Jusna666, 4.4.2006 16:23:
-Kysely mm. "onko mun perse sun mielestä kasvanu/levinny"
Mua ei haittaa kysyminen, mua haittaa jos vastaukseksi ei kelpaa "On, koittasit vähän laihduttaa."
1,392 posts, 70 pages, 476,991 views
Avernian, 4.4.2006 20:32:
---
---
Mua ei haittaa kysyminen, mua haittaa jos vastaukseksi ei kelpaa "On, koittasit vähän laihduttaa."
ALIEN, 4.4.2006 20:43:
Naiset... asettaa miehille kysymyksiä mihin pitäisi valehdella.
Avernian, 4.4.2006 20:32:
Jusna666, 4.4.2006 20:50:
Joo ja sit kehtaa itkee ku ei olla rehellisii..
ALIEN, 4.4.2006 20:52:
pitäiskö täs alentuu samanlaiseks ja alkaa valehtelee?
John,
- Oman tahdon puute - Mieluummin vähän liian hankala kuin aivan liian helppo.
Liian tosikko - Tästä en tingi! Tärkeät asiat hoidetaan kunnolla, muuten ollaan kuin ellun kanat! Ja pitää osaa nauraa myös itselleen, se on terveen itseluottamuksen merkki.
Ja vastaus itse aiheeseen: tuossa aikasemmin joku sanoi että jatkuva politiikasta puhuminen latistaa kiinnostuksen... itselläni on melkein päin vastoin. Eihän siitä tarvi jatkuvasti paasata (hmm, tarkemmin ajatellen taidan kyllä välillä tehdä niin*nauru*), mutta itseäni ainakin turhauttaa jos ei toista kiinnosta päivän politiikka eikä siitä saa minkään näköistä keskustelua aikaseksi, muuta kuin ehkä "hulluja nuo arabit" tms.
-Kumisaappaat
-Vegetarismi
Medusa, 5.4.2006 13:39:
Jos ei ole psyykkistä munaa, ei kerro kunnolla omia mielipiteitään mitä haluaa ja mitä ei ja jos kaikki on aina vaan ihan sama. Yleinen ääliömäisyys, lapsellisuus, kovistelu.. "vittu sitä, vittu tätä, mä hakkaan sen" tyyliin.
**Jenkar**, 10.4.2006 10:29:
Aivan just näin! Jos huomaa että toisella on ihan idiootit jutut. (mikä nyt kenenkin mittapuun mukaan on idioottia..) mutta just nämä "vittu meitsi oli niinnku ihan perseet...ja minä minä minä..blaablaa.." Ihmiset joilla ei ole omaa tahtoa,eikä mielipiteitä. Ylimielisyys. Rahoilla leijuminen. Muiden ihmisten mollaaminen (esim.naiset jotka jatkuvasti löytää vikoja ja huomauteltavaa muiden naisten ulkonäöstä ym. epä-oleellisesta, ja on niitä joitain miehiäkin tavannut joilla niin huono itseluottamus että pakko harrastaa tällaista) Yllättävän paljon näitä keksis
hallucinogen, 17.4.2006 14:40:
---
[
Sit te naiset tunnutte aina kuitenkin päätyvän yhteen tämmöisten henkilöiden kanssa :D Ainakin kun baarissa taas eilen seurasi juuri tällaisia henkilöitä niin harva niistä ilman naista oli :D
**Jenkar**, 17.4.2006 16:46:
Pientä yleistystä havaittavissa... Olisko niin että nää idiootit löytää toisensa? särähti korvaan toi "te naiset", siis jotkut naiset. Ja samoin tää toimii toisinkin päin; onhan niitä täys-idiootteja naisia joilla on mies.Eli? Eipäs aleta yleistämään.
hallucinogen, 17.4.2006 19:31:
---
---
Yleistäminen on just jees :D Ja pakkohan se yleistää kun tämmöinen charmantti ja nuori mies on yksin :D