Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 475,804 views

Muhvi-

#801 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Tupakka. *sars*

--
It was once my life - it was my life at one time.

Flügel

#803 • • Flügel Leicht begeistert
Tupakkaa nyt vielä sietää, mut nuuska. Yh. Ne on ehkä kolikon kaksi kääntöpuolta, mut nuuska silti vetää voiton, grausig!

Ja mitäs muita latistajia...
- mielipiteettömyys, kun ei siis osata keskustella yhtään mistään perusläppää syvällisemmästä aiheesta
- toisen (eli mun) mielipiteiden ja henk. koht. tärkeiden aiheiden dissaus (sorrun ehkä joskus tähän tosin itsekin, mutta lähinnä läpänheiton yhteydessä)
- mielikuvituksettomuus. Miehen tarttis keksiä välillä jotain erilaista, rutiineihin tylsistyy nopeesti.

Ja yleisesti kaikenmaailman bodarit ja muskelimiehet, sekä ne ns. kauniit pojat eivät kiinnosta jo kaukaa katsottuna. Siihen selityksenä että ne nyt vain on. Kaipa se oman kropan ja ulkonäön ihannointi vain kertoo sitten myös jostain muustakin. Voi olla että olen ylettömän ennakkoluuloinen. Tiedä häntä.

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Avernian

#804 • • Avernian Kerettiläinen

ee102, 10.6.2005 17:36:
Eli mikä vie kiinnostuksesi pois ihmisestä, josta saatoit alunperin ollakin kiinnostunut? Tai millaisella käyttäytymisellä, olemuksella tms. saa sinut karkoitettua aika tehokkaasti jo ennen kuin ehdit edes tutustua ko. ihmisen kanssa mitenkään?

Epärehellisyys kaikissa muodoissaan.
Pissistely, päättämättömyys, diivailu, äärihippeily, fundamentalistisuus ja muut asennevammat.
Vaatimusten luettelu miestä koskien.

Nämä nyt tuli tällä hetkellä mieleen. Lisää myöhemmin.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

JetZe

#805 • • JetZe

Flügel, 7.11.2006 21:15:
Tupakkaa nyt vielä sietää, mut nuuska. Yh. Ne on ehkä kolikon kaksi kääntöpuolta, mut nuuska silti vetää voiton, grausig!

Ja mitäs muita latistajia...
- mielipiteettömyys, kun ei siis osata keskustella yhtään mistään perusläppää syvällisemmästä aiheesta
- toisen (eli mun) mielipiteiden ja henk. koht. tärkeiden aiheiden dissaus (sorrun ehkä joskus tähän tosin itsekin, mutta lähinnä läpänheiton yhteydessä)
- mielikuvituksettomuus. Miehen tarttis keksiä välillä jotain erilaista, rutiineihin tylsistyy nopeesti.

Ja yleisesti kaikenmaailman bodarit ja muskelimiehet, sekä ne ns. kauniit pojat eivät kiinnosta jo kaukaa katsottuna. Siihen selityksenä että ne nyt vain on. Kaipa se oman kropan ja ulkonäön ihannointi vain kertoo sitten myös jostain muustakin. Voi olla että olen ylettömän ennakkoluuloinen. Tiedä häntä.

tuopa nyt melki menee mullakin,tosin kyllä vastakkaiselle sukupuolelle ;F

eli ei ylilaitettuja diivoja,joille kaikki on se ja sama,ja ei kiitos muodin ihannointia,että jos tulee uusi vaate markkinoille,se on heti saatava. :/

yh.
#806 • • suvituuli Guest

mirde, 5.11.2006 23:05:

Tää lista kuvaa kyllä hyvin myös omia fiiliksiä (ja kokemuksia) jotka ovat ei toivottuja vastakkaisessa sukupuolessa. Osuit naulan kantaan my friend! *piis* *joo*

Erityisesti muutama kohta menee muiden edelle:

- Liika itsekeskeisyys. Haluaa paljon muilta mutta ei ole valmis
antamaan mitään.

- Brassailu ja lipevä flirttailu / imartelu, yök!

- Huono itsetunto / itseluottamus, ja jolla elämäkin on vähän hakusessa.
laeski^

#807 • • laeski^ LaiskaLäski
tässähän nää, bongasin aikasemmast viestist..

- Huono itsetunto / itseluottamus, ja jolla elämäkin on vähän hakusessa.
joo pitää tietää oma paikka täs maailmas ja mitä vois haluta elämält.

- Liika itsekeskeisyys. Haluaa paljon muilta mutta ei ole valmis antamaan mitään.
word! *joo*

- Tiukkapipo tosikot. Huumorintajunpuute on vakava ongelma :D
ilman huumorii ei voi elää.

- Aggressiivinen luonne.
jos tulee riitaa ekan kk:n aikan ni sanon suoraa heihei.. jos nii aikasin rupee riitelee,
ni sen kyl tietää millast on tulevaisuudes... (jos ei oo kunnon syyt)

- Jästipäät jotka ei anna periksi periaatteistaan, vaikka niissä ei olis mitään järkeä.
*joo*

- Epärehellisyys
valehtalu saa mut raivohulluudenpartaalle *hih*

- Roolin vetäminen, epäaitous.
tää paistaa niin läpi, pitää olla aito..

- Vastuuntunnottomuus
teoil on myös seuraus. ja ne pitää kestää.

- Patalaiskuus
ainast sohval makoiluu ja jatkuvaa löhöilyy vaan ei jaksa.. (paitsi aina joskus *nauru*)

- Negatiivisuus ja liika kriittisyys. Valittaa aina kun mahdollista.
en tosissaa jaksa mitää valittavaa ja kitisevää eukkoo... hermot menis..

- Ei osaa pyytää anteeksi. Eli ei halua myöntää tehneensä väärin.
word! *joo*

- Ei ole itsekritiikkiä.
word! *joo*

- Ahneus ja kateellisuus, josta seura katkeruutta. Hyi!
joo ei aina pidä yrittää olla parempi ku muut.

- Ei huolehdi itsestään; kroppa, pukeutuminen ja hygienia retuperällä.
kyllä!! *joo*
sonni

#808 • • Edited sonni
Code:
foreach($booty as $feature) { switch($feature) { case "varattu": case "narkki": case "valehtelija": unset($booty); break; } } if($booty) { bounce($booty); }
Fucking Nobody

#809 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
Huono musiikkimaku.
Freja

#810 • • Freja Sihteeri
"Sä oot kaunis"
"Tehdään mitä sä haluat"
"katotaan mitä sä haluat"
"sä oot kaunis"
"mitä tänään tehtäis"
"sul on ihana hymy"
"mun kaveri lähetti terveisiä"
"Sä oot kaunis"
"mä rakastan sua"
"mennään sinne mihin sä haluat"

yök. *sars*
Ja si ihmetellään miks toinen ottaa jalat alleen *justjoo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Fyrisch

#811 • • Fyrisch

Freja, 8.12.2006 14:35:
"Sä oot kaunis"
"Tehdään mitä sä haluat"
"katotaan mitä sä haluat"
"sä oot kaunis"
"mitä tänään tehtäis"
"sul on ihana hymy"
"mun kaveri lähetti terveisiä"
"Sä oot kaunis"
"mä rakastan sua"
"mennään sinne mihin sä haluat"

yök. *sars*
Ja si ihmetellään miks toinen ottaa jalat alleen *justjoo*

ja sitku oot ite ylirakastunu johonki poikaan tai mieheen ja lausut samat sanat niin.. :D
Freja

#812 • • Freja Sihteeri

Fyraett, 8.12.2006 14:38:
ja sitku oot ite ylirakastunu johonki poikaan tai mieheen ja lausut samat sanat niin.. :D

Mä sentäs hoen niitä kunnon tuntemisen jälkeen. En heti ensimmäisen parin viikon aikana :D

--

Fyrisch

#813 • • Fyrisch

Freja, 8.12.2006 14:39:
Mä sentäs hoen niitä kunnon tuntemisen jälkeen. En heti ensimmäisen parin viikon aikana :D

oikein..

edellinen suhde kyl kosahti siihen ku toinen hehkutti hyperüber ihqjuttui kokoajan, vaikka ei tunnettukkaa ku muutaman viikon..ei näin!
Freja

#814 • • Freja Sihteeri

Fyraett, 8.12.2006 14:42:
ei näin!

Ei todellakaan näin! Varsinkin jos oli viel hokenu, ettei halu mitään vakavaa. Hohhoi *eiei*

Sit viel jos oisin vaikka M. Vanhasen asemassa, ni tekisin kyl saman mitä sekin, ku Susan vähä innostui julistamaan rakkauttaan lehdissä ja kertomaan yksityiselämästä ja häähaaveista :D.

--

oooo

#815 • • oooo

Fyraett, 8.12.2006 14:42:
oikein..

edellinen suhde kyl kosahti siihen ku toinen hehkutti hyperüber ihqjuttui kokoajan, vaikka ei tunnettukkaa ku muutaman viikon..ei näin!

Joo liika on LIIKAA mutta kyllä musta on mukava kuulla: "olet kaunis" "sulla on ihana hymy" "mitäs tehdään tänään", ihan vaikka vaan parinkin viikon tuntemisen jälkeen. Ja nämä ovat mukava kuulla pelkän ystävänkin suusta. Se "rakastan sua", on parin viikon tuntemisen jälkeen kunnon moka *eiei* *nauru*
Fyrisch

#816 • • Fyrisch

satumetsä, 8.12.2006 15:10:
Joo liika on LIIKAA mutta kyllä musta on mukava kuulla: "olet kaunis" "sulla on ihana hymy" "mitäs tehdään tänään", ihan vaikka vaan parinkin viikon tuntemisen jälkeen. Ja nämä ovat mukava kuulla pelkän ystävänkin suusta. Se "rakastan sua", on parin viikon tuntemisen jälkeen kunnon moka *eiei* *nauru*

tietenkin tollaset läpät on kivoi, mut siin on iso ero jos niit käyttää muutaman kerran viikos vs. 3-10 kertaa päiväs ;)

kyl nitkutus aina överin voittaa.

"rakastan suo" on aika voimakas tunteiden ilmasu.. ennenku ton lauseen päräyttää ilmoille nii kannattaa miettii muutaman kerran ennenku sen sanoo, koska mun mielest tota sanaa ei pitäs edes käyttää muutaman kuukauden tapailun jälkeen, vaan lähinnä muutaman vuoden päästä. (imo)
Freja

#817 • • Freja Sihteeri

satumetsä, 8.12.2006 15:10:
Joo liika on LIIKAA mutta kyllä musta on mukava kuulla: "olet kaunis" "sulla on ihana hymy" "mitäs tehdään tänään", ihan vaikka vaan parinkin viikon tuntemisen jälkeen.

Mut sit ku se on sarjassamme "deja vu 5 minuutin välein" ni sekin on liikaa :D

--

hallucinogen

#818 • • hallucinogen Edain

Fyraett, 8.12.2006 15:19:
"rakastan suo" on aika voimakas tunteiden ilmasu.. ennenku ton lauseen päräyttää ilmoille nii kannattaa miettii muutaman kerran ennenku sen sanoo, koska mun mielest tota sanaa ei pitäs edes käyttää muutaman kuukauden tapailun jälkeen, vaan lähinnä muutaman vuoden päästä. (imo)

No mun mielestä ei voi sanoa minkäänlaista aikaa koska noi sanat on sopiva sanoa. Oikea aika on sanoa sitten kun tuntee niin ja tietää, että se ei ole mitään ihastumista tjsp. Tosin, jotta ei kuse omaan pesäänsä niin kannattaa tarkkailla sitä toista myös, että tuleeko sieltä vastaukseksi "ai, kiva" vai ne samat sanat takaisin ja myös tarkoittaen sitä :)

--
pikku-*possu*

Freja

#819 • • Freja Sihteeri
Kyl mä silti neuvoisin et vois venaa sen hetkisen edes. Edes muutaman kuukauden :D

--