Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 475,690 views

hallucinogen

#641 • • hallucinogen Edain

lunake, 27.7.2006 10:42:
Mistäs oot noin varma? *vink*

*possu*

Olisi oikeasti jopa pelottavaa tavata nainen joka olisi samalla aaltopituudella kuin minä, hui kamala sentään mikä rölli se olisi :D

--
pikku-*possu*

lunake

#642 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

hallucinogen, 27.7.2006 10:44:
---
lunake, 27.7.2006 10:42:
Mistäs oot noin varma? *vink*

*possu*

---

Olisi oikeasti jopa pelottavaa tavata nainen joka olisi samalla aaltopituudella kuin minä, hui kamala sentään mikä rölli se olisi :D

*lmao*

*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

Jusna666

#643 • • Jusna666 Diablo

Enkeli, 27.7.2006 09:56:
---
Jusna666, 4.4.2006 16:23:

-Kumisaappaat
-Hallitsematon syöminen
-Kysely mm. "onko mun perse sun mielestä kasvanu/levinny"
-Vegetarismi

---

No mitä noissa nyt on niin ihmeellistä?? *nauru*

No varsin tavallisia/normaaleja juttujahan noi onkin *nauru*, mut mä oon kato tarkka *joo*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

kosmo

#644 • • kosmo TJH87
Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki. *eiei*
dawn

#645 • • dawn guilty by association

kosmo, 27.7.2006 11:02:
Mikään ei latista yhtä tehokkaasti kuin se jos nainen on helppo ts. varmanakki. *eiei*

Ihan sama pätee miehiin.. Helpot tapaukset ei kiinnosta, pitää olla jotain mitä "saalistaa" *joo* Epävarmuus pitää kiinnostuksen yllä.

--
pleasure. happiness. success.

hallucinogen

#646 • • hallucinogen Edain
Mä en kyllä tajua tota miks jossain pitää olla jotain "saalistettavaa" =D Onko se joku sulka hattuun josta voi olla ylpeä? "kaadoin muuten ton chicksit jota jengi lämppää 2kk ennen ku heruu mut olin niin kurko et mul meni vaa 1.5kk!!"

O_o

--
pikku-*possu*

dawn

#647 • • dawn guilty by association
No ehkä saalistaa on väärä ilmaisu^^ mut ehkä joku tajus pointin, mitä en osannut oikein muotoilla *nauru*

--
pleasure. happiness. success.

SmILE

#648 • • SmILE Esanssi mössöö
Ylimielisyys, ärsyttävä puheääni, huonot tavat, huonot hampaat, räkänen tukka, räkänen olemus ylipäätään, nörtti nauru (en osaa selittää, mut tuo kuvaa hyvin), välinpitämättömyys jne... lista voisi jatkua mutta jäädään tähän*hih*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

lunake

#649 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Päättämättömyys

--
Hedelmällisyys on påp!

Epailija

#650 • • Epailija Physicist, 2nd class.

dawn, 27.7.2006 17:02:
No ehkä saalistaa on väärä ilmaisu^^ mut ehkä joku tajus pointin, mitä en osannut oikein muotoilla *nauru*

Tai ehkä se pointti vain on typerä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

asdf

#651 • • asdf

sMilE, 29.10.2006 18:55:
Ylimielisyys, ärsyttävä puheääni, huonot tavat, huonot hampaat, räkänen tukka, räkänen olemus ylipäätään, nörtti nauru (en osaa selittää, mut tuo kuvaa hyvin), välinpitämättömyys jne... lista voisi jatkua mutta jäädään tähän*hih*

Ah juuri näin, toi puheääni on todellakin yks tärkeimmistä tekijöistä *joo* Sit jos on jotenki rumat kädet (kovat, karheat, känsäiset jne.) ni mun kiinnostus loppuu siihen.
Epailija

#652 • • Epailija Physicist, 2nd class.

kottarainen, 29.10.2006 19:13:
Autoja tuunaavat maalaisjuntit

Kyllä cityjuntitkin tuunaavat autojaan. *hmph*

Ei vaan: Toinen tuunaa autoaan, toinen huoneensa akustiikkaa ja kolmas rakentaa pyöränsä itse. Eivät harrastukset ketään juntiksi vielä tee (ellei sitten satu pelaamaan lätkää tai fudista).

--

ella_

#653 • • ella_

Kyllä cityjuntitkin tuunaavat autojaan. *hmph*

Ei vaan: Toinen tuunaa autoaan, toinen huoneensa akustiikkaa ja kolmas rakentaa pyöränsä itse. Eivät harrastukset ketään juntiksi vielä tee (ellei sitten satu pelaamaan lätkää tai fudista).

mä kyllä kehtaan väittää, että ne autot on kuitenkin se suurin munanjatke ja siksi luotaantyöntävää. kuka nyt ron jeremyä haluaisi :D

--
Elementary, my dear.

#654 • • ALIEN Guest

hallucinogen, 27.7.2006 10:00:
---
Freja, 23.7.2006 09:18:
Liikaa tietoa pienen ajan sisällä = ei kiitos.

---

ai :D Mä höpötän aina kaikki luurangot kaapista ekaan 30 minuuttiin ;D Oon aina ajatellu ettei sit tarvii homehtuu jonkun kanssa kolmea viikkoa ja todeta et jaaha toi on ihan eri linjoilla siinä ja siinä tärkeessä asiassa =D

Joo, samaa linjaa vetänyt täälläkin jo vuodet, kaiken tarpeellisen voi kyllä kertoa jo alkupäivinä jos vaikuttaa luotettavalta tapaukselta ja jos vaikuttaa lupaavalta tapaukselta.

Omalla kohdalla menee fiilis yleensä:
Muija on just eronnut ja selkeesti ehkä (usein jopa tajuamattaan) käyttää mua hyväksi päästäkseen entisestänsä ylitse. Niille big no no. Toinen on se et vaikuttaa olevan täys keila ja naiivi, eli aika pitkälti kokemattomat tapaukset. Mut tietty jos vain jotain seksisuhdetta ettii niin ei tarvitse mikään elämäntiede proffa olla vaan nätti ja hyvä sängyssä ;)
#655 • • cjet Guest

Infiana, 29.10.2006 19:03:
Maiskutus! Äänekäs syöminen on tosi yöks. Huono itseluottamus. Brassailu. Hyi hitto. Mä en haluu kuulla miten paljon rahaa sulla on tai miten monta julkkista sä tunnet. Mua ei kiinnosta sun maailmanmatkailut, ja mua ei kiinnosta ootko käynyt Kurt Cobainin tai Bill Clintonin kanssa bissellä.

Mikä miehiä vaivaa tässä kaupungissa?

Hei, eksä tiedä kuka mä oon? *nauru*

Ja mimmejä tuntuu tässä kaupungissa edelleenkin vaivaavan kevyt nokkapystyssä kusipäisyys ja se että ei tääl oikein enää oo tosiaan vapaalla jalalla kovin montaa täyspäistä neitiä. Pitäski ruveta varmaa vaa kiltisti kattelee tuolta jostai Kuopion suunnalta tai jostain jotai nättei savolaistyttöi välimatkasta huolimatta.. *tirsk* Mua ei esim. enää kiinnosta kuunnella keskustelun aiheena yhtään ainutta vitun kuosaus juttua. Saa mut nykyään pikkuhiljaa heti takajaloilleen.
Epailija

#656 • • Epailija Physicist, 2nd class.

kottarainen, 29.10.2006 19:28:
Hyvä Epäilijä, en dissannut tuossa kenenkään harrastuksia sinänsä vaan "kokonaisuutta" ja mielikuvaa mikä mulle siitä syntyy. Oon ollu mm. autoliikkeessä duunissa ja siellä ollut enemmänkin tekemisissä tällaisten henkilöiden kanssa, joiden kanssa en vaan usko et tulisin intiimämmässä mielessä toimeen. En haluaisi jäädä kakkoseksi Corollalle*nauru*

...mutta Dostojevksi ei kirpaisisi niin paljon? *vink*

--

pirpeli

#657 • • pirpeli
Mun kiinnostuksen latistaa se, että sen päälle rymäytetään miljoona kiloa paskaa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Epailija

#658 • • Epailija Physicist, 2nd class.

ella_, 29.10.2006 19:23:
mä kyllä kehtaan väittää, että ne autot on kuitenkin se suurin munanjatke ja siksi luotaantyöntävää. kuka nyt ron jeremyä haluaisi :D

No jos noin olisi, niin eikös Ron Jeremyä karttavien nimenomaan kannattaisi katsella tuunaajien suuntaan? *vink*

--

#659 • • cjet Guest

ALIEN, 29.10.2006 19:23:

Muija on just eronnut ja selkeesti ehkä (usein jopa tajuamattaan) käyttää mua hyväksi päästäkseen entisestänsä ylitse. Niille big no no.

Second that. Miks ihmeessä niiden pitää heti saada joku korvike.. *ding* Joo, tykkään kyllä olla kuuntelijan osassa ja helpottaa sitäkautta sitä tuskaa. Mut en mä hei oikeesti rupee siihen muussa kuin kaverin osassa. Kyllähän se ois varmaa joo helpompaa jos ois joku kainalo heti, mut ei musta mitään tunteiden kaatopaikkaa saa tehdä kiitos. Omia ongelmia on ihan tarpeeks. *pepsodent* Totally nono myös.
Jocular

#660 • • Jocular Janni
Et se ei ookaan Se.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.