Mikä latistaa kiinnostuksesi mieheen / naiseen

1,392 posts, 70 pages, 475,314 views

Burncycle

#82 • • Burncycle Konttorirotta
Tupakka!! Jos lentää rööki suuhun, niin mun kiinnostus tippuu aika lailla nollaan!!
Illustrator

#83 • • Edited Illustrator

lillikutti, 11.6.2005 23:19:
en tykkää miehistä, jotka
-ei liiku
-ei välitä koirista tai eläimistä yleensä
-tuoksuu voimakkaasti hajusteelle
-on hullun kiinnostuneita minuun heti kättelyssä
-syö ostettua lihaa
-ei hoida varpaitaan *igor*

ainiin! huonosti hoidetut rastat on ällöttävät. epäsiisti olemus ei vetoa muhun.

Epäsiisti olemus ei vetoa suhun, mutta paskalle saa silti haista?
Syö ostettua lihaa? Que? Takapihalle teurastettu kelpaa siis?
Karski

#84 • • Edited Karski Pomon kätyri

Illustrator, 12.6.2005 12:34:

Oots kuullu termistä 'riista'?

Jaa niin, ja onks hajusteelle ja paskalle
haiseminen ne kaks ainoota vaihtoehtoo *nauru*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

lillikutti

#86 • • lillikutti hyppivä jyvä

Illustrator

ainoa vastakohta hajusteille tuoksumiseen on paskalle haiseminen? oletko kuullut miedosti hajustetuista ja hajusteettomista hygieniatuotteista? omasta henkilökohtaisesta puhtaudestaan ja ulkonäöstä huolehtiminen on vaan positiivinen asia, mutta esimerkiksi ylenpalttinen hiusten värjäily ja meikkaaminen ei miellytä minua.

ostetun lihan vastakohtana tarkoitin lähinnä dyykattua lihaa tai vaikka roadkillejä.

se piti veilä sanoman että muodin orjat, niin miesten kuin naistenkin keskuudessa, näyttävät perin persoonattomilta.

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

clupipeipe

#87 • • clupipeipe
Se, ettei Hän ole riittävän kiinnostunut minusta *hih* Eli jos mulle tulee tunne, että olen vain sadepäivän hätävara, jolle soitetaan, kun ei ole parempaakaan tekemistä niin guudbai. Ja tietenkin myös liiallinen ripustautuminen on -jos mahdollista- vielä suurempi turn-off. Eiköhän kaikessa päde se kultaisen keskitien sääntö. On tää helppoa *justjoo*
Cloud

#89 • • Edited Cloud Game Freak
Mitäs tähän sanois.

Turn off on sellaine ihminen joka ei pidä minusta sellaisena kuin olen. Jos sietää ja pitää minusta tälläisenä ei voi olla täysin huono =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

ETJ

#90 • • ETJ Failed specimen

lillikutti, 12.6.2005 12:59:
ostetun lihan vastakohtana tarkoitin lähinnä dyykattua lihaa tai vaikka roadkillejä.

WTF???????????

Se on turn-on jos syö tien varteen kuolleen supikoiran tai roskiksesta löytyvän rotan?
Illustrator

#91 • • Illustrator

---
Illustrator

---

ainoa vastakohta hajusteille tuoksumiseen on paskalle haiseminen? oletko kuullut miedosti hajustetuista ja hajusteettomista hygieniatuotteista? omasta henkilökohtaisesta puhtaudestaan ja ulkonäöstä huolehtiminen on vaan positiivinen asia, mutta esimerkiksi ylenpalttinen hiusten värjäily ja meikkaaminen ei miellytä minua.

se piti veilä sanoman että muodin orjat, niin miesten kuin naistenkin keskuudessa, näyttävät perin persoonattomilta.

Joo, oon kuullu, kuhan vaan piruuttani provoilin ku oli tylsää. Myönnettäköön, että liiallisuuksiin menevä hajusteiden käyttö on kyllä aika ärsyttävää. Pitää vetää happea muutaman metrin päässä.*lmao**piis*
Illustrator

#92 • • Illustrator

Tres, 12.6.2005 12:54:
---
Illustrator, 12.6.2005 12:34:

---

Oots kuullu termistä 'riista'?

Mutta tekeekös se lihan syömisestä "eettisesti tjsp." hyväksyttävämpää, jos se on itse metsästetty? Ainakaan mulle sillä ei ole merkitystä onko hirvi itse ammuttu, vai lihatiskiltä ostettu. Luonnolisen kuoleman tehneet eläimet ovat taas asia erikseen. Jos ostaminen tuntuisi moraalittomalta, en todennäköisesti söisi lihaa.
Kleopatra

#94 • • Kleopatra
Tai ei niinkään henkilön rumuus (kun sillehän ei voi mitään muuta kuin syyttää vanhempiaa) vaan enemmänkin se, ettei edes yritä näyttää "siistiltä"...*eiei*
mekaanikko

#95 • • Edited mekaanikko don selecta

Illustrator, 12.6.2005 14:48:
Mutta tekeekös se lihan syömisestä "eettisesti tjsp." hyväksyttävämpää, jos se on itse metsästetty? Ainakaan mulle sillä ei ole merkitystä onko hirvi itse ammuttu, vai lihatiskiltä ostettu. Luonnolisen kuoleman tehneet eläimet ovat taas asia erikseen. Jos ostaminen tuntuisi moraalittomalta, en todennäköisesti söisi lihaa.

Kuolema on sinänsä luonnollinen asia. Eläimet tappavat toisiaan joka tapauksessa luonnossa, oli ihmisiä mailla halmeilla tahi ei. Siksipä eläinten tappaminen ruoaksi on IMO ihan OK. Mutta se, mikä ei ole OK on nykyinen teholihantuotanto, joka tuottaa eläimille valtavia kärsimyksiä ja on myös erittäin epäekologista (esim. naudanlihantuotanto aiheuttaa 23 % maailman metaanipäästöistä - metaanihan on huomattavan vahva kasvihuonekaasu, sen GWP20-potentiaali on 62-kertainen hiilidioksidiin verrattuna). Luonnossa vapaana kasvavat eläimet saavat elää hyvän, luonnollisen elämän ennen päivällispöytään päätymistään eivätkä myöskään kuormita ekosysteemiä.

Siispä: jos syöt lihaa, syö riistaa, poroa yms. vapaasti laiduntavia eläimiä sekä luomulihaa. Teholihantuotanto on eettisesti ja ekologisesti kestämätöntä.

Ja vielä: jos syö esim. sianlihaa, ei pitäisi olla nokan koputtamista myöskään esim. kissojen ja koirien kasvattamiseen ruoaksi. Sika on yhtä älykäs eläin kuin nämä mainitut ja käsittääkseni Aasiassa mm. ruoaksi kasvatettavat koirat elävät jopa marginaalisesti paremmissa oloissa kuin suomalaiset siat.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

mk

#96 • • mk kixumuusikko

Whawhawhawhaaaat? Dyykattu liha on ok? Samaa matskuahan se on kuin päivää aikasemmin(tosin sillon se ei ollut vielä roskiksessa). Tietty se tekee lihan myynnistä epäkannattavampaa, mutta entä ne ihmiset jotka sillä elävät? Kuoliko se eläin turhaan ja nyt eläinten kasvattajan on tapettava enemmän eläimiä saadakseen perustoimeentulonsa? Ehkä ihan kaunis ajatus "boikotoida" systeemiä, mutta siitä ei koidu kellekkään mitään hyvää. Että mikä järki sen takana siis on? *täh*
Vaikuttaa voisi järkevämmin, kuin ajatellen vain omaa napaansa.

Ja roadkillithän ei kärsi vai mitä?
*ding*
evvk

#97 • • evvk
Kun huomaa että on yksi kulmakarva vinossa
Illustrator

#98 • • Illustrator

mekaanikko, 12.6.2005 15:27:
-klik-

En oo sen kummemmin perehtyny noihin teollisen lihantuotannon metodeihin, ja ehkä parempi niin. Pystyn vielä ostamaan pussillisen lihapullia, tuntematta suurempia omantunnontuskia. Hanhenmaksaa en kuitenkaan syö. Useimpien kasvissyöjien mielestä "parastahan" olisi, jos ihminen ei söisi lihaa ollenkaan. (Mitähän siitä seuraisi?*ding*). Nojoo, homma karkaa OT lihakeskusteluksi...*nauru*
lillikutti

#100 • • lillikutti hyppivä jyvä

mk, 12.6.2005 16:23:
Whawhawhawhaaaat? Dyykattu liha on ok? Samaa matskuahan se on kuin päivää aikasemmin(tosin sillon se ei ollut vielä roskiksessa). Tietty se tekee lihan myynnistä epäkannattavampaa, mutta entä ne ihmiset jotka sillä elävät? Kuoliko se eläin turhaan ja nyt eläinten kasvattajan on tapettava enemmän eläimiä saadakseen perustoimeentulonsa? Ehkä ihan kaunis ajatus "boikotoida" systeemiä, mutta siitä ei koidu kellekkään mitään hyvää. Että mikä järki sen takana siis on? *täh*
Vaikuttaa voisi järkevämmin, kuin ajatellen vain omaa napaansa.

Ja roadkillithän ei kärsi vai mitä?
*ding*

ai siis mitä eroa on vaihtaa rahaa lihaan kauppiaan kanssa kun se, että tongin sen saman lihan roskiksesta ilmaiseksi? mitähän se vois olla, vai olisko siinä sittenkään mitään eroa? ei voi tietää.

jos joku ajaa tahallaan tai vahingossa eläimen hengiltä niin se, että joku syö sen, ei lisää eläimen kärsimyksiä. vai olisko se sittenkään näin? vaikee päättää.

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-