satumetsä, 12.12.2006 11:28
---
Rakastaa vai rakastua? Varmasti voi rakastua tunnin tuntemisen jälkeen mutta sanotko sä rakastumista rakastamiseksi? Mun mielestä rakkaus tuntuu aika erilaiselta kuin se ensihuuma tunnin tuntemisen jälkeen.
Ihmiset on kaikki erilaisia ja varmasti tunteet ja se, miten tuntee on myös erilaista. Itse olen maailmassa kovin pettynyt siihen, että sanoja "minä rakastan sinua" kylvetään ympäriinsä ihan liian heppoisin perustein. Kun nuo sanat on sanottu, niin sen pitäisi tarkoittaa sitä, että sitten on valmis tekemään sen suhteen eteen melkein mitä vaan. Ja ihmiset rakastavat eri tasoilla. Alkurakkaus on varmasti aivan erilaista, kuin se rakkaus mitä koetaan 10 vuoden tai 30 vuoden päästä. Rakastuminen (hullaantuminen, ihastuminen) on ihana asia ja tässä kovin synkässä maailmassa me kaikki tarvitaan niitä positiivisia tunteita. Jotkut jopa niin paljon, että he "huijaavat" itseään kerta toisensa jälkeen ja luulevat olevansa rakastuneita. Sit siinä ehditään pyörittää se 10 miestä vuodessa ja joka kerta petytään. Tai sitten jossain vaiheessa kyllästytään siihen, että kukaan ei nappaa ja keneenkään ei oikeasti hullaannu pidemmän päälle ja sit otetaan joku sopiva vastaantulija ja ollaan sen kanssa, ku se on kätevää.
Oli myös monta mainintaa noista miesten kämppien sisustustyyleistä (tai tyylittömyydestä). Kyllähän sitä pystyy puhumalla selvittämään sen, että eroaako ne sisustamistyylit niin paljon toisistaan, että suhteeseen ei enää kannata panostaa. Tässä kyllä ehkä yksi heppoisimmista eroamissyistä mielestäni. Ja jos se poikamies-opiskelijakämppä on ihan kammottava, niin voihan sitä varovaisesti ehdottaa, että josko vähän siivottais ja muutettas tätä ilmettä. Aivan varmasti mies haluaa naisensa siellä viihtyvän ja on valmis tekemään muutoksia tarvittaessa.
Taidan itsekin joskus yöaikaan kuolata. Onneks mua ei oo dumpattu sen takia tai sit ei oo vaan ollu munaa kertoo sitä oikeaksi syyksi :o)
Miehessä todellinen turn off on se, että vähättelee itseään koko ajan verrattuna muihin. Eli omaa huonon itsetunnon ja luottamuksen. Tästä yleensä seuraa se, että kysellään jokaista tekemistä ja menoa ja ihmistä, jonka on tavannut. Jokaisen pitäisi tietää se, että sellainen ihminen, joka saa sinut tuntemaan itsesi alempiarvoiseksi, on väärä.
Toivottavasti ei menny kauheesti topikin ohitse *blur*