kasvissyöjä, mun mielestä tosi munatonta. Meni heti maku. En tiedä miks.. *eikä*

Hahahahahaha.. hommaa lapsi...
#842 • • pipa Guest

REivaaja, 13.12.2006 14:21:
---
Liika lässytys ja hempeily, toki kivaa joskus tietyissä rajoissa. *släp*Ahdistaa sellanen, tosi vammasta. Ja eräs prinssi luuli, että on okei piereskellä ekoilla treffeillä, jes. *whaat**poks* Ja jos mies ei avaa ovia tai tarjoudu tarjoamaan esim. baarissa juomaa (en tarkoita. että pitäisi aina maksaa ja paljon, vaan joskus) Samoin jos miehen asunto on mauton tai sitä ei ole sisustettu tai jos miehellä on paska maku vaatteiden suhteen. Ja eräs toinen prinssi sanoi minulle olevansa kasvissyöjä, mun mielestä tosi munatonta. Meni heti maku. En tiedä miks.. *eikä*

---

Hahahahahaha.. hommaa lapsi...

En ajatellu kyl hommaa..
Amuck

#843 • • Edited Amuck dub-i-dub

Ja jos mies ei avaa ovia tai tarjoudu tarjoamaan esim. baarissa juomaa (en tarkoita. että pitäisi aina maksaa ja paljon, vaan joskus) Samoin jos miehen asunto on mauton tai sitä ei ole sisustettu tai jos miehellä on paska maku vaatteiden suhteen. Ja eräs toinen prinssi sanoi minulle olevansa kasvissyöjä, mun mielestä tosi munatonta. Meni heti maku. En tiedä miks.. *eikä*

Onneksi on erilaisia ihmisiä. ;) Mun kiinnostukseni saattaisi latistaa vaikka se, että mies haukkuu asuntoni sisustamattomuutta (miten niin muka saippuamainos ja liftauksessa käytetty TURKU-kyltti eivät kuulu seinälle?) tai kirpparilta löytämääni hienoa keltaista paitaa. Erityisen inhoreaktion aiheuttavat "minähän en rehuja popsi! lihaa lihakastikkeella kiitos!" ja "kyllä naisia kohdellaan naisina ja miehiä miehinä!" -tyyliset machoilijat. Hrrrrrrrr.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Minnie10

#844 • • Minnie10

satumetsä, 12.12.2006 11:28

---

Rakastaa vai rakastua? Varmasti voi rakastua tunnin tuntemisen jälkeen mutta sanotko sä rakastumista rakastamiseksi? Mun mielestä rakkaus tuntuu aika erilaiselta kuin se ensihuuma tunnin tuntemisen jälkeen.

Ihmiset on kaikki erilaisia ja varmasti tunteet ja se, miten tuntee on myös erilaista. Itse olen maailmassa kovin pettynyt siihen, että sanoja "minä rakastan sinua" kylvetään ympäriinsä ihan liian heppoisin perustein. Kun nuo sanat on sanottu, niin sen pitäisi tarkoittaa sitä, että sitten on valmis tekemään sen suhteen eteen melkein mitä vaan. Ja ihmiset rakastavat eri tasoilla. Alkurakkaus on varmasti aivan erilaista, kuin se rakkaus mitä koetaan 10 vuoden tai 30 vuoden päästä. Rakastuminen (hullaantuminen, ihastuminen) on ihana asia ja tässä kovin synkässä maailmassa me kaikki tarvitaan niitä positiivisia tunteita. Jotkut jopa niin paljon, että he "huijaavat" itseään kerta toisensa jälkeen ja luulevat olevansa rakastuneita. Sit siinä ehditään pyörittää se 10 miestä vuodessa ja joka kerta petytään. Tai sitten jossain vaiheessa kyllästytään siihen, että kukaan ei nappaa ja keneenkään ei oikeasti hullaannu pidemmän päälle ja sit otetaan joku sopiva vastaantulija ja ollaan sen kanssa, ku se on kätevää.

Oli myös monta mainintaa noista miesten kämppien sisustustyyleistä (tai tyylittömyydestä). Kyllähän sitä pystyy puhumalla selvittämään sen, että eroaako ne sisustamistyylit niin paljon toisistaan, että suhteeseen ei enää kannata panostaa. Tässä kyllä ehkä yksi heppoisimmista eroamissyistä mielestäni. Ja jos se poikamies-opiskelijakämppä on ihan kammottava, niin voihan sitä varovaisesti ehdottaa, että josko vähän siivottais ja muutettas tätä ilmettä. Aivan varmasti mies haluaa naisensa siellä viihtyvän ja on valmis tekemään muutoksia tarvittaessa.

Taidan itsekin joskus yöaikaan kuolata. Onneks mua ei oo dumpattu sen takia tai sit ei oo vaan ollu munaa kertoo sitä oikeaksi syyksi :o)

Miehessä todellinen turn off on se, että vähättelee itseään koko ajan verrattuna muihin. Eli omaa huonon itsetunnon ja luottamuksen. Tästä yleensä seuraa se, että kysellään jokaista tekemistä ja menoa ja ihmistä, jonka on tavannut. Jokaisen pitäisi tietää se, että sellainen ihminen, joka saa sinut tuntemaan itsesi alempiarvoiseksi, on väärä.

Toivottavasti ei menny kauheesti topikin ohitse *blur*
Sphyxia

#845 • • Sphyxia Maracujá!

Minnie10, 14.12.2006 14:16:
Ihmiset on kaikki erilaisia ja varmasti tunteet ja se, miten tuntee on myös erilaista. Itse olen maailmassa kovin pettynyt siihen, että sanoja "minä rakastan sinua" kylvetään ympäriinsä ihan liian heppoisin perustein. Kun nuo sanat on sanottu, niin sen pitäisi tarkoittaa sitä, että sitten on valmis tekemään sen suhteen eteen melkein mitä vaan. Ja ihmiset rakastavat eri tasoilla. Alkurakkaus on varmasti aivan erilaista, kuin se rakkaus mitä koetaan 10 vuoden tai 30 vuoden päästä.

Pitää IMHO kyllä paikkaansa.
vergio

#846 • • vergio barbaari
Epävarmuus... ja samantien muuten! Jos se paistaa läpi ja kunnolla niin se ei kyl toimi yhtään *eiei*

--
Anna mun bailaa...

Aziz Combat Fighter

#847 • • Aziz Combat Fighter
tällä hetkellä listalla ois ehkäpä..

- nihkeys
- tyhmyys
- lapsellisuus
- lyhytjänteisyys (eli kyvyttömyys hoitaa omia asioitaan jos niin menee yli tunti kerrallaan)
- sotkuisuus
- rasistisuus
- vakaumuksellinen uskonnollisuus
- henkinen tavoittamattomuus
sare

#848 • • Edited sare
-itseluottamuksen puute, epävarmuus
- tavoittamattomuus
- alussa liian henkilökoht. juttujen sanominen, tulee olo että joutuu heti tukemaan toista
- saamattomuus
- ei omia mielipiteitä
- kiinnostuksenkohteet liian erilaiset
- jossain tapauksissa ikä
- baarissa huonot tanssitaidot on aika hyvä tapa karkottaa:D
- ja viel se että tulee se olo ettei toinen panosta yhtään juttuun

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

#849 • • REivaaja Guest
Onnex mä en tarvii naisii. Vai latistaako sekin tunnelmaa?
Santutar

#850 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Kierrän yleensä kaukaa tyypit joilla ei ole omia mielipiteitä*joo*
Ylenpalttinen sikailu on myös turnoff*sars*
plink

#851 • • plink team paska
epärehellisyys on kaikkein ärsyttävintä. ei pelkästään esitettyihin kysymyksiin valehtelu, vaan myös sellainen, että jättää sellaisia asioita kertomatta, mitkä tietää kiinnostavan toista osapuolta. lisäksi on vähän turhan rajua, jos on shortsit puettu housujen päälle.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Fyrisch

#852 • • Fyrisch
cp-asenne, ilkeys, ja aika nähä toista olematon ja tylsä elämä.

voisin kirjottaa A4 noit juttui mut noi muutamat saa riittää
asdf

#853 • • asdf
Liika omistuishaluisuus ja mustasukkaisuus. Myös se, jos mulla ei mielestäni oo tarpeeks omaa tilaa ja toinen tunkee väkisin mun elämään. Brrh.
#854 • • astaroth Guest

Zenni, 10.1.2007 22:00:
mustasukkaisuus.

"i'm gonna follow her to work - maybe she's fucking someone!"
asdf

#855 • • asdf

astaroth, 10.1.2007 22:01:
---
Zenni, 10.1.2007 22:00:
mustasukkaisuus.

---

"i'm gonna follow her to work - maybe she's fucking someone!"

Juurikin näin! Hyvänä esimerkkinä myös "Ai tekstaatko sä jonkun äijän kanssa? PANEKSÄ SITÄ?" *justjoo*
#858 • • Equalizer Guest
Tupakki
Anny

#859 • • Anny Hurricane-Munster
Yimielinen ja rehvasteleva asenne ja esitetään niin coolia vaikka todellisuudessa ollaan täyden kympin luusereita... *eiei*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

#860 • • cjet Guest

Anny, 12.1.2007 09:04:
Yimielinen ja rehvasteleva asenne ja esitetään niin coolia vaikka todellisuudessa ollaan täyden kympin luusereita... *eiei*

*nauru* Ja naisissa ylimielinen ja pöyhkeä asenne ja ollaan niin nokkapystyssä vaikka todellisuudessa ollaan ihan hirveitä lehmiä jotka ei ikinä selviä maailmasta jos kynsi katkee. *tirsk*