Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 475,568 views

#101 • • ALIEN Guest
se, että pystyy puhumaan pussiin helposti eikä se edes tajua sitä itsekään.
koo

#102 • • koo

lillikutti, 12.6.2005 19:43:
jos joku ajaa tahallaan tai vahingossa eläimen hengiltä niin se, että joku syö sen, ei lisää eläimen kärsimyksiä. vai olisko se sittenkään näin? vaikee päättää.

Kyl mun kiinnostuksen johonkin tyyppiin latistaisi se, että se ajaa jonkun eläimen yli tahallaan syödäkseen sen. Eiköhän se eläin kärsi siinä yliajotilanteessa, etenkin jos se jää kitumaan. Sit siitä vaan nappais sen puolkuolleen peuran takapenkille, veis himaan ja alkais nylkemään ja paloittelemaan? Hyh.

Eikös Suomessa muuten pidä ilmoittaa jollekin kytälle tai jollekin vastaavalle jos ajaa jonkun isomman elukan yli? Mitään yliajettua jänistä tuskin kannattaa edes alkaa ruuaksi valmistamaan.

Sitten itse asiaan:
Mulla lopahti kerran kiinnostus yhteen tyyppiin ihan totaalisesti, kun se ensimmäisillä treffeillä alkoi keskustelemaan aiheesta Hitlerin saavutukset. "Siis Hitlerhän oli todella siisti äijä, kun sai organisoitua niin mittavan operaation..."
Kävelin pois. Pidä Hitleris.
Eikä se ollut edes mikään skinari. *ding*

--
Backstagella on paratiisi.

Miika

#103 • • Miika
Kaveri joskus vuosia sitten näki korvien heiluvan pusikossa ja heitti sinne kiven. Meni katsomaan ja löysi kuolleen rusakon. Ei sitä auttanut jättää mihinkään joten kaveri ajoi lammelle, nylki ja grillasi sen. Mun mielestä teki ihan oikein ettei heittänyt hyvää jänöä hukkaan.

Auto-onnettomuudessa kuolleen eläimen syönti ei ole suositeltavaa, kun niin voimakkaassa törmäyksessä eläimen sappinesteet vapautuvat ympäri sen kehoa jolloin ruho muuttuu syömäkelvottomaksi (saako vain myrkytyksen tai kuoleeko, en tiedä). Jos on peura tai isompi niin poliisille soitto ja mahdollisesti omakätinen lopetus jos luontokappale näyttää kärsivän. Vahinkoja sattuu, niille ei voi mitään.

Mulle sellanen totalturnoff on jos neiti seurusteleekin toisen kanssa :/ tai kuosaa
Neko

#104 • • Edited Neko No äläpä kerro enempää

A-E, 12.6.2005 05:56:
Kainalokarvat, häpykarvat ja jne. hyi saatana.

No kainalokarvat joo, mutta kyllä siisti häpykarvoitus on nannaa, ja on ihan visuaalisesti kiihoittavaa. Mutta makunsa kullakin *hymy*
o_°

#105 • • o_°
Total turnoff kun nainen alkaa kirkumaan "EIIII!!!" tai uhkaa soittaa poliisit...
Burncycle

#106 • • Burncycle Konttorirotta
Tosta lihan dyykkamisesta...
Mun kaveri on just tollanen maailmanparantaja aktivisti ja dyykkas ennen sen ruuat aina roskiksista. Sitten se rupes opiskelemaan biologiaa ja sai tietää syyn sille miksi lihalla on parasta ennen päiväykset! Eli mikä riski siinä on että syö vanhaa lihaa. Siihen loppui sen kaverin dyykkaukset. Mä en muista ihan miten se oli, mutta jotain jostain toxiineista joihin voi kuolla joita on lihassa, ja joka lisääntyy koko ajan. Jos liha on poissa kylmäkaapista parikin tuntia, niin ne toxiini tasot voi nousta tappaviin lukemiin siinä lihassa.

Eli ellei se dyykkaus tapahdu jäähdytetyista roskiksista, niin sitä ei kannata syödä.
Bio

#107 • • Bio The Bullies / Pinky
sit tulee kenkää, jos nainen luulee itsestään liikoja ja pitää mua itsestään selvänä
martina

#108 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
läpinäkyvyys. gigolomaisuus. liiallinen naismaisuus. :D amisjätkät. *poks*
(mun mielestä) huono musamaku.... se on niin iso osa-alue mun elämässä, että vaikuttaa väkisinkin mun mielipiteisiin...
himokuosaajat. *eiei*
Rubicon

#109 • • Rubicon

Orfeus, 11.6.2005 23:44:
-liika herutus
-liian vähäinen herutus

ikinä ei voi olla sopiva*nauru**nauru*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Mark

#111 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Howdy, 10.6.2005 20:00:
Aivottomat ... todellinen turn out ...

I hear u *joo*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

lillikutti

#112 • • lillikutti hyppivä jyvä

koo, 12.6.2005 21:45:
Kyl mun kiinnostuksen johonkin tyyppiin latistaisi se, että se ajaa jonkun eläimen yli tahallaan syödäkseen sen. Eiköhän se eläin kärsi siinä yliajotilanteessa, etenkin jos se jää kitumaan. Sit siitä vaan nappais sen puolkuolleen peuran takapenkille, veis himaan ja alkais nylkemään ja paloittelemaan? Hyh.

Eikös Suomessa muuten pidä ilmoittaa jollekin kytälle tai jollekin vastaavalle jos ajaa jonkun isomman elukan yli? Mitään yliajettua jänistä tuskin kannattaa edes alkaa ruuaksi valmistamaan.

joo sori, taisin esittää asiani vähän huonosti. tarkoitin sitä, että on ihan ok mennä syömään liikenteessä kuolleita luontokappaleita. eri asia tietenkin on mennä ajamaan elävät sellaiset hengiltä. sitä en hyväksy. mut vahinkoja sattuu paremmissakin piireissä. (huh, onneks ei oo ajokorttia!)

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

Kanifarmari

#113 • • Edited Kanifarmari
-perusjätkä, jonka päässä ei liiku muuta kuin isot tissit ja pillu*dissaa*
-suvaitsemattomuus musiikkimaussa
-dokaaminen ja kuosaaminen
-liian hyvä itsetunto ja itsekeskeisyys
-typeryys ja junttius
-herutus

blaah*eiei**poks**dissaa*

niin ja tietenkin kaikennäköinen karvoitus!!!
#115 • • ALIEN Guest

[Nuclear], 13.6.2005 12:20:
Mieheen se jos se on komeempi ku mä, naiseen se jossei se pidä mua maailman komeimpana.

no ei sit mikään ihme, että rakastat mua :D
sielu hänkin

#117 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Just lopahti kiinnostus ku herra piti mua alueena hartioista polviin. Se sika.
Lopahtanut myös kiinnostus mustasukkaisuuden minusta takia, tai sitten sen kun olen itse tajuttoman mustasukkainen- helpolla, niin se että kokeilee missä menee raja mistä tuun mustasukkaiseksi.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

ETJ

#118 • • ETJ Failed specimen

lillikutti, 13.6.2005 11:36:
joo sori, taisin esittää asiani vähän huonosti. tarkoitin sitä, että on ihan ok mennä syömään liikenteessä kuolleita luontokappaleita. eri asia tietenkin on mennä ajamaan elävät sellaiset hengiltä. sitä en hyväksy. mut vahinkoja sattuu paremmissakin piireissä. (huh, onneks ei oo ajokorttia!)

En kyl pystyis katella hetkeäkään ihmistä, joka alkais popsimaan jotain elukkaa tien varresta tai viimisen päiväyksen ylimennyttä lihaa roskiksesta. Ymmärrän että yrittää olla dissaamatta lihansyöjiä sanomalla, että luonnollisesti kuollutta lihaa saa syödä, mut ei sitä tarvi ilmaista aivan idioottimaisesti. Sillä miten oman asiansa ilmasee on aika suuri merkitys.
sielu hänkin

#119 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.

Ana-5000, 13.6.2005 12:28:
---
---

Tota mä en ymmärrä :( Miehillä on karvoja!

Pojilla ei ole.

Liika on liikaa. Niitä karvoja voi vähentää tasasin väliajoin ni ei oo ihan niin paha.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

Mark

#120 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s

mayah, 13.6.2005 12:28:
- Huumausaineiden käyttö

Ja siinäpä sitte ne tärkeimmät.

*justjoo* for FUCK sake camoon, ite vedät viinaa ja röökiä (kuvista päätellen ainakin) ihan siinä missä muutkin, härskiä kaksinaismoraalia sanon minä. Tiedätkö että "huume" on vaan valtion määrittelemä termi sille että mikä päihdeaine on laitonta? *igor*

edit: ja joo sori OT, enpä jatka enempää aiheesta täs topikis.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!