Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 476,990 views

Avernian

#561 • • Avernian Kerettiläinen

Jusna666, 4.4.2006 16:23:
-Kysely mm. "onko mun perse sun mielestä kasvanu/levinny"

Mua ei haittaa kysyminen, mua haittaa jos vastaukseksi ei kelpaa "On, koittasit vähän laihduttaa." *lmao*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

#562 • • Edited ALIEN Guest

Avernian, 4.4.2006 20:32:
---
Jusna666, 4.4.2006 16:23:
-Kysely mm. "onko mun perse sun mielestä kasvanu/levinny"

---

Mua ei haittaa kysyminen, mua haittaa jos vastaukseksi ei kelpaa "On, koittasit vähän laihduttaa." *lmao*

:D Joo, ei taida kelpaa ilman huonoja seurauksia.

Naiset... asettaa miehille kysymyksiä mihin pitäisi valehdella.
Jusna666

#563 • • Jusna666 Diablo

ALIEN, 4.4.2006 20:43:

Naiset... asettaa miehille kysymyksiä mihin pitäisi valehdella.

Joo ja sit kehtaa itkee ku ei olla rehellisii.. *eiei*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Jusna666

#564 • • Jusna666 Diablo

Avernian, 4.4.2006 20:32:

No ei tos tapaukses, mut jos joku "anorektikko" kyselee sitä n.3min välein ni sit alkaa *grr*

--

#565 • • ALIEN Guest

Jusna666, 4.4.2006 20:50:
Joo ja sit kehtaa itkee ku ei olla rehellisii.. *eiei*

pitäiskö täs alentuu samanlaiseks ja alkaa valehtelee?
Jusna666

#566 • • Jusna666 Diablo

ALIEN, 4.4.2006 20:52:

pitäiskö täs alentuu samanlaiseks ja alkaa valehtelee?

emt. ainin totuuden kertomisella voi olla tuhoisat seuraukset.. *hikoil*

--

vuokko

#567 • • vuokko

John,

- Oman tahdon puute - Mieluummin vähän liian hankala kuin aivan liian helppo.*vink*

juu... ei sellaista, jota voi viedä kuin pässiä narussa

-

Liian tosikko - Tästä en tingi! Tärkeät asiat hoidetaan kunnolla, muuten ollaan kuin ellun kanat!*joo* Ja pitää osaa nauraa myös itselleen, se on terveen itseluottamuksen merkki.*hihu*

höh, -mua on sanottu tosikoksi, mutta ei pidä paikkaansa. Juuri tätä tarkoitan kun tietyt asiat pitää hoitaa kunnolla -ja lopun laittaa menemään enempi vähempi kieliposkella,
mutta mitkä asiat pitää hoitaa hyvin onkin sitten jo ihan toinen väittely

Ja vastaus itse aiheeseen: tuossa aikasemmin joku sanoi että jatkuva politiikasta puhuminen latistaa kiinnostuksen... itselläni on melkein päin vastoin. Eihän siitä tarvi jatkuvasti paasata (hmm, tarkemmin ajatellen taidan kyllä välillä tehdä niin*nauru*), mutta itseäni ainakin turhauttaa jos ei toista kiinnosta päivän politiikka eikä siitä saa minkään näköistä keskustelua aikaseksi, muuta kuin ehkä "hulluja nuo arabit" tms.

niin ja tästä poliitiikan puhumisesta.. kuvittele että jos esim tätä pilakuva-juttua tärkeämpänä kokee vaikka ranskan lakimuutos asiat (muttei tule sitä ilmaisseeksi heti kättelyssä) eikä siten ole oikein paneutunut taustatietoihin osallistuakseen täydellä lähi-itä-keskusteluun ja tulee sivuuttaneeksi aiheen, kun katsoo paremmaksi olla sanomatta juuta tai jaata kun ei kerta ole mitään vankkaa sanottavaa
---niin ethän mene vipuun ja lokeroi toista sivitymättömäksi mitään-mistään-mieltä-olevaksi..

ja itse olen huomannut itsestäni sen että jos ja kun on jotain pohtinut öisin ja todennut ettei asialle ei omana elinaikana vaan juuri mitään voi ja kun tämä lopputulos ottaa ohimoon, siitä jauhaminen loputtomiin on oikeasti pidemmän päälle turhauttavaa

mitäs muuta ei niin miellyttävää voisi teissä miehenaluissa olla..
--tupakointi
ja se että kiinnittämättä omaan ulkonäköön ollaan kovasti kritisoimassa mimmien pieniä tissejä ja/tai takamusta,
vaikka siinä vaiheessa kun itse juokset bodaamassa, olet mennen tullen ananasmurskaraejuusto-dieetillä ja saat d-vitamiinisi solariumista oletkin jo mun kiinnostuksen ulkopuolella.. *justjoo*
Metsäpiru

#569 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Jos ei ole psyykkistä munaa, ei kerro kunnolla omia mielipiteitään mitä haluaa ja mitä ei ja jos kaikki on aina vaan ihan sama. Yleinen ääliömäisyys, lapsellisuus, kovistelu.. "vittu sitä, vittu tätä, mä hakkaan sen" tyyliin. Avoimuuden puute.. ahdasmieliset heput eivät sovi minulle. Ja yksi tärkeä ominaisuus varmaan, jos ei ole yhtään kiinnostunut/ei ole ymmärrystä kulttuurista.

(Minusta tuntuu, että kirjotan vielä myöhemmin lisää tähän aiheeseen *igor*)
Jusna666

#570 • • Jusna666 Diablo

Hansu, 5.4.2006 10:45:

No onneks olkoon valitsemallasi tiellä.

Kiitos.

--

MiMoSa

#571 • • MiMoSa
Nappaskengät!*dissaa*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

mummoankka

#572 • • mummoankka

Medusa, 5.4.2006 13:39:
Jos ei ole psyykkistä munaa, ei kerro kunnolla omia mielipiteitään mitä haluaa ja mitä ei ja jos kaikki on aina vaan ihan sama. Yleinen ääliömäisyys, lapsellisuus, kovistelu.. "vittu sitä, vittu tätä, mä hakkaan sen" tyyliin.

Aivan just näin! Jos huomaa että toisella on ihan idiootit jutut. (mikä nyt kenenkin mittapuun mukaan on idioottia..) mutta just nämä "vittu meitsi oli niinnku ihan perseet...ja minä minä minä..blaablaa.." Ihmiset joilla ei ole omaa tahtoa,eikä mielipiteitä. Ylimielisyys. Rahoilla leijuminen. Muiden ihmisten mollaaminen (esim.naiset jotka jatkuvasti löytää vikoja ja huomauteltavaa muiden naisten ulkonäöstä ym. epä-oleellisesta, ja on niitä joitain miehiäkin tavannut joilla niin huono itseluottamus että pakko harrastaa tällaista) Yllättävän paljon näitä keksis *nauru*
#573 • • -Loyal- Guest
Nainen ketä on "jätkämäinen"
hallucinogen

#574 • • hallucinogen Edain

**Jenkar**, 10.4.2006 10:29:
Aivan just näin! Jos huomaa että toisella on ihan idiootit jutut. (mikä nyt kenenkin mittapuun mukaan on idioottia..) mutta just nämä "vittu meitsi oli niinnku ihan perseet...ja minä minä minä..blaablaa.." Ihmiset joilla ei ole omaa tahtoa,eikä mielipiteitä. Ylimielisyys. Rahoilla leijuminen. Muiden ihmisten mollaaminen (esim.naiset jotka jatkuvasti löytää vikoja ja huomauteltavaa muiden naisten ulkonäöstä ym. epä-oleellisesta, ja on niitä joitain miehiäkin tavannut joilla niin huono itseluottamus että pakko harrastaa tällaista) Yllättävän paljon näitä keksis *nauru*

Sit te naiset tunnutte aina kuitenkin päätyvän yhteen tämmöisten henkilöiden kanssa :D Ainakin kun baarissa taas eilen seurasi juuri tällaisia henkilöitä niin harva niistä ilman naista oli :D

--
pikku-*possu*

mummoankka

#575 • • mummoankka

hallucinogen, 17.4.2006 14:40:
---
[

Sit te naiset tunnutte aina kuitenkin päätyvän yhteen tämmöisten henkilöiden kanssa :D Ainakin kun baarissa taas eilen seurasi juuri tällaisia henkilöitä niin harva niistä ilman naista oli :D

Pientä yleistystä havaittavissa... Olisko niin että nää idiootit löytää toisensa? *nauru* särähti korvaan toi "te naiset", siis jotkut naiset. Ja samoin tää toimii toisinkin päin; onhan niitä täys-idiootteja naisia joilla on mies.Eli? Eipäs aleta yleistämään.
hallucinogen

#576 • • hallucinogen Edain

**Jenkar**, 17.4.2006 16:46:
Pientä yleistystä havaittavissa... Olisko niin että nää idiootit löytää toisensa? *nauru* särähti korvaan toi "te naiset", siis jotkut naiset. Ja samoin tää toimii toisinkin päin; onhan niitä täys-idiootteja naisia joilla on mies.Eli? Eipäs aleta yleistämään.

Yleistäminen on just jees :D Ja pakkohan se yleistää kun tämmöinen charmantti ja nuori mies on yksin :D

--
pikku-*possu*

Cress

#577 • • Cress
ApinaNainen ketä uhoaa ja juo viinaa *nauru*
rose

#578 • • rose vakaasti epävakainen
Poika, joka tekee korrelaattivirheitä *justjoo**nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Puke

#579 • • Puke Super Socket
kiksukarvat *vink*
mummoankka

#580 • • mummoankka

hallucinogen, 17.4.2006 19:31:
---

---

Yleistäminen on just jees :D Ja pakkohan se yleistää kun tämmöinen charmantti ja nuori mies on yksin :D

eli oot törmänny vaan vääriin naisiin *nauru* toihan on hyvä keino...jos toteet että "..jahas,tuolla on mimmi yksikseen eikä macho-miestä mailla halmeilla...se saattaa siis olla fiksu yksilö.." *tirsk*