1,392 posts, 70 pages, 475,857 views
ee102, 10.6.2005 17:36:
Eli mikä vie kiinnostuksesi pois ihmisestä, josta saatoit alunperin ollakin kiinnostunut? Tai millaisella käyttäytymisellä, olemuksella tms. saa sinut karkoitettua aika tehokkaasti jo ennen kuin ehdit edes tutustua ko. ihmisen kanssa mitenkään?
Flügel, 7.11.2006 21:15:
Tupakkaa nyt vielä sietää, mut nuuska. Yh. Ne on ehkä kolikon kaksi kääntöpuolta, mut nuuska silti vetää voiton, grausig!
Ja mitäs muita latistajia...
- mielipiteettömyys, kun ei siis osata keskustella yhtään mistään perusläppää syvällisemmästä aiheesta
- toisen (eli mun) mielipiteiden ja henk. koht. tärkeiden aiheiden dissaus (sorrun ehkä joskus tähän tosin itsekin, mutta lähinnä läpänheiton yhteydessä)
- mielikuvituksettomuus. Miehen tarttis keksiä välillä jotain erilaista, rutiineihin tylsistyy nopeesti.
Ja yleisesti kaikenmaailman bodarit ja muskelimiehet, sekä ne ns. kauniit pojat eivät kiinnosta jo kaukaa katsottuna. Siihen selityksenä että ne nyt vain on. Kaipa se oman kropan ja ulkonäön ihannointi vain kertoo sitten myös jostain muustakin. Voi olla että olen ylettömän ennakkoluuloinen. Tiedä häntä.
Freja, 8.12.2006 14:35:
"Sä oot kaunis"
"Tehdään mitä sä haluat"
"katotaan mitä sä haluat"
"sä oot kaunis"
"mitä tänään tehtäis"
"sul on ihana hymy"
"mun kaveri lähetti terveisiä"
"Sä oot kaunis"
"mä rakastan sua"
"mennään sinne mihin sä haluat"
yök.
Ja si ihmetellään miks toinen ottaa jalat alleen
Fyraett, 8.12.2006 14:38:
ja sitku oot ite ylirakastunu johonki poikaan tai mieheen ja lausut samat sanat niin.. :D
Freja, 8.12.2006 14:39:
Mä sentäs hoen niitä kunnon tuntemisen jälkeen. En heti ensimmäisen parin viikon aikana :D
Fyraett, 8.12.2006 14:42:
ei näin!
Fyraett, 8.12.2006 14:42:
oikein..
edellinen suhde kyl kosahti siihen ku toinen hehkutti hyperüber ihqjuttui kokoajan, vaikka ei tunnettukkaa ku muutaman viikon..ei näin!
satumetsä, 8.12.2006 15:10:
Joo liika on LIIKAA mutta kyllä musta on mukava kuulla: "olet kaunis" "sulla on ihana hymy" "mitäs tehdään tänään", ihan vaikka vaan parinkin viikon tuntemisen jälkeen. Ja nämä ovat mukava kuulla pelkän ystävänkin suusta. Se "rakastan sua", on parin viikon tuntemisen jälkeen kunnon moka
satumetsä, 8.12.2006 15:10:
Joo liika on LIIKAA mutta kyllä musta on mukava kuulla: "olet kaunis" "sulla on ihana hymy" "mitäs tehdään tänään", ihan vaikka vaan parinkin viikon tuntemisen jälkeen.
Fyraett, 8.12.2006 15:19:
"rakastan suo" on aika voimakas tunteiden ilmasu.. ennenku ton lauseen päräyttää ilmoille nii kannattaa miettii muutaman kerran ennenku sen sanoo, koska mun mielest tota sanaa ei pitäs edes käyttää muutaman kuukauden tapailun jälkeen, vaan lähinnä muutaman vuoden päästä. (imo)